schroeder 19 Skrevet 22. April, 2015 Jeg har kig på nogle af pigerne på Gentlemenhouse, men jeg vil helst kunne føre en rimelig samtale med pigen jeg besøger.Derfor, er der nogen der kan oplyse om hvilke piger man kan tale med på engelsk henholdsvis tysk?På forhånd takSchroeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow 26 Skrevet 23. April, 2015 Du skriver ikke om du kun er interesseret i de aktuelle piger eller om du tænker på dem der kommer forbi regelmæssigt. så jeg vil prøve at skrive lidt generelt om de af pigerne jeg har erfaringer med:Natalie og især Demy taler udenmærket engelsk. Lisa virker også til at tale ok engelsk, men jeg har ikke været sammen med hende.Shanon og Amira gør et behjertet forsøg på engelsk, men er væsentligt bedre på tysk.Inez, Hannah og Vivien taler fint tysk.Tiara derimod kan kun meget begrænset tysk og engelsk.Så er der selvfølgelig også spørgsmålet om hvilke af pigerne der "går ind" i en samtale, det handler naturligvis en del om kemi, men det er min erfaring at Natalie, Demy og Shanon er meget snakkesalige. Inez, Amira og Vivien er lidt mere tilbageholdne/forsigtige og skal "tø" lidt op først. Bonus info: Jeg har i en anden tråd beskrevet Inez som en af de skønneste kvinder jeg har været sammen med, jeg var forbi hende i tirsdags hvor hun ikke var på toppen, hun fortalte også hvorfor (hvilket jeg ikke vil fortælle videre) og gav mig bestemt en godkendt behandling, men vil man opleve hvad hun virkelig kan, så er det nok en god ide at vente til næste gang hun kommer forbi (formentlig i slutningen af maj) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
schroeder 19 Skrevet 23. April, 2015 Tak for dit meget udførlige svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow 26 Skrevet 23. April, 2015 Lige et par tilføjelser efter nærmere eftertanke (og efter at have gennemlæst hvad jeg skrev)Jeg er blevet i tvivl om Lisa, synes svagt jeg kan huske en kommentar et eller andet sted om hendes manglende sprogkundskaber.Når jeg skriver at Inez, Amira og Vivien skal "tø" lidt op, skal det forstås at de gerne vil snakke når først de har set en lidt an. Hvis man først falder i snak med Inez går der ofte en del tid ud over det aftalte før man kommer afsted.Så er der også lidt variation i navnene fra gang til gang på hjemmesiden så: Natalie = Nataly, Shanon = Shannon og Hannah = Hanna = Hanah.I øvrigt kan jeg nævne at både Natalie og Shanon har klæbehjerne, jeg fik på et tidspunkt fortalt Natalie at jeg havde fundet en ny lejlighed, næste gang (hvilket var ca. 3 måneder senere) spurgte hun så om jeg var glad for min nye bolig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg