Hop til indhold
lidenskabogvarme

Oplevelser

Recommended Posts

Man havde i Venuslogen et forum, der vist hed "glædespigernes oplevelser". Der blev ikke skrevet i det så tit, men nu og da kom der ubetaleligt morsomme indlæg om pigernes oplevelser - jeg fik især stor respekt for Cheriees humor og formuleringer.

Kunne man overveje et sådant forum i EG ?. Det behøvede jo ikke kun være pigerne, der skrev indlæg - vi andre har jo også nu og da nogen ret festlige oplevelser (på ha-ha-måden). Da vi jo, pr. definition er anonyme i forhold til pigerne, burde vi så undlade navnet på pigen, hvis vi havde en morsom oplevelse.

Kunne det være en ide - sådan blot til underholdning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil da gerne starte - indlægget kan evt. flyttes, hvis gruppen oprettes!
Jeg havde for mange år siden, et forhold til en pige, det var lidt tys - tys, både hun og jeg var i forhold,
men vi mødtes af og til.
Denne gang var det hjemme hos hende, vi havde begge fri en formiddag.
For lige at starte med noget vigtigt, så havde hun en gravhund.

Vi lå i hendes seng og var godt i gang, pludselig mærker jeg en tungen i røven, hunden havde fået listet
døren op og var kommet ind uden at vi vidste det.
Det morede vi os en del over, vi fik smidt hunden ud og forsatte.

Da vi var færdige og jeg skulle have underhylerne på, opdagede jeg, at hunden måtte have været i lokalet længere end vi umiddelbart
havdre registreret, for den havde tygget godt og grundigt på dem, bidt i dem, så der kun var en hullet
klud tilbage.

Jeg fik dem med, men kunne ikke have dem på - så det var bare at gå commandoooo
De blev listet i en affaldsspand langt fra mit hjem!!

Hvis nogen fandt dem i Aarhus, så kender I nu historien

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg hyggede mig også gevaldigt med de to tråde, hyggeligt og hører alle de pinagtige historier man kan komme ud for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hyggede mig også gevaldigt med de to tråde, hyggeligt og hører alle de pinagtige historier man kan komme ud for :)

​Jep, Mysseglade Kolly. De nævnte tråde var ubetalelige. De var små glimt af livet, som det udspiller sig: Oftest uberegneligt og utilsigtet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...