Hop til indhold
Gæst

Gode råd Bangkok / Pattaya

Recommended Posts

 

Jeg glæder mig til at få en øl med dig...og lige for the record så der ikke er tvivl, så er jeg altså straight... :)

Jeg er kun til piger :) Men jeg har ikke spor problemer med at anerkende andres seksualitet...har ingen fobier :)

Men du kan være helt tryg...Jeg tager ikke til Thailand for at have sex med danske turister :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er kun til piger :) Men jeg har ikke spor problemer med at anerkende andres seksualitet...har ingen fobier :)

Men du kan være helt tryg...Jeg tager ikke til Thailand for at have sex med danske turister :):)

He He He....

Jeg blev nødt til at skrive det, da jeg havde en underlig oplevelse på pattaya-addicts.com foraet. Her tilbød en ældre Canadier at hjælpe mig med nogle fif og gode råd. Han ville mødes med mig på en bar til en øl i Naklua området. Jeg sagde ok, hvorefter han begyndte at sende mig billeder af ham selv. Så....jeg takkede pænt nej tak.

Så skulle bare lige have den del på plads. Jeg skulle måske sende dig en PM, men kunne ikke lave det om bagefter, da man ikke kan editere mere efter en time.

Glæder mig til at komme til BKK. Der er vel ikke så lang tid tilbage for dig nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der én, der lige kort kan forklare mig, hvordan man bedst og diskret tager en pige med på hotelværelset?
De to hoteller jeg har booket henholdsvis i BKK og Pattaya er begge girl- / guestfriendly, men hvordan er det lige, man skal gøre brug af det uden at det skal føles pinligt?

Går jeg bare selv op på min hotelværelse, og lader pigen henvende sig hos receptionen og aflevere sit ID kort? Eller skal jeg henvende mig sammen med pigen hos receptionen, og bede pigen om at aflevere sit kort?

Hvad når jeg skal have en ekstra med i kanen til en trekant? Jeg ved jeg skal betale for den ekstra piges overnatning. Siger jeg det bare i receptionen, så de kan smide regningen på mit hotelværelsenummer og jeg kan betale for det ved udtjekning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der én, der lige kort kan forklare mig, hvordan man bedst og diskret tager en pige med på hotelværelset?
De to hoteller jeg har booket henholdsvis i BKK og Pattaya er begge girl- / guestfriendly, men hvordan er det lige, man skal gøre brug af det uden at det skal føles pinligt?

Går jeg bare selv op på min hotelværelse, og lader pigen henvende sig hos receptionen og aflevere sit ID kort? Eller skal jeg henvende mig sammen med pigen hos receptionen, og bede pigen om at aflevere sit kort?

Hvad når jeg skal have en ekstra med i kanen til en trekant? Jeg ved jeg skal betale for den ekstra piges overnatning. Siger jeg det bare i receptionen, så de kan smide regningen på mit hotelværelsenummer og jeg kan betale for det ved udtjekning?

Hej Zorroguy

Du skal ikke gøre det mere besværligt end det er. Der er ingen på hotellerne i Sukomvit og Pattaya er er spor i tvivl om hvad det er du vil. Tag pigen med som det mest naturlige i verden..(det er det) Det er ikke det samme syn på prostitution som f.eks. i DK....Det vil ikke være det mindste pinligt..

Så vidt jeg husker bor du på Marriot i BKK...hvis de vil ha' et gebyr på den ekstra pige kan du være helt sikker på at de siger til...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der én, der lige kort kan forklare mig, hvordan man bedst og diskret tager en pige med på hotelværelset?
De to hoteller jeg har booket henholdsvis i BKK og Pattaya er begge girl- / guestfriendly, men hvordan er det lige, man skal gøre brug af det uden at det skal føles pinligt?

Går jeg bare selv op på min hotelværelse, og lader pigen henvende sig hos receptionen og aflevere sit ID kort? Eller skal jeg henvende mig sammen med pigen hos receptionen, og bede pigen om at aflevere sit kort?

Hvad når jeg skal have en ekstra med i kanen til en trekant? Jeg ved jeg skal betale for den ekstra piges overnatning. Siger jeg det bare i receptionen, så de kan smide regningen på mit hotelværelsenummer og jeg kan betale for det ved udtjekning?

Hej Zorroguy

Du skal ikke gøre det mere besværligt end det er. Der er ingen på hotellerne i Sukomvit og Pattaya er er spor i tvivl om hvad det er du vil. Tag pigen med som det mest naturlige i verden..(det er det) Det er ikke det samme syn på prostitution som f.eks. i DK....Det vil ikke være det mindste pinligt..

