Hop til indhold
kanonkongen

Aner ikke hvad jeg skal kalde dette indlæg.

Recommended Posts

​Hmmmmm har han skrevet noget i dag? Hvis han kunne, ville han sikkert farer rundt som en skoldet skid i denne tråd...... måske ledelsen fik nok?

​Ja, han har fået mundkurv. Men han har selv skrevet om det inden på hans profil https://www.eroguide.dk/forum/profile/9747-titman/?tab=field_core_pfield_12

Derudover en lille detalje, hvis hans fødselsdato passer med hvad han har skrevet på sin profil - så fik han sin karantæne på sin fødselsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahahahaha stakkels titman tror der er ytringsfrihed på EG :lol: Nok er der højt til loftet, men ligefrem ytringsfrihed er der vist ikke ;)

Man må håbe for ham at han får tænkt sig lidt om i sin tænkepause, ellers bliver han tilbagekomst nok temmelig kort.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derudover en lille detalje, hvis hans fødselsdato passer med hvad han har skrevet på sin profil - så fik han sin karantæne på sin fødselsdag.

​Det er også en slags fødselsdagsgave.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Karantæne er nu ikke værst, så har man/han tid til så meget andet...

​hvis han har så meget andet at lave.... jeg kan tvivle

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det er god stil ikke at angribe/snakke ned om en som ikke kan forsvare sig. Det skete er nok det bedste i mange henseender, men lad det ligge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det er også en slags fødselsdagsgave.

​Fantasktisk at han ville dele den med os andre. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Irettesæt dine venner privat - Men ros dem offentligt . . - Gammelt græsk ordsprog/citat . . . ;-) MEN MEGET A PRO POS . . . . ;-)

Brug dog PM's til fnideren . . Så blev vi andre forskånet for det værste . . . ;-)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brug dog PM's til fnideren . . Så blev vi andre forskånet for det værste . . . ;-)

​Det er jeg sådan set meget enig i.                                                                                                                                           Problemet er bare, at når man bliver svinet til offentligt, vil det også være rimeligt med en offentlig respons. Ellers kunne det tolkes, som om man er enig i svinerens udsagn.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det er jeg sådan set meget enig i.                                                                                                                                           Problemet er bare, at når man bliver svinet til offentligt, vil det også være rimeligt med en offentlig respons. Ellers kunne det tolkes, som om man er enig i svinerens udsagn.

​SMILER

Vi andre brugere kunne så her forskånes for meget . . TÆNKER LIGE PÅ 'DUFTEN' UDENFOR . . . Qua en anden tråd . . . 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjov detalje med det banner nederst i billedet.......

image.jpg

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sjov detalje med det banner nederst i billedet.......

Det er så dumt og så sjovt, at han tror at han har fået sig en lille ferie grundet brug at ordet luder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil godt bede jer undlade at angribe en bruger som har fået karantæne og ikke kan svare for sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så dumt og så sjovt, at han tror at han har fået sig en lille ferie grundet brug at ordet luder.

​Det er så dumt og trist, at nogle mennesker bare ikke kan stoppe med at forhåne andre.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil godt bede jer undlade at angribe en bruger som har fået karantæne og ikke kan svare for sig.

​Ok men debatten her udspringer jo af titmans alt andet end angrende opslag. Han kunne jo selv have valgt en anden fremgangs måde....

Redigeret af Prinz
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være, at jeg i min rullestols senilitet her i livets aften husker eller sanser forkert. Jeg tør ikke spørge Forstanderinden, men alligevel:

Er det ikke Knallekalle, der har fået karantæne?

En karantæneramt – hvis vi nu, sådan rent hypotetisk, forestillede os, at det var Titmand – kan vel næppe svare på indlæg eller skrive nye?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være, at jeg i min rullestols senilitet her i livets aften husker eller sanser forkert. Jeg tør ikke spørge Forstanderinden, men alligevel:

Er det ikke Knallekalle, der har fået karantæne?

En karantæneramt – hvis vi nu, sådan rent hypotetisk, forestillede os, at det var Titmand – kan karantæneramte vel næppe svare på indlæg eller skrive nye?

​X hop lige op i toppen af denne side og følg gerogs link.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Ja toppen af denne side, som er side 2 (indlæggene har desværre ikke numre længere)

​Suk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Suk.

​toppen af denne side 

Formentlig indlæg 21 (forudsat der stadig er 20 indlæg per side)

Du observerede Gerog først kom ind på side 2.. det indlæg du så først fra hans side, er hvad Prinz hentyder til

Er der yderligere tvivl, så læs Kurator/moderatorens indlæg.. Der står sort på hvidt at Personen som det hele omhandler har karantæne :-) Udfra forudsætningen der er 20 indlæg per side må det være indlæg 34 :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det faktum at knaldhætten kan markere likes er vel i princippet nok til at antage at han stadig kan svare for sig selv ?!?

Og hvis Admin teamet ser min post som et angreb, så har I ikke set lyset endnu.........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er flere som har fåret en henvisning om stoppe deres personfnidder;). De må så sande at der handling bag ordene fra ledelsen nu. Om at man ikke vil finde sig i personfnidder mere:!: hverken på ene måde eller på en anden måde:!:

Håber at ledelsen opfodring bliver fulgt :idea:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"Personfnidder" - Det ord virker som en rød klud for øjnene af mig. Begynder at forstå hvordan det for nogle føles med ordet Luder...tror jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...