Hop til indhold
KNALDEKALLE

tilbud på ludere

Recommended Posts

tilbud på ludere i københavn 

ikke billige ludere der sætter pris højere end deres ego, pris skal passe til virkeligheden, så hvis pris er høj, skal resten passe til pris

bemærkninger fra ludere andet end tilbud bør slettes af admins

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal det forstås sådan at du gerne vil købe en lamborghini men betale hvad en skodas koster? :D :D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle GlædesPiger er jo "på" tilbud. De tilbyder og ønsker du kan du - i de fleste tilfælde -  mod betaling få leveret en ydelse. Underlig tråd ;-).

Redigeret af Pele10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knalle Kalle

Jeg synes at du skulle ta et smut ned i Istedgade til de handlede gadeludere der.

Se har tilbud på en tur i gyngen i en baggård. Og så er kønssygdomme helt med i prisen,

Det charger de ikke ekstra for. Og de har sørme ikke noget imod at du deler med konen når du kommer hjem.

Det er sørme ikke et tilbud man ser i Bilka hver uge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knalle Kalle

Jeg synes at du skulle ta et smut ned i Istedgade til de handlede gadeludere der.

Se har tilbud på en tur i gyngen i en baggård. Og så er kønssygdomme helt med i prisen,

Det charger de ikke ekstra for. Og de har sørme ikke noget imod at du deler med konen når du kommer hjem.

Det er sørme ikke et tilbud man ser i Bilka hver uge.

 

​Og du får det sikkert endnu billigere hvis du boller uden kondom..... de vil MEGET gerne gøres gravide, da mælk i bryster tænder nogle, så de kan få en højere pris..... plus komme efter dig med en faderskabs-sag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hans tidligere aktivitet i et år som medlem bestod af en enkel anmeldelse på 3 linjer om en pige, hvis navn han ikke kunne huske. Nu vil han have specielle tilbud, og kræver på forhånd, at kommentarer fra piger skal slettes.  Mmmm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes ikke der er noget forkert i at bruge ordet: Luder.

Redigeret af Titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tilbud på ludere i københavn 

ikke billige ludere der sætter pris højere end deres ego, pris skal passe til virkeligheden, så hvis pris er høj, skal resten passe til pris

bemærkninger fra ludere andet end tilbud bør slettes af admins

​KNALDEKALLE, du har oprettet en profil på Eroguide.dk, og ikke på Eroauktion.dk.

Havde du forestillet dig en tråd, hvor de lyserøde bød sig til efter behov..?:)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke der er noget forkert i at bruge ordet: Luder.

​Jamen, tak for info. Jeg synes ikke, at der er noget forkert i at kunne li' broccoli.

Men nu er der så ingen i denne tråd, der har opponeret imod brugen af ordet "luder", hvilket gør din kommentar lige så overflødig som broccoli-snak. :rolleyes:

@Knaldekalle: Hvad er det for tilbud, du efterlyser? Denne uge halv pris? Køtilbud? Få 3, betal for 2?

Mvh,

/Gina.

 

Redigeret af Gina Faith
  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jamen, tak for info. Jeg synes ikke, at der er noget forkert i at kunne li' broccoli.

Men nu er der så ingen i denne tråd, der har opponeret imod brugen af ordet "luder", hvilket gør din kommentar lige så overflødig som broccoli-snak. :rolleyes:

@Knaldekalle: Hvad er det for tilbud, du efterlyser? Denne uge halv pris? Køtilbud? Få 3, betal for 2?

Mvh,

/Gina.

 

​Han er for genert til at sige han er en nærigrøv, når det kommer til købesex.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Han er for genert til at sige han er en nærigrøv, når det kommer til købesex.

Og vil ikke indrømme at han vil have købesex men ikke betale for det ;)​

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jamen, tak for info. Jeg synes ikke, at der er noget forkert i at kunne li' broccoli.

Men nu er der så ingen i denne tråd, der har opponeret imod brugen af ordet "luder", hvilket gør din kommentar lige så overflødig som broccoli-snak. :rolleyes:

@Knaldekalle: Hvad er det for tilbud, du efterlyser? Denne uge halv pris? Køtilbud? Få 3, betal for 2?

Mvh,

/Gina.

 

Titman prøver bare at provokere til at tråden bliver afsporet. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titman prøver bare at provokere til at tråden bliver afsporet. 

Hej Warmgun 

Jeg har anmeldt dit indlæg grundet personfnidder!

Nej, jeg gør ej. Jeg udtrykker min holdning og tager TS i forsvar idet jeg synes det er iorden at bruge ordet luder. 

Du og andre må lære at udtrykke jeres holdning uden at diskreditere dem i er uenige med. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titman prøver bare at provokere til at tråden bliver afsporet. 

​Ja det er han jo så ikke den eneste der gør vel.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg gør ej. Jeg udtrykker min holdning og tager TS i forsvar idet jeg synes det er iorden at bruge ordet luder. 

 

​Kan du forklare, hvorfor det er nødvendigt at forsvare, når der ingen steder er gjort indsigelser imod ordet??

Mvh,

/Gina.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Kan du forklare, hvorfor det er nødvendigt at forsvare, når der ingen steder er gjort indsigelser imod ordet??

Mvh,

/Gina.

​Warmgun skrev at jeg skrev det bare for at provokere.

Det betragter jeg som et afsporende personangreb og derfor har jeg anmeldt indlægget til moderationen.

Så må vi se, hvad de siger til det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Warmgun skrev at jeg skrev det bare for at provokere.

Det betragter jeg som et afsporende personangreb og derfor har jeg anmeldt indlægget til moderationen.

Så må vi se, hvad de siger til det.  

​Ok.

Vil du være sød at svare på min undren, som jeg har beskrevet nu to gange under to forskellige formuleringer?

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Warmgun 

Jeg har anmeldt dit indlæg grundet personfnidder!

Nej, jeg gør ej. Jeg udtrykker min holdning og tager TS i forsvar idet jeg synes det er iorden at bruge ordet luder. 

Du og andre må lære at udtrykke jeres holdning uden at diskreditere dem i er uenige med. 

 

​Tager ham i forsvar for hvad ?? Ingen har sagt han ikke kan bruge L-ordet..... Du popper bare op som en trold af en æske, siger en masse irrelevant, for derefter at sige andre kommer med personfnidder og anmelder dem..... 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Tager ham i forsvar for hvad ?? Ingen har sagt han ikke kan bruge L-ordet..... Du popper bare op som en trold af en æske, siger en masse irrelevant, for derefter at sige andre kommer med personfnidder og anmelder dem..... 

​Endnu et indlæg anmeldt til moderationen.

Det bliver en laaang dag. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...