Hop til indhold
Gæst

Gode råd Bangkok / Pattaya

Recommended Posts

Guest stump

Gad vide om han blev hængende i Thailand. Den lovede beretning lader i hvert fald vente på sig. :)

Ja men sådan er det jo tit. Jeg ved ikke hvor mange der har brugt mig via PBer, for at få gode råd om købesex i Asien. Og som har lovet at skrive tilbage efter turen. Det er kun enkelte, som har holdt deres løfte. Så jeg er holdt op med at give konkrete råd. Nu er det den med at give folk en "fiskestang", så de selv kan finde den info, som de først beder mig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA, Vi venter spændt på Zorroguys feedback fra hans tur.!!!!  Os andre "jomfruer" som ikke har været på sådan en tur til thailand, vil virkelig gerne høre hvordan det gik. MAN kan ikke være bekendt at malke alt input unden at vende tilbage igen. 

Min drøm er at tage sådan en tur på et tidspunkt og nyde det skønne land og smukke smilende piger. 

Men er ikke single ( og ønsker ikke at være det) så hvordan tager man lige sådan en tur i 10-14 dage :O)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Body4U skrev, for 18 minutter siden:

JA, Vi venter spændt på Zorroguys feedback fra hans tur.!!!!  Os andre "jomfruer" som ikke har været på sådan en tur til thailand, vil virkelig gerne høre hvordan det gik. MAN kan ikke være bekendt at malke alt input unden at vende tilbage igen. 

Min drøm er at tage sådan en tur på et tidspunkt og nyde det skønne land og smukke smilende piger. 

Men er ikke single ( og ønsker ikke at være det) så hvordan tager man lige sådan en tur i 10-14 dage :O)

 

Zorroguys beretning ligger nede i anmeldelsesforum'et her :)

Der er mange spændende informationer.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Zorroguys beretning fra Thailand er grundig og spændende, selv om man ikke er til ladyboys. Han fik noget info herinde, og bidrog efterfølgende med en masse. Det er lige sådan Eroguide bør fungere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Body4U skrev, for 2 timer siden:

 

Men er ikke single ( og ønsker ikke at være det) så hvordan tager man lige sådan en tur i 10-14 dage :O)

 

For den rene er ALTING rent - så det er absolut intet problem. Har gjort det mere end 18 gange !  ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 22 timer siden:

For den rene er ALTING rent - så det er absolut intet problem. Har gjort det mere end 18 gange !  ^_^

hehe fedt.. ;)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, den 5. januar 2016 at 20:29:

Zorroguys beretning ligger nede i anmeldelsesforum'et her :)

Der er mange spændende informationer.

 

BB

Tusinde tak.. Den var lige gået forbi min næse. Hold da op en lang anmeldelse. FEDT ! Den glæder jeg mig til at læse igennem og lære af :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, den ‎07‎-‎05‎-‎2015 at 01:34:

JW Marriott er mit valg når jeg er i Bangkok så det kan jeg anbefale.

Har boet på Baraquda dengang det hed Dusit D2. Det er også et godt valg for en ny "dreng" i Pattaya.

Dine valg af besøgssteder lyder fine. De er dog ret forskellige fra Bangkok til Pattaya. Nana Plaza svarer til at man siger man vil besøge Strøget i København, mens de steder du taler om i Pattaya er enkelte barer/klubber. 

De steder du beskriver i Pattaya kan man faktisk dække på 1/2 dag. Misforstå mig ikke. Det er gode valg for en first timer.

Når man første gang er i Pattaya kan man let blive overvældet så mit bedste råd er at du tager nogle dybe indåndinger og virkelig besøger stort set alle Agogo's på Walking Street. Mine personlige favoritter er steder hvor jeg møder ejerne og får et forhold til stedet. Jeg kan anbefale Sweethearts. De spiller Rock musik og deres ejer hedder Johan. Han er svensker. Super fyr. Spørger du ham om råd er han mere end glad for at pege dig i retning af hvad du søger. 

Derudover kommer jeg meget på Sapphire Agogo. Spørg efter Gerry, Yoshi eller Jason. De er alle managers der med hver deres område og personlighed. Alle super fyre.

