Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt thaimassagen i Herluf Trollesgade,  da jeg ankom var der håndværker på, det så ud som om der var skiftet ejer, det lød som det var piger fra NN på Oddervej. Der sad en sød lille thaipiger, i overtøj var lige mødt ind, hende kunne jeg godt få massage af, valgte en gang BB, men der gik ikke længe inde vi var igang med fuld pakke, og det var virkelig fuld pakke, med tungekys og fransk uden, til sidst suttede hun den af, til den gik i munden på hende, samleje var med gummi, hun virkede til at nyde i fulde drag, hun hed Poj, eller noget i den stil, ca. 25 år vil jeg tror, små bryster ,men en dejlig glatbarberet mis, hun talte fint dansk.

ikke sidste gang hun får besøg af mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

dejligt med en god tur.

jeg var overbevist om at det var en Ladyboy der huserede deroppe for tiden. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt thaimassagen i Herluf Trollesgade,  da jeg ankom var der håndværker på, det så ud som om der var skiftet ejer, det lød som det var piger fra NN på Oddervej. Der sad en sød lille thaipiger, i overtøj var lige mødt ind, hende kunne jeg godt få massage af, valgte en gang BB, men der gik ikke længe inde vi var igang med fuld pakke, og det var virkelig fuld pakke, med tungekys og fransk uden, til sidst suttede hun den af, til den gik i munden på hende, samleje var med gummi, hun virkede til at nyde i fulde drag, hun hed Poj, eller noget i den stil, ca. 25 år vil jeg tror, små bryster ,men en dejlig glatbarberet mis, hun talte fint dansk.

ikke sidste gang hun får besøg af mig

​Lyder ikke dårligt!

Kender du priserne for HJ, BJ og fuld pakke..? Alm. aarhus priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...