Hop til indhold

Lækkert GB på Valhalla

Featured Replies

Skrevet

I går var jeg til Lækkert Gangbang på Valhalla med
Kinky Camilla og Ida og det var som altid en stor succes
men jeg var der 1 time var der en 7 eller 8 mand med og vi
gik til makronerne, der blev kneppet og suttet på kryds og tværs
og Camilla var da rigtig tændt

og bedst af alt det var sikker sex, jeg har ikke noget imod at få suttet pik
uden kondom, men alm sex uden , jeg skal sgutte risikere at få mit liv ødelagt.

Vi talte om det da vi holdt drikkepause og hverken Ida eller Camilla kunne forstå at nogen
holdt GB helt uden kondom, jeg kan se næste GB i Vejle også kan gøres helt uden, nej så hellere
tage et kondom på, så kan man gå til den med sindsro

Men tak til tøserne for et lækkert arrangement og jeg håber da de gentager det. ved lejlighed..
og ha en god dag alle..

Skrevet

ja det var et rigtig godt Gangbang og det kan ikke gøres bedrer og frækker , kommer garenteret hvis I holder gang bang igen mvh vigen2

Skrevet

Jamen så ses vi jo igen 

Skrevet

;-P tak for gode konstruktive anmeldelser:-) personligt syntes jeg også det var et brag af GB og dælen der var godt gang i jer mænd;-) fedt:-) i gjorde det super fedt da vi tøser var meget tændte og i var med til at gøre os så tændte. Frække slikkeglade pirrende tunger, blikke og lækre stive pikke;-P ja det blir ik bedre så sagt på godt jysk. Helt sikkert Ida og jeg bruger prævention da vi alle ska passe på hinanden og os selv.... Det at kneppe uden gummi er i mine øjne at gamble med livet. Men vi alle hver vores holdninger og respekt for det..... Vi vil rigtig gerne holde et party på VALHALLA igen og blir TIRSDAG D. 19/5, kl.12-14. Prisniveau som sidst. Så vi ser så meget frem til et hot pirrende GB igen. Go dag til alle i frække dejlige forårsmænd med kriller mellem benene som lille mig ;-) :-D stort kyyyyyyyyys

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.