Dernæst skal du besøge Soi 6. Det var tidligere kendt som en short time gade og det kan man stadig også få der, men det har udviklet sig meget til en party gade. Det er også der du finder flest folk der kan hjælpe dig med at udvide din oplevelse i Pattaya. Tag ned på Night Wish og spørg efter Vag. Han er chef der og han er der alle dage undtagen mandag. Bare fortæl ham hvad du søger. Husk også at hils på Sully, der er en af ejerne og ham der lærte mig alt om Pattaya. De er begge i slutningen af 20'erne starten af 30'erne.

Sidst men ikke mindst så gør dig selv den tjeneste at besøg Michael / Bagel på Pussy Club. En anden bar på Soi 6. Flinkere og bedre menneske finder du ikke. Derudover er han vildt sjov og jeg kommer med en lille advarsel at han smittende selskab gør at man har en tendens til at hænge ud der en del. Ikke alene pga. Michael, men også fordi der er masser af folk der kan give dig en masse gode råd der kommer der.

Jeg kan sige hvem du skal hilse fra hvis du PM'er mig. De ved alle hvem jeg er.

God tur.

Zorroguy her under nyt login :)

Sidst fik jeg kun hilst på Vag, hvilket var meget kort. Jeg regner med denne gang ikke at falde ned i Pattaya fælden, så jeg tager det mere stille og roligt denne gang. Da jeg ikek kan læse beskederne mere under zorroguy, så kan jeg blot huske dit øgenavn Dr. Copenhagen og den berømte Ali shot på Night Wish.

Jeg går ud fra navnene på ejerne stadigvæk er gyldige her i 2017. Ellers kan du lige PM'e :)

Jeg er i Pattaya fra d. 10-28 juli i år. Jeg vil ikke tilbringe så meget tid i Bangkok denne gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, den 6/4/2017 at 16:50:

Zorroguy her under nyt login :)

Sidst fik jeg kun hilst på Vag, hvilket var meget kort. Jeg regner med denne gang ikke at falde ned i Pattaya fælden, så jeg tager det mere stille og roligt denne gang. Da jeg ikek kan læse beskederne mere under zorroguy, så kan jeg blot huske dit øgenavn Dr. Copenhagen og den berømte Ali shot på Night Wish.

Jeg går ud fra navnene på ejerne stadigvæk er gyldige her i 2017. Ellers kan du lige PM'e :)

Jeg er i Pattaya fra d. 10-28 juli i år. Jeg vil ikke tilbringe så meget tid i Bangkok denne gang...

Der er nye managers i alle barerne i dag. Vag er i dag ansvarlig for samtlige Nightwish gruppens barer hvilket betyder at han ikke er i en bar men vandrer frem og tilbage. De ejer 15 barer på Soi 6 i dag. Alle har farrang managers. Alle er flinke folk. Er netop kommet tilbage. Har været afsted i 3 uger. Var ikke så meget på Soi 6, men når jeg var der var jeg mest i Ruby Club hvor jeg Ejeren hedder Bijan. På O'Bar - Perry Bar, hvor ejeren er Perry, der er en Thai dame og hendes 2 søstre. På Where Angels Play, hvor ejerne hedder Mike og Dean. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, den 19/4/2017 at 11:47:

Der er nye managers i alle barerne i dag. Vag er i dag ansvarlig for samtlige Nightwish gruppens barer hvilket betyder at han ikke er i en bar men vandrer frem og tilbage. De ejer 15 barer på Soi 6 i dag. Alle har farrang managers. Alle er flinke folk. Er netop kommet tilbage. Har været afsted i 3 uger. Var ikke så meget på Soi 6, men når jeg var der var jeg mest i Ruby Club hvor jeg Ejeren hedder Bijan. På O'Bar - Perry Bar, hvor ejeren er Perry, der er en Thai dame og hendes 2 søstre. På Where Angels Play, hvor ejerne hedder Mike og Dean. 

Mange tak for info. Jeg vil forsøge at komme i snak managers denne gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...