Hop til indhold
Gæst

Medløber

Recommended Posts

Gæst

Kutymen er blevet, at tråde låses inden Havnebumsen får givet sit besyv med :-(

Skete igen igen idag.. Medløber blev diskuteret. Hvem er disse medløbere? Som tidligere hvor det galdt røvslikkere blev der ikke sat navne på! Kun en lille Dans om den varme Gryde!

Medløbere ændrer sig nu nok fra debat til debat. Men nu skal i høre Tøser... I kan få jeres egen personlige medløber!!!!!!!!  Havnebumsen stiller sig gerne til rådighed og er medløber i samtlige tråde du ønsker i bytte for gratis Fisse!! Ønsker du jeg skriver med ført Pen Intet problem!!!!!  Ønsker du meget hurtig reaktion fra Havnebumsens side, kan vi snildt finde ud af du får mine login koder  :-)

Skriv en PB, hvis du altid har drømt om din egen personlige medløber eller skriveslave. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebums du må gerne være min bitch/medløber :P

Jeg giver dig en omgang fisse i form af gavekort til Samya eller Aca.

Krav:

Du skal like alle mine indlæg også de gamle indlæg fra dag 1. Du skal altid bakke mig op og skyde andre ned som kommer på tværs, du skal trolle i de tråde mine modstandere laver og deltager i. Du skal ikke være bange for at få karantæne, du laver bare et nyt nick og starte forfra :P

Desuden skal du sørge for kolde øl når jeg kommer hjem fra arbejdet og giv mig fodmassage :lol:

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor meget kan man få for en håndtrold?

​Bly er en varm vidunderlig fantastisk Kvinde, som bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bib bab bab bab babser bip bip bip bip bip bip dab ba lu la bip bip bip bipb ipb bi bip bip bip fisse bip bip bip bip bip bip

Ønskes adgang til det fulde indlæg ( uden censur) og mange andre indlæg,  skal du opdragere til fulde version.. også kaldt GRATIS FISSE versionen :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fisse på disken først havne, når det kommer til Bly, -HUSK DET! 

Jeg går stadig og venter på hun banker på min dør efter mit fine svenske rim....

:evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fisse på disken først havne, når det kommer til Bly, -HUSK DET! 

Jeg går stadig og venter på hun banker på min dør efter mit fine svenske rim....

:evil:

​Ja jeg er så satans godmodig og tror på det bedste i folk!!! :-? noteret bag øret :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det havne laver er vel en omvendt spinddoktor. I stedet for at fortælle pigerne hvad de skal skrive, fortæller de ham det.

Mon den ville virke på borgen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...