Hop til indhold
Guest Sasazu

Carmen Thorsgade?

Recommended Posts

Guest Sasazu

Hey drenge

Noget nyt om Carmen fra Thorsgade? Nogen der ved om hun er i DK igen snart eller hvornår de tøser evt. kommer nord på atter engang. 

/Sasazu

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

hejsa 

troede faktisk hun skulle være kommet her i starten af maj  , men det desværre for dig så

er  det Anna :)  ,, barbi og en lækker blond :) . 

alle 3 små piger omk. 160 cm 

/softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Er også Carmen fan - og fedt at se hun er tilbage, ved i hvor lang tid? Og ved i om det er muligt at få hende ud af lejligheden, for sidst da jeg spurgte efter den nye adresse, fandt jeg ud af at det var i opgangen ved siden af et familie medlem, så bliver det lige pludselig lidt mere risky...

Har besøgt Carmen nogle gange, og jeg synes det har været gode oplevelser alle gangene, hun kan tage den dybt og er i det hele taget bare en pæn pige - så hun får hvertfald min klare anbefaling :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Er også Carmen fan - og fedt at se hun er tilbage, ved i hvor lang tid? Og ved i om det er muligt at få hende ud af lejligheden, for sidst da jeg spurgte efter den nye adresse, fandt jeg ud af at det var i opgangen ved siden af et familie medlem, så bliver det lige pludselig lidt mere risky...

Har besøgt Carmen nogle gange, og jeg synes det har været gode oplevelser alle gangene, hun kan tage den dybt og er i det hele taget bare en pæn pige - så hun får hvertfald min klare anbefaling :)

​ps: det er kun nogle af billederne der er af hende i dette indlæg, men på eg annoncen ser alle billederne ud til at være hende, selvom hun må have noget af en push up på, på det sidste billede :)

Redigeret af aloha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har styr på hvordan Carmen har det med antal runder? Er nogen gange lidt hurtig på aftrækkeren og så er det sgu dejligt at vide om det er et sted hvor man kan tage en omgang mere hvis der er tid eller om man bliver vippet ud af døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal skynde dig, hvis det er. Hun har sidste dag i dag. Ved ikke antal omgange men prøv at spørge hende.

Var på besøg i sidste uge. Køn pige som på billederne, men hun har fået lidt mave. Kunne faktisk godt var en graviditet, da det kun bulede ud om maven, men jeg spurgte ikke. Brysterne er en b-skål.

Lækkert blow og sex i forskellige stillinger, inden jeg skød den af i munden på hende, mens jeg filmede det hele :) du må gerne filme ansigtet også. Ellers var hun sød men ikke så gfe agtigt. Efterspurgte det heller ikke. Var mest optaget af at filme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for bonus info Larsmanutd. Havde godt set det var sidste dag idag. Har forgæves prøvet at få fat i dem derude idag, så tror desværre jeg må finde plan b frem. Ærgerligt da både Vicky og Carmen så top lovende ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...