Hop til indhold

Recommended Posts

Det var dem der får mig til helt at droppe Thaimassage fremover, jeg er simpelthen så træt af at blive taget røven på, enten kan de ikke forstå det man  siger, eller også siger de en hel masse som man så midt i akten alligevel åbenbart ikke har forstået.. Denne gang briller med ind, et tydeligt skilt med ydelser og priser, besluttede mig for "Dokkun Sences" i 1 time til 550, og forespurgt om "ekstra" fik jeg hele paletten beskrevet. Da jeg ville nøjes med HJ, kom tilbud om, B2B+sex eller HJ for 1.100.- havde kun 1.000.- som hun accepterede. Fik opvarmning med hårde pres på musklerne på ryggen i ca 5 min, herefter begyndte sences og det var faktisk virkelig dejligt, men... hun blev sgu ved i 35 min på ryggen med de blødeste berøringer, det blir man sgu imum overfor, og der var faktisk ingen berøringer på andet end ballerne, på trods af aftalerne. Blev vasket af, og vendt om. Igen masser af olie på og meget lette berøringer på hele forsiden uden at komme tæt på, og hun havde stadig tøj på. Da der manglede 10 min tog hun endelig tøjet af, og varmen kom tilbage i lillemand. Men hun satte sig bare op ved siden af mig, præcis så jeg ikke kunne nå at røre hende, der var ingen B2B, hun gik igang med Hj helt uden indlevelse eller andet. Jeg spurgte hende om ikke vi havde aftalt B2B og sex - jeg havde jo betalt 1.000 for det. Næ næ jeg havde betalt for sences 550, for HJ 300 og 150 for at se hende uden tøj. jeg blev helt kold lige som hun virkede, og lillemand døde i hendes hænder, der skal sgu mere til end en ligeglad surmulende ældre thaikvinde til at opmuntre mig. Så en dejlig massage-oplevelse rigere som det eneste blev det farvel og ikke tak og aldrig mere fra min side. Måske skylder jeg hende en tak, da jeg nu er afklaret med hvor og hvad det skal besøges fremover.

blot til Jeres orientering

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen

Priserne ligger ret fast for ekstraydelserne på stedet, som ligger i den høje ende.

"Normalen" er 300 for HJ og 300 for tøj af i slutningen af forløbet, har aldrig fået begge dele for under 500 Kr.

Så du ligger trods alt lidt under, men ærgerligt når man ikke får det man har glædet sig til.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dokkun har en meget svingende kvalitet afhængig af pigerne/kvinderne. Der er dog et fællestræk. De vil alle sammen have vores penge

uden at gøre noget til gengæld. De vil have ekstra for at blive berørt, men de placerer sig altid så man ikke kan nå dem.

 

Skal man have valuta for pengene, skal man tage til Siam-elephant, hvor du kan få body-to-body af kønne unge piger for en tusse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dokkun har en meget svingende kvalitet afhængig af pigerne/kvinderne. Der er dog et fællestræk. De vil alle sammen have vores penge

uden at gøre noget til gengæld. De vil have ekstra for at blive berørt, men de placerer sig altid så man ikke kan nå dem.

 

Skal man have valuta for pengene, skal man tage til Siam-elephant, hvor du kan få body-to-body af kønne unge piger for en tusse.

​Hej Movie

Tak for dit svar om din oplevelse som jo ligger lige op af min, var sgu ved at bli helt paranoid over, om det kun var mig der var ramt af dårlige oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tråkigt för dig! har också varit besviken på de. sist jag var där hade jag bokat yaya 1.5h vilket jag var noga med att säga i telefonen när jag bokade eftersom första gången jag var där kunde jag inte få 1.5h för någon annan hade bokat henne. trots det så sa hon hon bara hade 1h så blev riktigt besviken men jag gick med på 1h ändå då det är telefon tjejens fel och inte hennes. hennes tantra och extra är det bästa jag upplevt dock.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tråkigt för dig! har också varit besviken på de. sist jag var där hade jag bokat yaya 1.5h vilket jag var noga med att säga i telefonen när jag bokade eftersom första gången jag var där kunde jag inte få 1.5h för någon annan hade bokat henne. trots det så sa hon hon bara hade 1h så blev riktigt besviken men jag gick med på 1h ändå då det är telefon tjejens fel och inte hennes. hennes tantra och extra är det bästa jag upplevt dock.

​Yaya er for tiden også den eneste grund til at besøge Dokkun. Jeg har ofte været uheldig. Ofte er de slet ikke uddannet eller lært op i massage. Det er bare en pengemaskine for dem. Og de sexuelle ydelser kan man selv klare langt bedre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har holdt en lang pause fra Dokkun, hvor jeg ellers kom flere gange om måneden, men pigerne er blevet gamle og trætte og har ingen lyst til kunderne mere. Det gider jeg ikke. Så hellere Sawadee på 505, som er unge, frække og aktive under sex.

I går var jeg dog på Dokkun igen og fik en time med Jumbo, som ikke dyrker sex. Hun var meget skuffet over at jeg ikke gad HJ eller BJ, så jeg stak hende 100 kr i drikkepenge og det fik hende næsten til at slå saltomortaler ned ad gangen og hun pralede af sedlen til en anden pige.

Heldigvis havde jeg lige overstået en trekant med Kate og Anna, så skuffelsen var til at bære, men gider ikke Dokkun igen. Nogensinde.

Fik så lettet trykket bagefter hos en thai masssør på gammel kongevej og så et besøg i Istedgade, så var jeg træt af storbyen og ville hjem og sove igen.

Tidligere har jeg altid foretrukket thai piger, en fremover bliver det nok polske piger i stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg fik placeret min anmeldelse om YaYa (Dokkun) forkert.

Men ... den positive omtale inspirerede mig til et besøg hos Yaya hos Dokkun. Det er ellers et par år siden jeg var der sidst.

Hun er smuk, sød, venlig og meget petite. Hun virker meget ung, men det er svært at vurdere. Jeg brugte et par timer i gudindens selskab. Først massage uden og med olie, så lidt b2b, så i den nye spa, og til sidst lidt happy ending ... jeg kunne ikke vride mere end et HJ ud af hende.

Massagen var god, men ikke hård. Det fik vi dog justeret undervejs, så det blev rigtigt godt.

Alt i alt en god oplevelse. Tak for inspirationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg fik absolut samme oplevelse. Fuldstændig mekanisk massage. Intet smil inten velkomst. Fik ikke andet end massage på røven. Uden nogen form for indlevelse. Og så blev man sgu spurgt om happy ending midt under masaage. Bagefter kørte hun fandme så hurtigt med hånden at jeg kom efter 2 min. Det.tænder altså ikke at få massage af nogle der ligner de helst ønskede at være et andet sted :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Dokkun har også været mit yndlingssted i mange år. Jeg kom også hos dem da de hed Albertslund Thai massage. 

Jeg tænker lidt på, at de par gange jeg har fået en mindre god massage, har jeg altid pænt og høfligt henvendt mig til ejeren (Pam) og fortalt om min oplevelse. Det virker som om hun ønsker at kunderne skal have en god oplevelse, men selvfølgelig går hun jo ikke med ind i rummet og overvåger massagen.

Jeg har dog valgt ikke at besøge de piger igen, som jeg har haft dårlige oplevelser med, så jeg kan ikke sige om det har hjulpet at snakke med ejeren.

Men alt lagt sammen, selvom jeg er kommet der igennem mange år, er Dokkun også et slut kapitel for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...