Hop til indhold
Guest mewp

Oksanna Århus

Recommended Posts

Guest mewp

http://side6.dk/resultatside/?q=oksanna21

Hende jeg ville have besøgt dagen før, men det lykkedes endelig at få fat på hende.

Det er ikke hende på billederne (surprice surprice), men jeg vil faktisk sige hun ser _langt_ bedre ud i virkeligheden, så en totalt positiv overraskelse da hun åbnede døren, hun arbejder ud fra en meget diskret lejlighed i Århus, det virker som om det er der hun rent faktisk selv bor, adressen står ikke i annoncen, så vil ikke gå mere i deltajer her.

Var lidt sent på den så havde kun 700 kr. på mig, hendes priser er ret simple 15min for 700, og 30min for 1000, det er i den lidt dyre ende, men ærgrer mig sådan over jeg ikke fik hævet 300 mere for 15 min mere med hende.

Ved ankomst bliver man bedt om at tage et hurtigt bad, mens hun gør sig klar.

Selvom det ikke er hende på billederne, så kan man beskrive hende som lidt slankere, og med lidt mindre bryster (er ikke til store bryster, så kun et plus i min verden), alderen skal nok passe eller deromkring hvertfald.

Hun var mega sød og tilstede under sex'en, det var en super fræk oplevelse, hun havde en dejlig stram fisse. Det virker mest som om hun er en udenlandsk studerende, der gør det her for 1) at betale huslejen 2) elsker sex, men jeg kan jo tage fejl :)

Gentagelse fare: 900% (hvis jeg ikke havde brugt mit sex budget for denne måned, håber hun er der næste måned)

Udseende: 9.5/10 (totalt min type)

Sex'en: 10/10

Omgivelserne: 10/10, super diskret selvom det er et meget befærdet sted, og super lækker og ren lejlighed/soveværelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...