Hop til indhold
warmgun

Tyndhudede debatører

Recommended Posts

I en tråd under efterlysninger, hvis relevans kan diskuteres, er debatten blevet fuldstændigt afsporet. Uden at nogen i tråden har anfægtet "luder"-ordet, er der en debatør, der pludselig har behov for at forkynde, at han ikke har noget imod at bruge ordet "luder". Han bliver bedt om at godtgøre, hvorfor dette udsagn er relevant i tråden. Dette kommer der dog intet svar på. Til gengæld går han amok med at anmelde den ene efter den anden til moderator, ligesom han bliver ved ned at provokere og fordreje indlæggene - det er rent trolleri! Det kan selvfølgelig være, at hans intellekt ikke er større, og ingen er som bekendt forpligtet ud over sine evner,

jeg er dog af den mening, at chikanerierne er bevidste. Men når man vælger at provokerer, må man kunne tåle mosten. At gå til at anmelde diverse indlæg viser kun, at han er helt uden for pædagogisk rækkevidde!

til alle de seriøse debatører vil jeg foreslå, at I stopper med indlæg i denne tråd, så snart trolleriet starter.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg

I en tråd under efterlysninger, hvis relevans kandiskuteres, er debatten blevet fuldstændigt afsporet. Uden at nogen i tråden har anfægtet "luder"-ordet, er der en debatør, der pludselig har behov for at forkynde, at han ikke har noget imod at bruge ordet "luder". Han bliver bedt om at godtgøre, hvorfor dette udsagn er relevant i tråden. Dette kommer der dog intet svar på. Til gengæld går han amok med at anmelde den ene efter den anden til moderator, ligesom han bliver ved ned at provokere og fordreje indlæggene - det er rent trolleri! Det kan selvfølgelig være, at hans intellekt ikke er større, og ingen er som bekendt forpligtet ud over sine evner,

jeg er dog af den mening, at chikanerierne er bevidste. Men når man vælger at provokerer, må man kunne tåle mosten. At gå til at anmelde diverse indlæg viser kun, at han er helt uden for pædagogisk rækkevidde!

til alle de seriøse debatører vil jeg foreslå, at I stopper med indlæg i denne tråd, så snart trolleriet starter.

​det lyder som Joachim B. Olsen - han provokerer også en hel del.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​det lyder som Joachim B. Olsen - han provokerer også en hel del.

Den havde jeg ikke lige overvejet, men du har da en pointe!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se så længe i kan holde ud af det her, så ved i selv hvor røv syg irriterende i er, ser i det til enden kan i se hvad der passer i en sladrehank. 

God aften.

Redigeret af Bing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem melder i egentlig hvad til? Render i bare hen og sladre til gårdvagten?

Du bruger knappen "rapporter indlæg" den er ikke så tydelig (i hvert fald ikke på iPad). Anmeldelsen går til moderator, der så skal vurdere, om der skal sanktioneres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har brugt dagen på at kigge på damer udenfor og derefter se sport :P

Hvad har I lavet i dag ? :mrgreen:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

​NYDT SOLEN, arbejdet i haven, set sportsidioter løbe halvmaraton og siddet på terrassen med en kold fra jordkøleren . . . ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Warmgun, du får da svinet Titman til i den grad. Det er ikke i orden. Du er hermed rapporteret. Nu må det altså stoppe med al den mobning herinde.
Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sovet længe, kom sent hjem fra Harmony i går/nat! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Warmgun, du får da svinet Titman til i den grad. Det er ikke i orden. Du er hermed rapporteret. Nu må det altså stoppe med al den mobning herinde.​

Inden du så beredvilligt går i brechen  for et "mobbeoffer" - som i min optik på ingen måde er det... så se lige engang hvad det egentlig er for indlæg denne person får begået

Jeg synes at have hørt flere gange herinde at mørklødede GPs giver ringere service end kaukasiske og skandinaviske. Ved ikke om der er noget om snakken, da jeg kun har prøvet dem som er lyse i huden. 

​Uden at ANE om der er hold i et eneste ord og på baggrund af at han "synes at have hørt" et eller andet  kaster han smuds på og beklikker samtlige mørklødede GPers serviceniveau, annoncering mv... 

Dermed har han fx stillet klasseGPer som fx TheLadyMylena i et RIGTIG ringe lys... for mørke GPer er jo ikke til at regne med eller stole på ??? vel???

Titman kaster SÅ mange sten men bor selv i et hus af enkeltlags-glas.... og hvad værre er - han tuder og tuder og tuder når alle almindeligt tænkende mennesker bliver indignerede over hans svinestreger, hans dumhed, hans provokationer ect...  et flertal herinde kommer ikke af ingenting - for vanligvis er EG delt i 2 - men ikke denne gang... 

Der er ganske få der synes det er åh så synd for lille Titman ... han er det store offer... men resten kan sagtens se igennem nøjagtig hvad det er for en adfærd han lægger for dagen og som er så rammende beskrevet af Hot6... 

Det er ikke fordi det handler om mobning - vi kan virkelig virkelig ("vi"!  med undtagelse af ganske få) bare ikke lide en mand der saboterer alt hvad han kommer i nærheden af, både for debatterne, pigerne, sagligheden og debattørernes blodtryk..... uhindret... 

SÅ inden du går i forsvar for hvad su ser som et "mobbe-offer" - så gå lige hans bidrag her på forummet igennem og se hvad det er der skal lægges øjne til.... for det er så grelt at de fleste normalt tænkende mennesker ikke kan sidde det overhørigt.... 

bare en tanke!! - det er smart at undersøge hvad man reelt går i brechen for... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Drukket øl i båden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Om jeg  fatter, at I gider? Pluk dog de frugter, som I kommer forbi på livets vej og nyd det. 

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pluk frugt med en brugt frugtplukker

Børn kan I sige denne sætning hurtigt 100 gange, alle sammen i kor ! Så er der ingen som har tid til at skændes  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

​nej nej nej :) det er pluk FRI​SK frugt med en brugt frugtplukker  :):) 

ellers er der ingen udfordring 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ledelsen har tidligere givet profiler karentæne og sågar smidt dem ud herinde fra, uden at de havde gjort sig skyldige i noget der brød reglerne. Men simpelthen fordi de med deres ageren og omfattende tilstedeværelse var et problem for den gennerelle debat kultur herinde.

Måske ledelsen igen skulle overveje sådan et træk?

PS: Er fløjtende ligeglad med hvis nogle skulle være så tyndhudede at de føler sig ramt af ovennævnte kommentar!

Del dette indlæg

Link til indlæg

​nej nej nej :) det er pluk FRI​SK frugt med en brugt frugtplukker  :):) 

ellers er der ingen udfordring 

​Jazz, det bliver for svært med Frisk, det skal være nem så alle kan følge med ellers laver de ballade i stedet for at synge med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skal frugtplukkeren være brugt? ;-)

​fordi det lyder virkelig mærkeligt at plukke brugt frugt med en frisk frugtplukker 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jazz, det bliver for svært med Frisk, det skal være nem så alle kan følge med ellers laver de ballade i stedet for at synge med.

​JA - Folk på øen ovre ved Sverige skal jo også kunne klare den test.:grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ledelsen har tidligere givet profiler karentæne og sågar smidt dem ud herinde fra, uden at de havde gjort sig skyldige i noget der brød reglerne. Men simpelthen fordi de med deres ageren og omfattende tilstedeværelse var et problem for den gennerelle debat kultur herinde.

Måske ledelsen igen skulle overveje sådan et træk?

Vi overvejer det faktisk.

-Ledvogter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...