Hop til indhold
Peter1000

Mulighed for et lukket forum, opbakning til dette.?

Recommended Posts

Ville høre om der er opbakning for et lukket forum, hvor brugere med højt "reputation" og/eller posts havde adgang. Meningen er at man kunne diskutere frit, uden at blive svinet til af tilfældige ny oprettede brugere. Dette kunne også øge antallet af anmeldelser i forumet.

Kunne tænkes at GP havde samme behov.

Hvis der er mange tilbagemeldinger på dette, tror jeg da at ledelsen ville oprette en sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køb Venuslogen - så kan du lave alle de lukkede fora du vil. 

Så kan de sarte mimoser vokse og trives i lyset af egen selvtilstrækkelighed... 

Jeg tror nemlig at ideen med EG er netop at man IKKE er en hemmelig loge...

brug dog EG til det der er formålet, knald nogle trunter og pral overfor  din buddies - så de ved hvem to Do or Don't..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville høre om der er opbakning for et lukket forum, hvor brugere med højt "reputation" og/eller posts havde adgang. Meningen er at man kunne diskutere frit, uden at blive svinet til af tilfældige ny oprettede brugere. Dette kunne også øge antallet af anmeldelser i forumet.

Kunne tænkes at GP havde samme behov.

Hvis der er mange tilbagemeldinger på dette, tror jeg da at ledelsen ville oprette en sådan.

​Det tvivler jeg på, da du jo bare kan oprette dit eget forum pr. PB i forvejen - og det gør jeg og andre, da vi så kan diskutere og udveksle mere interne beskeder uden indblanding fra udenforstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvad skulle kriterierne så være for at få adgang til et sådant forum?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes så ikke, at det er de nye brugere, der står for "tilsviningerne" - så ville man ikke blot få et "mudderkastningsrum" ?

Jeg tror at det der bliver efterspurgt, er et rum hvor man kan kaste med mudder, uden at der kommer noget retur. Det er samme som de typer der er til livsfare for andre i trafikken, men hvis et medmenneske i affekt kommer til at række mellemfingeren frem, så vanker der bod og pine. Den sidste selvretfærdig idiot er desværre ikke født endnu!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ville da være syndt, der er oftes mange flere ''gæster'' online end medlemmer.

Tror der er 80 medlemmer online og næsten 400 gæster pt.

Mange af dem er sikkert ikke interresseret i at skrive noget, men kun få anbefalinger og lurer lidt rundt, og det ville være syndt hvis de blev afskåret.

Hvis det var et betalingssite, så kunne jeg forstå det skulle være lukket, men det er jo gratis...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville høre om der er opbakning for et lukket forum, hvor brugere med højt "reputation" og/eller posts havde adgang. Meningen er at man kunne diskutere frit, uden at blive svinet til af tilfældige ny oprettede brugere. Dette kunne også øge antallet af anmeldelser i forumet.

Kunne tænkes at GP havde samme behov.

Hvis der er mange tilbagemeldinger på dette, tror jeg da at ledelsen ville oprette en sådan.

Kære Peter1000:)

Med udgangspunkt i debatten ”Tyndhudede debatører”  i går aftes hvor der virkelig af enkelte medlemmer blev smidt rundt med mindre bekvemme ord og ytringer, og hvor ”Førerbunkeren” på et tidspunkt henstillede til en ordentlig tone, kan jeg udmærket forstå din holdning.

 

Men jeg tror bare ikke det er en farbar vej fordi det jo helt naturligt medfører en adgangsbegrænsning (- og kriterier ??) samt forvaltning af den adgangsbegrænsning (- ”Førerbunkeren” + evt. andre ??)

Jeg tror det vil ende op med 2 forum : et lille tamt, kedelig og indforstået for de få, og et stort for resten - de mange, og meget snart ende som en ”slagmark” være end den  Islamisk Stat er i stand til at tilbyde.