Så vidt jeg husker bor du på Marriot i BKK...hvis de vil ha' et gebyr på den ekstra pige kan du være helt sikker på at de siger til...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan varmt anbefale sexy airline/airport gogo bar, mit farvorit sted efter at X-zone lukkede :(

rimlig sikker på at angelwish er lukket.

bag walkingstreet ved det arabiske kvater ligger der en god street restaurant seafood, problemet er bare at ALLE araber barene spiller fantastisk højt, man for smadret sine ører hvis man sidder hos dem i længere tid af gangen.

ellers er der beer bar restaurant, den ligger ud til vandet (husk myggespray) lige før walking street starter omme bag alle skrige barene, de laver også rigtig god mad til en billig penge, der kan du også se en masse thai damer side i baren og sippe til en drink en time af gangen (freelancers) men de leder efter lidt mere en kun en nat for det meste.

til venstre for walking street ligger der en åben disco/bar med en musikscene og dansegulv, kan finde mange piger/damger der, der leder efter en kæreste, ikke en til at knalde dem for penge, de er som regel i grupper 2-5 

med hensyn til beefeaters, HUSK at bestille bord, aldrig til at få et mellem 18:00 og 21:00, kiss foods laver god billig mad, hvis man kan holde de skide gadesælgere ud der prøver at prakke en et rolex guldur på for KUN 800bhat :) ), central festival har en masse gode restauranter både udenfor og oppe på 5-6sal, men mange af dem caterer til de kinesiske kunder.

i højsæsonen (nov-feb) består 50% af alle turister i pattaya af russere (hader dem), men det er dalet lidt efter krisen har ramt dem.

med hensyn til piger, så freelancers koster kun knaldprisen, men tager sjælent dem i tilfælde af at de røvrender en, barpiger koster som regel 300-600 at barfine, mens gogo pigerne er dyre at købe fri kan ligge mellem 1000-3000bhat, alt efter den status pigen har i/på baren. derefter skal man så også betale for knaldet, ligger som regel 1000-2000 til pigen på værelset, med mindre man allerede har betalt i baren.

et godt sted at finde freelancers på er badoo app'en, (det er derfor mange af bar pigerne sidder med deres smartphones), og jo, de fleste af dem der sidder foran baren er freelancers der bruger den bar som base, BAG baren er de ikke freelancers, men ansatte.

tror det var det hele jeg kunne komme på

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

for ladyboys, can evt anbefale POOK bar enten den på soi bukao, eller den på soi 6, den på soi 6 skulle eftersigende have ladyboys i stuen og rigtige piger på første sal, den på soi bubao har et short time room hvor de kan give et blowjob, men for at komme dertil skal man gå på en svalegang til beskuelse af hele baren, og så kan hele baren finde på at huje af jer :). ellers sensations bar, den ligger bagerst på action street (ikke særligt meget action på den street :P, ikke for mange gæster der normalt) https://www.facebook.com/sensationsbar.soibuakaow?fref=ts

 

ellers er der boystown, sidste sidegade på beach road mod walkingstreet med diverse barer og gogo barer kun med fyre, der ligger også et rigtigt flot udseende hotel halvejs inde på et hjørne, der har lidt old school feel over det med overdækket altan i stue-etagen med hotel bar og teresse over.

http://www.agoda.com/da-dk/penthouse-hotel/hotel/pattaya-th.html?asq=Oc%2bmJPDm0C5oCbqftslIU36r9aakbxHxW7OiIG6bNHkS5ZSJt%2bEX44MQcRbvHZBCrOI5Qozd1JD6hLVrlutHm0B%2boOsouaP8lRrvjbet8O8UPp%2bFqH0U%2f1Qzd%2b4Hk2%2bfkPGFpXKkV1Rxd803um%2biC4XlHmpPbuwZr6f995ACpwE%3d&cid=1646662&tag=bbebd6fa-99e5-49f9-8578-edc7590ba870

Redigeret af gergy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

for ladyboys, can evt anbefale POOK bar enten den på soi bukao, eller den på soi 6, den på soi 6 skulle eftersigende have ladyboys i stuen og rigtige piger på første sal, den på soi bubao har et short time room hvor de kan give et blowjob, men for at komme dertil skal man gå på en svalegang til beskuelse af hele baren, og så kan hele baren finde på at huje af jer :). ellers sensations bar, den ligger bagerst på action street (ikke særligt meget action på den street :P, ikke for mange gæster der normalt) https://www.facebook.com/sensationsbar.soibuakaow?fref=ts

 

ellers er der boystown, sidste sidegade på beach road mod walkingstreet med diverse barer og gogo barer kun med fyre, der ligger også et rigtigt flot udseende hotel halvejs inde på et hjørne, der har lidt old school feel over det med overdækket altan i stue-etagen med hotel bar og teresse over.

