Hop til indhold

Recommended Posts

Inspireret af https://www.eroguide.dk/forum/topic/34840-11-bes%C3%B8g-11-anmeldelser/ besøgte jeg Moon fordi jeg ville have effektiv massage, og det var Moon højt placeret for kombineret med at de lå tæt på min position da jeg skulle beslutte mig.

Bestilte "hård olie eller thai" og blev lovet et mix. Det endte dog med kun at være hård olie. Jeg fortalte, hvor jeg havde behov, og hun kunne sagtens finde de værste spændinger uden ekstra forklaringer. Det blev en rigtig god massage som føltes helt vild lang. Det viste sig også at jeg havde været der næsten 1½ time inden jeg kom ud igen! Det var indimellem ret hårdt, så hun spurgte om det ikke var hårdt for mig. "Jo," svarede jeg, "er det ikke også det for dig?" "Jo, men det er okay," sagde hun. Kunne tydeligt se musklerne i hendes underarme på arbejde, når vinklen var til det. Det kan jeg varmt anbefale og der er god chance for at jeg kommer igen. Personligt vil jeg i øvrigt også placere ekstra lidt højere end i ovennævnte tråd.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også fået massage derude - af indehaveren, der er en lidt ældre, men ganske nydelig kvinde.

Supergod massør. Tilkøbte HJ for 300 ekstra. Det gjorde hun rigtig godt. Tog på hendes nydelige og ganske følsomme bryster imens - ikke dårligt. Kommer helt bestemt tilbage - også selv om jeg ikke nødvendigvis vil have sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...