Jeg tror selv på at en overvågning fra ”Førerbunkeren”  er mere effektiv, og samtidig en opstramning af konsekvenser overfor dem der ikke magter at holde en ordentlig tone. Det medfører straks en tidligere bortvisning eller karantæne eller sletning af indlæg/kommentarer eller som i aftes et forbud mod at kommentere de næste 15 indlæg eller andet??

Andre i debatten - vender dem ryggen - fryser dem ud - undlade at kommentere dem - hvor sjovt er det så for dem, når ingen vil lege med dem - sandsynligvis ”surt show”. Det er virkeligt muligt at lade dem slå sig selv ihjel.

Sådan er det også ude i det virkelige liv - der er menneskene imellem hinanden , dem der hungrer efter at blive opdraget selv i deres voksenalder. De uddelegerer det til andre i deres omgivelser at gøre dette. Husk : den der har evnen har også pligten - eller sagt mere forståeligt i dagligdagen - arbejde søger hen hvor det bliver lavet.   Det sidste bredt forstået - har I nogensinde tænkt på dette?

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi "debatører" må leve med at der kan komme misytringer vores vej, men en underkategori til annonceringsdelen, hvor man kun har skrive adgang som lyserød, kunne være en mulighed for pigerne at dele erfaringer uden afsporing :)

Naturligvis med læse adgang for alle ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for indlæggene...

Tror at vi fortsætter som vi plejer, kan bare nogen gange blive træt af alle de indlæg som ikke har noget med anmeldelsen af en GP at gøre. Men som "Nyder livet" skriver at:

En overvågning fra ”Førerbunkeren”  er mere effektiv, og samtidig en opstramning af konsekvenser overfor dem der ikke magter at holde en ordentlig tone. Det medfører straks en tidligere bortvisning eller karantæne eller sletning af indlæg/kommentarer eller som i aftes et forbud mod at kommentere de næste 15 indlæg eller andet??

Kunne være en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for indlæggene...

Tror at vi fortsætter som vi plejer, kan bare nogen gange blive træt af alle de indlæg som ikke har noget med anmeldelsen af en GP at gøre. Men som "Nyder livet" skriver at:

En overvågning fra ”Førerbunkeren”  er mere effektiv, og samtidig en opstramning af konsekvenser overfor dem der ikke magter at holde en ordentlig tone. Det medfører straks en tidligere bortvisning eller karantæne eller sletning af indlæg/kommentarer eller som i aftes et forbud mod at kommentere de næste 15 indlæg eller andet??

Kunne være en mulighed.

​Man lærer at scrolle forbi nogle indlæg, og vide at ENKELTE kommer med guldkorn, der MÅSKE er værd at læse . . ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg er ikke den store debattør, måske skyldes det at jeg ikke gider småpisseri som der desværre er blevet en del af herinde, i øvrigt er jeg blevet så gammel at jeg ikke gider at spilde resten af mit liv på ligegyldigt barnagtigt vrøvl.

For mig handler stedet her om at udveksle erfaringer mht. købesex, samt små hyggelige småkommentarer i gensidig respekt og hygge.

Men jeg forstår udmærket frustrationen og tanken om "der må gøres noget"

Desværre har verdenshistorien gennem de sidste par tusinde år vist at man ikke opnår noget særligt med sanktioner, forbud og straf.

Jeg tror det bedste er at vi ganske enkelt bliver bedre til at ignorere lortet, lære at ha' lidt is i maven og sige til os selv "herregud lad det nu ligge, han/hun har vist kommet for sent i seng", (kikket for meget i rødvinkartonen)  – inden vi svarer tilbage på et eller andet som nu tilfældigvis støder os.

Men det kræver naturligvis man selv er et nogenlunde voksent menneske og har tilstrækkeligt selvværd til at lade angreb og tåbelige kommentarer ligge.

