Hop til indhold
Guest Aalborg

Nyt sted i Hobro. To steder i Aalborg er lukket.

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej OD.

Jeg har i dag aflagt besøg hos White Elephant Thai Massage, Adelgade 58, 9500 Hobro, tlf. 5025 2905.

Åbningstid hver dag 09-19, søndag lukket.

Forretningen åbnede for ca. 1 måned siden i pæne og rene lokaler, hvor der dog ikke er mulighed for bad. Ligger desværre ikke særlig diskret.

Jeg blev i dag betjent af indehaveren, Nina, der er slank og flot, hendes alder ?? (47 efter egen oplysning) taget i betragtning. Hun taler udmærket dansk og giver en god massage, der passer fint til mit temperament og et godt HJ.

Hun oplyste, at hun ikke selv giver full service, men det gør et par af hendes medarbejdere, der dog ikke var på arbejde i dag. Medarbejderne er ansat på de dage, der erfaringsmæssigt er travlt.

Priser: Thai- og oliemassage: 300 kr

HJ: 700 kr og full service ca. 1.500 (kan forhandles med yderen).

Jeg kommer igen.

- - - -

Lukket:

Thai Massage, Himmerlandsgade 8, 1. 9000 Aalborg. tlf. 8613 4313.

Ingen reaktion ved telefonisk henvendelse, ligesom der ikke skiltes med massage på døren.

og

Red House Thai Massage, Reberbanegade 16B, 1., 9000 Aalborg. Her svares der ikke på telefonen og der står et andet dansk navn på døren, end da jeg var der sidste gang.

hilsen Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Sorry.

Det skulle rettelig have været placeret under Efterlysninger, Thai

Jeg håber OD finder det alligevel...

Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...