Hop til indhold
Tip toe

Oralsex og skægstubbe

Recommended Posts

"No, no, no, no..." sagde Roxana engang da jeg, lidt for ivrigt, slikkede hende mellem ballerne og ikke tænkte over den sandpapir-effekt mine dagsgamle skægstubbe lavede på ballernes indersider. Det tænke jeg mig ikke lige om.

 

Men helt generelt, hvor sarte og emsige er glædespigerne ift skæggestubbe og ift hvilken udførsel? Kys, oral og rimjob?

Synes jeg har oplevet meget forskellige attituder, lige fra piger som næsten ikke kan kysse hvis jeg har de mindste stubbe, til kvinder som måske godt kunne lide følelse af lidt stubbe mellem lårene.

 

Jeg barberer mig helst dagligt, men det kan jo smutte, og hvis de gør, så får jeg de ret hårde skægstubbe som måske gør mere ondt. Hvis jeg har skægstubbe kan jeg godt finde på at droppe lysten til et GP besøg, men jeg har allermest lyst til lidt udsagn fra pigerne som helt sikkert kender følelsen fra egen krop. Både totalt nybarberet, dagsgamle stubbe, uge-lange stubbe og fuldt skæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har selv svaret på dit spørgsmål, du skriver "Jeg har oplevet meget forskellige attituder fra kvinder" ;) 

Vi er forskellige, og mænds skæg og måde at slikke på / kysse på er forskellig. Du er nødt til at spørge den kvinde du vil besøge. Evt have barbergrej med i tasken.

Jeg bryder mig ikke om at blive kradset af skægstubbe, og slet ikke i missen.... Men nogle mænd med skægstubbe kan både slikke og kysse uden at kradse, andre kører lige hagen ned over klitten, så slutter den leg :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er personligt RIGTIG glad for at du spørger.... for jeg er meget meget ivrig modtager af fransk.... HVIS ..... 

1: fyren har barberet sig højest en time inden... 

2: har rigtig skæg... hvor det har fået lov at gro i mindst 14 dage.... om det er overskæg, gedeskæg, fuldskæg - no matter.... bare langt nok  :) 

MEN

alt der i mellem - det er  ikke en fornøjelse på nogen måde... for min hud mellem benene er så blød og fin som huden på jeres pik-hoved... og den kan ikke tåle at sandpapir bliver gnedet hen over... det gør så  ondt at jeg stopper legen inden for meget meget kort tid 

Nu kysser jeg ikke gæster normalt - men mænd med fuldskæg er klart mine favoritter hvis det skal være... det føles bare dejlig maskulint... hvorimod Mel Gibson meets Jason Statham looket nok ser sexet ud - men det er en instant moodkiller ved berøring..  det svier på et øjeblik.. 

Der er ganske ganske få mænd der forstår at det er tungen og aldrig hovedet der skal gøre arbejdet under oral  - og de mænd kan godt levere et par orgasmer til mig uden at jeg bliver ked af den manglende grooming - men det er så få at det kan tælles på få hænder... 

så min hovedregel er - fuldkommen nybarberet - eller med skæg hvis man gerne vil gøre mig glad :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er min intuition ikke helt ringe :) men Jason Statham har ALTID stubbe. Gade vide om har barberer sig med en maskine sat til 1 mm...? Det er ret tydeligt at hvis man barberer sig dagligt med skraber, så forpligter det også mere, fordi det første der kommer ud forvandler kinderne til brutalt sandpapir. Hvis man dermod lader det gro i længere tid, og barberer tæt, så kommer der meget blødere hård ud.

 

Men jeg vil under alle omstændigheder være betænksom med skægstubbene (og måske skulle jeg til at gå rundt med et barber-kit i tasken, just in case). 

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

min erfaring er, at man sagtens kan slikke en pige selvom man har skægstubbe uden at man behøver at kradse dem - jeg har aldrig oplevet nogen som har kommenteret på om jeg havde stubbe eller ej, og jeg kan rigtig godt li at slikke, også meget længe

Del dette indlæg


Link til indlæg

min erfaring er, at man sagtens kan slikke en pige selvom man har skægstubbe uden at man behøver at kradse dem - jeg har aldrig oplevet nogen som har kommenteret på om jeg havde stubbe eller ej, og jeg kan rigtig godt li at slikke, også meget længe

​der er heller ikke nogen større moodkiller end brok  - så de fleste af os tier stille og stopper legen så hurtigt vi kan :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vel ikke sværere end at man har en skraber og en skum liggende i skrivebordsskuffen. Hvis nu man skulle blive lækkersulten en af de dage, hvor morgenmad eller hundeluftning vandt over barberingen? Det virker i hvert fald ok for mig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er personligt RIGTIG glad for at du spørger.... for jeg er meget meget ivrig modtager af fransk.... HVIS ..... 

1: fyren har barberet sig højest en time inden... 

2: har rigtig skæg... hvor det har fået lov at gro i mindst 14 dage.... om det er overskæg, gedeskæg, fuldskæg - no matter.... bare langt nok  :) 

så min hovedregel er - fuldkommen nybarberet - eller med skæg hvis man gerne vil gøre mig glad :) 

​Os LANGSKÆGEDE skal også passe på . . .

Havde glemt at skrue op for varmen på badeværelset i vinter, så MEGET hurtig afskylning - Havde været i nærkontakt med en kvinde tidligere, og sad nu på kontoret, og kunne pludselig dufte, hvad jeg havde lavet . . . :grin:

Så ud på toilettet, og forsøge at vaske sporene ud med håndsæben . . . :grin::grin:

Julemand in spe . . . ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

min erfaring er, at man sagtens kan slikke en pige selvom man har skægstubbe uden at man behøver at kradse dem - jeg har aldrig oplevet nogen som har kommenteret på om jeg havde stubbe eller ej, og jeg kan rigtig godt li at slikke, også meget længe

I ved, alle mænd mener de er byens bedste slikker. Det er dog begrænset hvor mange verdensmestre der kan være. :D Men det er en helt anden snak.

Nu var det også lidt generelle perspektiver om det at besøge sin lokale glædespige uden først at have været forbi skraberen. Nogle mænd kan jo godt lide GFE forlystelsen, men hvis pigen har kysset med fem stykker groft sandpapir inden da, så er mundvigen nok for sart til mere

snarv. :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...