http://www.agoda.com/da-dk/penthouse-hotel/hotel/pattaya-th.html?asq=Oc%2BmJPDm0C5oCbqftslIU36r9aakbxHxW7OiIG6bNHkS5ZSJt%2BEX44MQcRbvHZBCrOI5Qozd1JD6hLVrlutHm0B%2BoOsouaP8lRrvjbet8O8UPp%2BFqH0U%2F1Qzd%2B4Hk2%2BfkPGFpXKkV1Rxd803um%2BiC4XlHmpPbuwZr6f995ACpwE%3D&cid=1646662&tag=bbebd6fa-99e5-49f9-8578-edc7590ba870

Mange tak for de gode råd og jeg ikke til boyz in da Hood.... :)
Egentlig er jeg heller ikke meget for meget maskuline ladyboys, der ligner lastbilchauffører i kjoler og lyder som Darth Vader, når de taler.

Jeg tvivler på jeg tør at begå mig i den retning...jeg overlader det til skæbnen...hvis 'hun' er ultrahot og bare kan gå for at være en lækker kvinde... så måske.. :)

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej gergy

hvad er og hvor ligger badoo bar

badoo er ikke nogen bar...det er en app...en slags dating app :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

badoo APP, til din smartphone :), gratis at bruge

eller på computeren, www.badoo.com

i danmark søger de fleste en kæreste, i thailand er det stort set nok at sige hej til pigen før du kan få en aftale i land, men pas på, der er rigtigt mange ladyboys også

 

 

Redigeret af gergy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor meget skal man give mamasan i drikkepenge for at hjælpe en med at finde den rigtige? Spørgsmålet gælder både soapie massage og i gogo og beer barer.

Jeg vil helst ikke give for meget i drikkepenge eller for lidt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hvor meget skal man give mamasan i drikkepenge for at hjælpe en med at finde den rigtige? Spørgsmålet gælder både soapie massage og i gogo og beer barer.

Jeg vil helst ikke give for meget i drikkepenge eller for lidt. :)

Det er hendes arbejde. Så vidt jeg husker, har jeg aldrig givet en mamasan drikkepenge. Måske har jeg aldrig spurgt en mama san i en bar, om hvilken prostituerede jeg skulle tage. Men jeg har gjort det i vaskehuse flere gange, når jeg ville noget specielt. Og jeg tror ikke, at jeg gav drikkepenge. Men det er jo meget op til den enkelte. 

For mange år siden havde jeg en meget dårlig oplevelse, jeg købte, drak, og betalte en øl, prisen var 50 bath, jeg betalte med tre tyvere, da de 10 bath kom tilbage, gav jeg dem til den barpige som havde serveret for mig. Ikke mere, end bare serveret. Hun blev så tosset, at hun smed mønten hen ad gulvet. Det er måske 15 år siden, og siden da har jeg ikke, så vidt jeg husker, givet drikkepenge i barer i Thailand.

Jeg har gjort det i andre lande, hvis de gjorde noget for mig. Ikke drikkepenge, som skal op i den fælles kasse, men en dollarseddel ind i hånden på den som har gjort mig glad med lidt nakkemassage eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er hendes arbejde. Så vidt jeg husker, har jeg aldrig givet en mamasan drikkepenge. Måske har jeg aldrig spurgt en mama san i en bar, om hvilken prostituerede jeg skulle tage. Men jeg har gjort det i vaskehuse flere gange, når jeg ville noget specielt. Og jeg tror ikke, at jeg gav drikkepenge. Men det er jo meget op til den enkelte. 

For mange år siden havde jeg en meget dårlig oplevelse, jeg købte, drak, og betalte en øl, prisen var 50 bath, jeg betalte med tre tyvere, da de 10 bath kom tilbage, gav jeg dem til den barpige som havde serveret for mig. Ikke mere, end bare serveret. Hun blev så tosset, at hun smed mønten hen ad gulvet. Det er måske 15 år siden, og siden da har jeg ikke, så vidt jeg husker, givet drikkepenge i barer i Thailand.

Jeg har gjort det i andre lande, hvis de gjorde noget for mig. Ikke drikkepenge, som skal op i den fælles kasse, men en dollarseddel ind i hånden på den som har gjort mig glad med lidt nakkemassage eller lignende.

Okay, men 100 baht er vel ok til Mamasan.
Så'n rent return value (ikke taget kursforskellen i betragtning) så svarer 100 baht vel til 100 kr.

Dvs. ting man i DK kan få for 100 kr, kan man vel i Thailand få for 100 baht?

I Danmark kan jeg spise mig mæt på en god restaurant for 200-300 kr. Jeg regner med at kunne spise for 200-300 Baht i Thailand for samme madoplevelse?

