Hop til indhold
afløbsrenseren

Forventninges glæde \ VP

Recommended Posts

Hejsa .

Det gamle ordsprog , forventningens glæde er den største siges der..... joo, det håber jeg så ikke er helt rigtig , men det er dejligt at gå og vente på noget godt :smile:.  Det kan jeg bruge en del tid og tanker på ( dobbelt udbytte ) .

Så de næste tre dage tager jeg op de jyske med en flok ligesindede til forskellige oplevelse OG ikke mindst et besøg hos Varme Pia i morgen formiddag , det er en pige jeg længe gerne har ville besøge :-P.

Og så kan jeg måske på vejen hjem nå en gang thai massage med tilbehør,  eller måske få besøg af en thai pige på mit hotel, måske i kender nogen i det midtjyske som køre ud ? .

NÅ men jeg glæder mig :-D.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, men hvad menes med "ligesindede"?

Er I en flok jyske knejte, der, som under Grevens Fejde 1534-36, farer hensynløst frem? :wink: Eller kan Pia vente sig en fair behandling? :-D:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, men hvad menes med "ligesindede"?

Er I en flok jyske knejte, der, som under Grevens Fejde 1534-36, farer hensynløst frem?

​Håber jeg da så sandelig ikke for dem! Greven endte jo med at måtte af med knoppen :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Håber jeg da så sandelig ikke for dem! Greven endte jo med at måtte af med knoppen :eek:

​Nej, nej. De fine klarer sig altid. Grev Christoffer levede såmænd 30 år mere, men Skipper Clement kom af med hovedet. Men det var også Clement, der var fra Aalborg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej, nej. De fine klarer sig altid. Grev Christoffer levede såmænd 30 år mere, men Skipper Clement kom af med hovedet. Men det var også Clement, der var fra Aalborg :)

​Ahh det er også rigtig, beklager min manglende hukommelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jep, det var Skipper Clement der kom af med hovedet.

Det skete på Rettertinget i Jylland (Viborg?) i september 1536, så vidt jeg da husker. Jeg ved ikke, om han var fra Ålborg, men han var i hvert fald admiral under Christian 2., hvilket forklarer hans engagement i borgerkrigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jep, det var Skipper Clement der kom af med hovedet.

Det skete på Rettertinget i Jylland (Viborg?) i september 1536, så vidt jeg da husker. Jeg ved ikke, om han var fra Ålborg, men han var i hvert fald admiral under Christian 2., hvilket forklarer hans engagement i borgerkrigen.

​Så må vi håbe at alle de "ligesindede" på denne tur beholder hovedet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ,  jaa vi skulle gerne beholde begge hoveder 8-) .       ligesindede vil i denne forbindelse sige at vi (  en flok inden for samme arbejdes fag ) tager til det mørke Jylland for at bliv klogere, hvilket ingen jo har taget skade af, så vidt jeg ved da......

Og så for at det hele ikke skal blive for tørt tænkte jeg Pia kunne sørge for at fugte mig lidt :wink: ,  og samtidigt får jeg lidt motion hvilket jo også  skulle være sundt..

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...