Hop til indhold
kanonkongen

Aner ikke hvad jeg skal kalde dette indlæg.

Recommended Posts

​Tænk, at 14 dage er gået så hurtigt. Og du ser ikke ud til at have lært ret meget i mellemtiden:sad:

​????????? Det er jo Jasmin, der ikke har lært noget. Hun bliver jo konstant ved med at provokere.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

​????????? Det er jo Jasmin, der ikke har lært noget. Hun bliver jo konstant ved med at provokere.

​Tænk, sådan ser jeg det ikke. Men hvorom alting er, højner det ikke niveauet herinde at kalde en medbruger for "nedrig bitch"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så helt uskyldig er hun nu ikke :)

​Nej det ville jeg godt nok blive ked af hvis nogen beskyldte mig for at være... sådan helt ren og pur og hvid som sne.... puha - så havde jeg da valgt den forkerte hobby :):) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Bitch er det ikke det samme som luder, sprogkyndige BX kan du ikke oversætte ? :lol:

​Det har intet som helst med det semantiske at gøre. Det er ordvalget om en anden bruger, der falder mig for brystet

Del dette indlæg

Link til indlæg

​hunhund = dyresex det er jo netop forbudt ! så helt positiv er det ikke

​Nu ville jeg så ikke have sex med Jasmin, om jeg fik 10.000 kr. for det, eller hun var den sidste kvinde på planeten, så jeg kan i hvert fald ikke anklages for at være til dyresex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hvorfor ikke ? Jeg stiller en lotto-kupon på højkant, den kan have en værdi på flere millioner :lol:

​Jeg tænder ikke på nedrige bitches, bashere og mobere. Og i dette tilfælde rammer vi 3 ud af 3, og så må jeg takke pænt nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bitch = tæve = hunhund. Det er jo slet ikke grimt.

​Det er det i den kontekst, som det normalt bliver brugt i. Du vil da ikke bilde mig ind, at det er neutralt – for slet ikke at sige positivt – ladet? Jf. brugen af verbet "bitche"

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Lad det nu ligge hvis modtageren ikke føler sig ramt, så er det lige meget, kom videre i teksten.

​Med hvad? Jeg har ærlig talt lidt svært ved at se, hvor "teksten" fører hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Nu ville jeg så ikke have sex med Jasmin, om jeg fik 10.000 kr. for det, eller hun var den sidste kvinde på planeten, så jeg kan i hvert fald ikke anklages for at være til dyresex.

​Det kunne jo være, at det var det eneste, der efterhånden blev tilbage :grin:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Trådstarter har sendt ledelsen en anmodning med nogle udmærkede argumenter om at strengen bliver lukket. Det vil vi normalt kun imødekomme hvis vi var enige med trådsstarter og det er vi, da strengen ikke har medført noget positivt med sig på det sidste. Med hensyn til dialog/advarsel til en bruger pga denne debat klarer vi det som altid internt.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...