Husk på at idioterne altid udstiller sig selv hvis vi lader dem gøre det.
Jeg tror vi alle kender det i IRL at en person i selskabet kommer med en perfid lidt dum kommentar han/hun selv tror er sjov og der så bliver det vi kalder "pinlig tavshed" – og alle kikker væk.

I øvrigt tak til alle de som bidrager til forum med gode og fornuftige anmeldelser og kommentarer – ingen nævnt og ingen glemt.

Jeg ønsker jer alle en rigtig god dag – og nyd den – i morgen får vi måske en ny dag vi kan nyde :)

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg tror det bedste er at vi ganske enkelt bliver bedre til at ignorere lortet, lære at ha' lidt is i maven og sige til os selv "herregud lad det nu ligge, han/hun har vist kommet for sent i seng", (kikket for meget i rødvinkartonen)  – inden vi svarer tilbage på et eller andet som nu tilfældigvis støder os.

​Ja, det er det jo nok. På papiret.

Men af og til – rødvin eller ej – bliver provokationerne så slemme, at man anstændigvis bliver nødt til at reagere. F.eks på Kalleknaldes (nedværdigende) omtale af andre (ligeværdige) brugere herinde.

Men for at knytte forbindelsen tilbage til trådstart synes jeg ikke, at det er rigtigt at oprette en loge i logen – EG må vel nok her betegnes som en loge for ligesindede i forhold til det øvrige samfund?. Det vil kun skabe myter a la "der foregår nok noget gedulgt derinde".

Faktisk har vi allerede en slags "åben loge". Jeg tænker her på chatten, hvor der da stundom er blevet udklækket skurkestreger. Enkelte er kommet for dagen, fordi chatten er åben.

Jeg synes ikke, at lukkethed hører hjemme på "det officielle EG".

Hvis brugere, der har fælles interesse eller synspunkter vil danne "uofficielle" undergrupper, netværk eller alliancer, eksisterer muligheden jo allerede i rigt mål i PB-systemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Ja, det er det jo nok. På papiret.

Men af og til – rødvin eller ej – bliver provokationerne så slemme, at man anstændigvis bliver nødt til at reagere. F.eks på Kalleknaldes (nedværdigende) omtale af andre (ligeværdige) brugere herinde.

Men for at knytte forbindelsen tilbage til trådstart synes jeg ikke, at det er rigtigt at oprette en loge i logen – EG må vel nok her betegnes som en loge for ligesindede i forhold til det øvrige samfund?. Det vil kun skabe myter a la "der foregår nok noget gedulgt derinde".

Faktisk har vi allerede en slags "åben loge". Jeg tænker her på chatten, hvor der da stundom er blevet udklækket skurkestreger. Enkelte er kommet for dagen, fordi chatten er åben.

Jeg synes ikke, at lukkethed hører hjemme på "det officielle EG".

Hvis brugere, der har fælles interesse eller synspunkter vil danne "uofficielle" undergrupper, netværk eller alliancer, eksisterer muligheden jo allerede i rigt mål i PB-systemet.

Mht til chatten, så tænker jeg , at her er det da nemt ,at opklare hvis der er lusk el småligt sladder, for det altid de samme der er derinde... Griner.. 

Lad dog lortet ligge og vær så rummelig som det siges vi dansker er og hop videre.. Videre i livet og nyd solen smil. 

Hvis folk vil sladre og tale om de der ikke er tilstede, ja så fred være med det! Det siger jo mere om dem end andre ikk.. Det forekommer i stor stil og intet forum eller andre tiltag ville kunne hindre dette hvis i spørger lille mig.. Lad børnen lege og de voksne slappe af.. 

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht til chatten, så tænker jeg , at her er det da nemt ,at opklare hvis der er lusk el småligt sladder, for det altid de samme der er derinde... Griner.. 

Lad dog lortet ligge og vær så rummelig som det siges vi dansker er og hop videre.. Videre i livet og nyd solen smil.

​Jeg sætter stor pris på din gode karma. Håber den breder sig mere på EG :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...