Hop til indhold
8000

LEENA THAIMASSAGE HORSENS

Recommended Posts

Aften 

Kom forbi et nyt  sted i Horsens som annoncere i travbladet. Klinikken ligger i smedegade hvor der før har været en anden klinik som jeg ikke husker navnet på.

Der er 2 pige på stedet. Hende som jeg legede med hed Faida. Der blev ikke lagt skjul på at alt kunne opnås og det passede mig fint. 

Faida er en sød og sjov pige som gør sit til at det bliver en super oplevelse. Vi kom det meste igennem og hun var dejlig. I min optik ser hun godt ud med en lækker krop som er meget berøringsvenlig. 

Lokalerne er i en kælderbutik men med et overraskende lækkert baderum, vores seance foregik på en lille seng som er alt før blød efter min mening. Men hvem fanden gider at læse om en seng. 

Gentagelsesfare mindst 100% der har manglet et godt sted i Horsens længe.

Venligst 8000

 

 

tel:5065 208878

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Faida som jeg var sammen med skyder jeg til 28 men det er svært. men i min optik en lækker krop. Men hendes glade væsen er det bedste ved hende. Hun jokede en del undervejs.  Men da det kom til betalingen forstummede hun lidt. Jeg stak hende 200kr med et smil på læben og sagde tak for en god aftale. For derefter at bytte den ud med en tusse igen. også var alle glade.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Thailisten vest har stort set svar på alt af vigtighed i denne verden. 

 

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke finde nummer til dem, hvor ser jeg det ?

Hej sexhooked .

ekstra bladet : Smuk pige / erotisk massage / superservice / smedegade  tlf. 50658878

     Mvh. Klittoman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her igår for et gensyn med faida.

Hun var der ikke så jeg blev betjent af Apple.

Hun giver et godt dybt blow og spurgte midt i seancen om jeg ville have mega for 200kr mere. Turn OFF sexen og indlevelse var under middel. Damn jeg bryder mig ikke om de piger der har en sharp revne.  :shock:

Apple er ikke en pige jeg vil besøge igen. Men måske giver jeg stedet en chance når Faida er tilbage. Hende har jeg haft et par fine stunder med i Århus og Horsens.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...