black53 22 Skrevet 21. April, 2015 Jeg har besøgt thaimassagen i Herluf Trollesgade, da jeg ankom var der håndværker på, det så ud som om der var skiftet ejer, det lød som det var piger fra NN på Oddervej. Der sad en sød lille thaipiger, i overtøj var lige mødt ind, hende kunne jeg godt få massage af, valgte en gang BB, men der gik ikke længe inde vi var igang med fuld pakke, og det var virkelig fuld pakke, med tungekys og fransk uden, til sidst suttede hun den af, til den gik i munden på hende, samleje var med gummi, hun virkede til at nyde i fulde drag, hun hed Poj, eller noget i den stil, ca. 25 år vil jeg tror, små bryster ,men en dejlig glatbarberet mis, hun talte fint dansk.ikke sidste gang hun får besøg af mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 21. April, 2015 Poj poj Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 21. April, 2015 Aftendejligt med en god tur.jeg var overbevist om at det var en Ladyboy der huserede deroppe for tiden. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
black53 22 Skrevet 22. April, 2015 Det har det været, men han /hun var stoppet sagde de, der er helt ny besætning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 22. April, 2015 det var hurtigt Tina trak stikket, gad vide hvorfor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krimi1234 0 Skrevet 22. April, 2015 Jeg har besøgt thaimassagen i Herluf Trollesgade, da jeg ankom var der håndværker på, det så ud som om der var skiftet ejer, det lød som det var piger fra NN på Oddervej. Der sad en sød lille thaipiger, i overtøj var lige mødt ind, hende kunne jeg godt få massage af, valgte en gang BB, men der gik ikke længe inde vi var igang med fuld pakke, og det var virkelig fuld pakke, med tungekys og fransk uden, til sidst suttede hun den af, til den gik i munden på hende, samleje var med gummi, hun virkede til at nyde i fulde drag, hun hed Poj, eller noget i den stil, ca. 25 år vil jeg tror, små bryster ,men en dejlig glatbarberet mis, hun talte fint dansk.ikke sidste gang hun får besøg af migLyder ikke dårligt!Kender du priserne for HJ, BJ og fuld pakke..? Alm. aarhus priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
protek 8 Skrevet 23. April, 2015 Jeg må forbi dette sted, når lønnen lander på min konto også skal jeg nok komme med en opfølgning til jer andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
black53 22 Skrevet 23. April, 2015 Jeg kom af med 1000 for fuld pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg