Hop til indhold
Gæst

MILF GB i Vejle den 5. maj - super lækker kvinde

Recommended Posts

Gæst

Se her: https://annoncelight.dk/showad/181468

Jeg deltog i hendes sidste gangbang, hun er virkelig en frækkert, med en meget veltrænet krop, og det passer når hun skriver, at hun er god til at sutte pik - det er i særklasse og det er virkelig pik, nosser og røvhul hun giver tur med tungen. Der er heller ikke tvivl om at hun virkelig nyder at blive gennemkneppet, indlevelsen er så optimal, at man ved at hun nyder det ligeså meget som deltagerne.

Eneste lille men, er at jeg synes måske hun holdt en lidt for lang pause, jeg tror den var på godt 20 min. det er sådan set ok, hvis den er annonceret, men det var den ikke og den gik for mit vedkommende meget ud over den tid jeg havde til rådighed den dag. det er heller ikke værre end at jeg skal med den 5. ingen tvivl om det.

Redigeret af Buller47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja desværre kan man købe adgang uden kondom, så jeg passer denne gang.

​Det er jo forskelligt - nogle foretrækker det andre afskrækker det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja hvis du er single kan det jo være ligemeget så ville jeg nok også være ligeglad..
men heldigvis er der da mange steder man kan sexe med kondom og tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne Mathilde er bare den skønneste kvinde jeg nogensinde har mødt. Indlever sig i rollen og gør absolut dette af lyst. Er bange for at gentage mig selv. Mathilde du ved hvem jeg er efter vores telefon samtale idag. Jeg kan bare ikke rose dig nok din skønne kvinde. Dem der ikke har oplevet dig og ikke har lyst til det går virkelig glip at den mest fantastiske oplevelse. Bare ber og ber om mere pik

Knus og kys herfra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja hvis du er single kan det jo være ligemeget så ville jeg nok også være ligeglad..
men heldigvis er der da mange steder man kan sexe med kondom og tak for det.

​Der ligger et par utroligt lange tråde om sex med eller uden kondom herinde i forvejen - og jeg mener måske at debatten hører til der, og ikke her.

Det som du giver udtryk for i din sidste kommentar - mener jeg så personligt, at det er en moraliseren, som man kun kan tillade sig, hvis man samtidig kan sige at man aldrig har kørt for hurtigt i sin bil. man udsætter andre og sig selv for en fare ved begge dele, og jeg tror ærlig talt at faren ved at køre for stærk i bil er større end ved sex uden gummi.

Du bestemmer hvad du vil risikere - og andre bestemmer hvad de vil risikere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OK Buller47

Vi to er ikke på tankelinie, så du gør bare med dit liv som du vil
og jeg gør så det samme hvis ikke du har noget imod det.
Og jeg skal da gerne undlade at omtale det mere.
Jeg holder mig bare væk, og tænker mit, det er da nemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Knajt! - det var heller ikke for at genere dig, så håber ikke du tager den for meget til dig - som sagt hver sin smag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget fristet af Bullers rosende beskrivelse, men jeg tror desværre nok, at jeg ikke får mulighed for at deltage denne gang.

Håber, at en anden deltager vil skrive et par ord om oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ærgerligt, kunne godt tænke mig at prøve for første gang.

ægte ven

​Kan så se at der er et andet samme dag i Vejle - så du kan stdig få din debut!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...