Hop til indhold

Aner ikke hvad jeg skal kalde dette indlæg.

Featured Replies

Skrevet

​Hmmmmm har han skrevet noget i dag? Hvis han kunne, ville han sikkert farer rundt som en skoldet skid i denne tråd...... måske ledelsen fik nok?

​Ja, han har fået mundkurv. Men han har selv skrevet om det inden på hans profil https://www.eroguide.dk/forum/profile/9747-titman/?tab=field_core_pfield_12

Derudover en lille detalje, hvis hans fødselsdato passer med hvad han har skrevet på sin profil - så fik han sin karantæne på sin fødselsdag.

• Svar 118
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nu har jeg lige smidt dit lange indlæg ned i kogegryden, og vupti her er budskabet (kort og præcist):​   

• ​Dejligt. Så er der stor mulighed for, at du tager det pænt, når jeg siger, at jeg er dybt uenig i de dele af dit indlæg, der har et relevant indhold.  Resten af indlægget ser jeg egentlig bare som au

• ​Jeg tror, at du her har misforstået mit budskab. Det jeg mente med auto-reply-pleaseri er, at det jo er åbenlyse holdninger for den almene debattør. Selvfølgelig sætter vi alle pris på et oprigtigt o

Postede billeder

Skrevet

Ahahahaha stakkels titman tror der er ytringsfrihed på EG :lol: Nok er der højt til loftet, men ligefrem ytringsfrihed er der vist ikke ;)

Man må håbe for ham at han får tænkt sig lidt om i sin tænkepause, ellers bliver han tilbagekomst nok temmelig kort.

Skrevet

Derudover en lille detalje, hvis hans fødselsdato passer med hvad han har skrevet på sin profil - så fik han sin karantæne på sin fødselsdag.

​Det er også en slags fødselsdagsgave.

Skrevet

Karantæne er nu ikke værst, så har man/han tid til så meget andet...

​hvis han har så meget andet at lave.... jeg kan tvivle

Skrevet

Det er god stil ikke at angribe/snakke ned om en som ikke kan forsvare sig. Det skete er nok det bedste i mange henseender, men lad det ligge :-)

Skrevet

​Det er også en slags fødselsdagsgave.

​Fantasktisk at han ville dele den med os andre. :)

Skrevet

Irettesæt dine venner privat - Men ros dem offentligt . . - Gammelt græsk ordsprog/citat . . . ;-) MEN MEGET A PRO POS . . . . ;-)

Brug dog PM's til fnideren . . Så blev vi andre forskånet for det værste . . . ;-)

Skrevet

Brug dog PM's til fnideren . . Så blev vi andre forskånet for det værste . . . ;-)

​Det er jeg sådan set meget enig i.                                                                                                                                           Problemet er bare, at når man bliver svinet til offentligt, vil det også være rimeligt med en offentlig respons. Ellers kunne det tolkes, som om man er enig i svinerens udsagn.

Skrevet

​Det er jeg sådan set meget enig i.                                                                                                                                           Problemet er bare, at når man bliver svinet til offentligt, vil det også være rimeligt med en offentlig respons. Ellers kunne det tolkes, som om man er enig i svinerens udsagn.

​SMILER

Vi andre brugere kunne så her forskånes for meget . . TÆNKER LIGE PÅ 'DUFTEN' UDENFOR . . . Qua en anden tråd . . . 

Skrevet

Sjov detalje med det banner nederst i billedet.......

image.jpg

Skrevet

Sjov detalje med det banner nederst i billedet.......

Det er så dumt og så sjovt, at han tror at han har fået sig en lille ferie grundet brug at ordet luder.

Skrevet

Jeg vil godt bede jer undlade at angribe en bruger som har fået karantæne og ikke kan svare for sig.

Skrevet

Det er så dumt og så sjovt, at han tror at han har fået sig en lille ferie grundet brug at ordet luder.

​Det er så dumt og trist, at nogle mennesker bare ikke kan stoppe med at forhåne andre.

Skrevet

Jeg vil godt bede jer undlade at angribe en bruger som har fået karantæne og ikke kan svare for sig.

​Ok men debatten her udspringer jo af titmans alt andet end angrende opslag. Han kunne jo selv have valgt en anden fremgangs måde....

Redigeret af Prinz

Skrevet

Det kan godt være, at jeg i min rullestols senilitet her i livets aften husker eller sanser forkert. Jeg tør ikke spørge Forstanderinden, men alligevel:

Er det ikke Knallekalle, der har fået karantæne?

En karantæneramt – hvis vi nu, sådan rent hypotetisk, forestillede os, at det var Titmand – kan vel næppe svare på indlæg eller skrive nye?

Redigeret af Borende X

Skrevet

Det kan godt være, at jeg i min rullestols senilitet her i livets aften husker eller sanser forkert. Jeg tør ikke spørge Forstanderinden, men alligevel:

Er det ikke Knallekalle, der har fået karantæne?

En karantæneramt – hvis vi nu, sådan rent hypotetisk, forestillede os, at det var Titmand – kan karantæneramte vel næppe svare på indlæg eller skrive nye?

​X hop lige op i toppen af denne side og følg gerogs link.....

Skrevet

​Ja toppen af denne side, som er side 2 (indlæggene har desværre ikke numre længere)

​Suk.

Skrevet

​Suk.

​toppen af denne side 

Formentlig indlæg 21 (forudsat der stadig er 20 indlæg per side)

Du observerede Gerog først kom ind på side 2.. det indlæg du så først fra hans side, er hvad Prinz hentyder til

Er der yderligere tvivl, så læs Kurator/moderatorens indlæg.. Der står sort på hvidt at Personen som det hele omhandler har karantæne :-) Udfra forudsætningen der er 20 indlæg per side må det være indlæg 34 :-) 

Skrevet

Det faktum at knaldhætten kan markere likes er vel i princippet nok til at antage at han stadig kan svare for sig selv ?!?

Og hvis Admin teamet ser min post som et angreb, så har I ikke set lyset endnu.........

Skrevet

Der er flere som har fåret en henvisning om stoppe deres personfnidder;). De må så sande at der handling bag ordene fra ledelsen nu. Om at man ikke vil finde sig i personfnidder mere:!: hverken på ene måde eller på en anden måde:!:

Håber at ledelsen opfodring bliver fulgt :idea:

Skrevet

"Personfnidder" - Det ord virker som en rød klud for øjnene af mig. Begynder at forstå hvordan det for nogle føles med ordet Luder...tror jeg...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.