Hop til indhold
Gæst

Amira - gentlemenshouse

Recommended Posts

Gæst

Har i et par år overvejet at ligge vejen forbi Amira, og det faldt så i hak i sidste uge, hvor jeg var forbi til en fransk-dansk.

http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse#!portfolio/c118y

Proceduren hos gentlemenshouse er line-up, hvor alle pigerne stiller op, hvorefter man besøger den/dem, man nu lader sig betage af. Jeg er vild med konceptet, men ikke særlig vild med at man står udenfor døren i 2-3 minutter, og vente imens de pusler rundt og laver line-up (alt imens deres mærkværdige dørklokke gjalder ud over kvarteret).

Amira er køn.....og tyk. Billederne er nok 15 kg siden. Amira er dog som sådan ganske sød og og derudover livlig under akten. Fransk ok - dansk glimrende. Jeg er normalt ikke på jagt efter tykke piger, men formår altid at være ganske begejstret når jeg alligevel får forvildet mig forbi en med runde former. Sagen er nemlig den at småtykke piger med store ægte bryster i mine øjne ser ganske betagende ud i en missionær hvor man støder igennem og det bare flyver rundt med bryster etc.

Alt i alt en god oplevelse med en sød pige, som jeg dog næppe gentager.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der for nogle år siden, kommer dog ikke igen, lyder som om hun har taget mere på siden da, der var hun lidt choppy.

Vivien ser dejlig ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet Amira i kombination med Lisa, og det var faktisk rigtig godt, måske også pga deres forskellige udseende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...