Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur indenom Sudoku hos Daisy Club i dag

http://daisyclub.dk/sudoku

Det er hende på billederne, selvom de er meget misvisende i forhold til den oplevelse man får.

En ung, meget spinkel, petit pige. Meget kønt ansigt. Kroppen meget sprød med små naturlige bryster.

Bestilte en halv time til 900 kr. 

Vi tog begge et bad først. Kyssede lidt og så gik hun i gang med øko-blow.
De gjorde hun glimrende. Slikkede længe på bollerne og der sneg sig også et par sorte kys ind.

Videre i en 69’er. Hun kom med et par diskrete støn en gang imellem. I modsætning til pigen i naborummet, der unægtelig var lidt mere højrøstet ...

Så var tiden kommet til en ridetur. Hun spurgte ”with condom”? Æh, ja tak.

Hun satte sig til rette, og som flere af mine logebrødre har været inde på, er hun MEGET stram. Og så er hun ret touchy. Det skal endelig være ”gently”

Dette kombineret med hendes splinkle lemmer gør at man er lidt bange for at hun skal ”knække over på midten”. Nærmest glas-agtig.

Hvis man er typen, der godt kan lide at tage ordentlig fat og mosle igennem for fuld skrue, skal man nok vælge en anden pige

Men faktisk var der noget kinky over at gennemføre et knald i slow motion :-)

Det gjorde også processen lidt længere, så da hun havde fået lidt missionær og doggy-style var tiden næsten gået. 

Efterfølgende fik jeg et par minutters massage og et bad.

I øvrigt mit første besøg hos Daisy Club. Lækre nyistandsatte omgivelser, beliggende forholdsvis diskret i et industri-kvarter.

De lokale håndværkere kan dog godt se, hvilket ærinde man er ude i ...

Men sød og charmerende pige.

sudoku01.jpeg

sudoku02.jpeg

sudoku03.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for særdeles detaljeret og brugbar anmeldelse!

Hvis kondomet er et frivilligt tilvalg lyder det da som en helt vildt appetitlig affære at stikke piben eller tungen indenfor her...NOT!..:-o 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke hun mente om det nu var nu det skulle på......jeg kan ikke forestille mig at usikker sex er en mulighed hos DaisyClub som jeg anser for at være et seriøst foretagende.

mit bud ihvertfald!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg tror også det er en kommunikations ting det med gummiet - den forsigtige japanske stil giver ofte små misforståelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...