Hop til indhold
NybegynderAarhus

Aarhus: Hvor er den bedste thaimassage med HJ lige nu?

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg er i Aarhus de første tre dage af næste uge og har i den forbindelse tænkt på at lægge vejen forbi en af de mange thai-klinikker i byen. Og jeg kunne godt bruge jeres råd! :smile:

Jeg har læst lidt forskellige anmeldelser, men da pigerne ofte skiftes ud, kunne jeg godt tænke mig et opdateret bud på den bedste thaimassage med HJ. Hvor finder man den henne?

Jeg søger:

  • En times god massage med masser af pirring
  • En klinik med gode forhold (god briks, god rumtemperatur, høj hygiejne osv.)
  • Et sensuelt og gennemført HJ, der resulterer i en kæmpe udløsning
  • Gerne en yngre massøse, da jeg selv er i 20'erne

Jeg har overvejet Geog fra Ninas Thaimassage, da jeg har læst gode anmeldelser af hende, og at hun vist kan noget med noget prostatamassage! :smile: Men hun er vel ikke helt ung og måske også lidt til den buttede side? Er hun det bedste bud i Aarhus lige nu, eller er der en, der er bedre?

Glæder mig til at høre fra jer! :-D

Redigeret af NybegynderAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morgen

prøv du bare nede hos Nina luk øjene og nyd det. Luk øjene da de ikke er modeller.

hvis du skal have en pæn pige og lækre lokaler skal du læse om hedemansgade 

velkommen til

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 8000,

Tak for dit hurtige svar!

Jeg har faktisk prøvet Hedemannsgade 1 gang -- og det er indtil videre min eneste thai-oplevelse i Aarhus. Jeg havde ikke ringet i forvejen, men kom bare derned og bankede på døren. Det var kun mutter, der var der, hvilket var ret skuffende. Skal man ringe i forvejen for at være sikker på, at der er en sød massøse, når man kommer? Og hvis jeg nu ringede derned, er der så en bestemt pige, man skal spørge efter?

Hvis nu man skulle se bort fra pigernes udseende, hvilket sted giver så den bedste oplevelse (altså ud fra selve massagen og HJ'et)?

Sætter virkelig pris på de gode råd! Da jeg kun er i Aarhus nogle få dage, har jeg ikke så meget tid til at eksperimentere! :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst lidt flere anmeldelser på EG, virker det til, at disse kunne være gode bud:

  • Nong fra Hedemannsgade
  • Gib fra N&N på Oddervej
  • Anna fra Aroma

Er det omkring de 6-700 kr. man må slippe alle steder for en times massage samt HJ?

Hvem skal man dog vælge af disse tre leverandører? :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...