Eller er det en dum sammenligning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Zorroguy

Det er korrekt

du kan også sammenligne massage priser i DK og TH

300 - 400 kr. i DK same same i TH for en time

Mange ting og ydelser ligner hinanden i DK og TH

mvh butterfly

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til Zorroguy

Det er korrekt

du kan også sammenligne massage priser i DK og TH

300 - 400 kr. i DK same same i TH for en time

Mange ting og ydelser ligner hinanden i DK og TH

mvh butterfly

 

Super. Så har man i hvert fald et udgangspunkt i at kunne vurdere om noget er overpris. Takker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Okay, men 100 baht er vel ok til Mamasan.Så'n rent return value (ikke taget kursforskellen i betragtning) så svarer 100 baht vel til 100 kr.
Dvs. ting man i DK kan få for 100 kr, kan man vel i Thailand få for 100 baht?

I Danmark kan jeg spise mig mæt på en god restaurant for 200-300 kr. Jeg regner med at kunne spise for 200-300 Baht i Thailand for samme madoplevelse?

Eller er det en dum sammenligning?

Det er jo helt op til dig, hvis du vil give hende drikkepenge, for at finde en prostitueret til dig. Det jeg kan fortælle dig, er at en mama san meget ofte er ansat for at gøre pigerne glade, uden piger ingen kunder, og ingen indtægt til baren, så de bliver ved med at arbejde på stedet. Hvis du spørger hende, hvilken prostituerede hun vil anbefale, og kommer med nogle ønsker om ydelser, som hun skal helst kan kunne opfylde, vil mama san meget ofte tænke på noget helt andet. nemlig hvem har ikke haft en kunde i flere dage eller uger, og hun vil så anbefale den kvinde. Hun kan også favorisere bargirls som hun er i familie med, som kommer fra samme landsby, og som hun måske selv har fået ind på hendes arbejdsplads.

Derfor ville jeg selv aldrig spørge en mama san, men lade en pige vælge mig. En prostitueret som holder øjenkontakten, som kommer hen og giver opmærksomhed, opfylder ofte det første af kriterierne for en god oplevelse, nemlig at hun gider dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo helt op til dig, hvis du vil give hende drikkepenge, for at finde en prostitueret til dig. Det jeg kan fortælle dig, er at en mama san meget ofte er ansat for at gøre pigerne glade, uden piger ingen kunder, og ingen indtægt til baren, så de bliver ved med at arbejde på stedet. Hvis du spørger hende, hvilken prostituerede hun vil anbefale, og kommer med nogle ønsker om ydelser, som hun skal helst kan kunne opfylde, vil mama san meget ofte tænke på noget helt andet. nemlig hvem har ikke haft en kunde i flere dage eller uger, og hun vil så anbefale den kvinde. Hun kan også favorisere bargirls som hun er i familie med, som kommer fra samme landsby, og som hun måske selv har fået ind på hendes arbejdsplads.

Derfor ville jeg selv aldrig spørge en mama san, men lade en pige vælge mig. En prostitueret som holder øjenkontakten, som kommer hen og giver opmærksomhed, opfylder ofte det første af kriterierne for en god oplevelse, nemlig at hun gider dig.

Mange tak. Det giver meget mening. Så håber jeg, der overhovedet er nogen, der gider mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er dagen endelig kommet, hvor jeg tager afsted.

Jeg har blot et sidste lille spørgsmål vedrørende transporten fra Pattaya bus station. Jeg ankommer til Pattaya i bus og skal videre fra Pattaya bus station til mit hotel. Der er omkring. 1.5 - 2 km og jeg har en stor kuffert med. Er baht busserne det bedste bud på transporten? Eller skal jeg tage en taxi? Jeg har spurgt hotellet, som vil have 400 baht for transporten.

Hvad siger I? :)

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Så er dagen endelig kommet, hvor jeg tager afsted.

Jeg har blot et sidste lille spørgsmål vedrørende transporten fra Pattaya bus station. Jeg ankommer til Pattaya i bus og skal videre fra Pattaya bus station til mit hotel. Der er omkring. 1.5 - 2 km og jeg har en stor kuffert med. Er baht busserne det bedste bud på transporten? Eller skal jeg tage en taxi? Jeg har spurgt hotellet, som vil have 400 baht for transporten.

Hvad siger I? :)

Der er, eller har været,  bathbusser som fylder op, og afleverer folk én efter én på deres hotel. Det fungerer, hvis hotellet er i det område nede i byen, som de kører i. De har båse hvor de holder i. Tæt på vejen. Folk de bathbusser kommer sikkert og spørger dig, om du vil med.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...