Hop til indhold
HappyHippo

klinik pigerne sænker prisen og hjælper gadepigerne

Recommended Posts

i mine øjne ser jeg bare nogle GP'ere som har sat deres pris for højt i forhold til gadepigerne, hvor kunderne foretrække pigerne der kender deres pris.
mange af GP'erne tror jo de er guds gave til 'sultne' mænd, men i sidste ende er det samme slags piger som bare sætter forskellige priser og de skal arbejde enten mere eller mindre for de samme penge.

måske det var en ide for flere af GP'erne herinde til at sætte deres priser ned, så vi liderlige handyr med beskidte pikke, kan få ordnede forhold og pigerne på klinik kan modtage kunder uden rifter på pikken fra hækkens lange grene, nu de så gerne vil hjælpe de stakkels gadepiger.

sæt priserne ned GP'ere, så laver vi en undersøgelse af om det hele virker ?

eller har i det hele i munden  :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I overskriften er det for at "hjælpe gadepigerne", mens i indlægget er det for at "mændene kan få ordnede forhold". Hvordan får de generelle klinikpigers priser indflydelse på gadepigerne? Og er der ikke allerede ordnede forhold, når mændene besøger klinikker - underordnet hvad prisen er?

Hører overskriften egentlig til et andet indlæg? Eller er der røget en masse afsnit ud? Eller kan jeg blot kvittere med et "øøøh?" og vente på opklaringen? :D

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og undersøgelser havner gerne i omsvøbsdepartementet.                                                                                                            Hvor mange år regner du selv med, at denns såkaldte undersøgelse vil tage? Og hvem skal finansiere den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke rigtig få øje på, hvordan det skulle hjælpe gadepigerne, at klinikker sænker prisen, tvært i mod er flere faktorer der spiller ind. Dels er der jo mænd der tænder på gadepige konceptet.  

De piger der i dag står på gaden, vil jo stadig skulle lave en forretning, derfor er de så bare nød til at sænke prisen yderligt. 

Jeg syntes faktisk det er meget tankevækkende, at du ser sådan her på pigerne i branchen. Særligt din vending med at kalde dem "samme slags piger" det lyder sgu nedladende,  uanset hvem du end dømmer der. Hvad er det så for en slags piger du mener de er, tilsyneladende ikke billige, selv om det er sådan du får det til at lyde?

i mine øjne ser jeg bare nogle GP'ere som har sat deres pris for højt i forhold til gadepigerne, hvor kunderne foretrække pigerne der kender deres pris.

mange af GP'erne tror jo de er guds gave til 'sultne' mænd, men i sidste ende er det samme slags piger som bare sætter forskellige priser og de skal arbejde enten mere eller mindre for de samme penge.

 

Redigeret af Bing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja...og lad os se lidt på det så....

Altså hvis klinikpigerne sådan lidt hypotetisk kunne aftale at sænke priserne....

Ville det så hjælpe gadepigerne?

Snarere tværtimod...deres 'lavpris niche' vil forsvinde, og de vil blive presset til at sænke deres priser yderligere...

Race to the bottom!

Er det ikke noget, vi har hørt om før i diskussionen af lavtlønsjob og overførselsindkomst!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

i mine øjne ser jeg bare nogle GP'ere som har sat deres pris for højt i forhold til gadepigerne, hvor kunderne foretrække pigerne der kender deres pris.
mange af GP'erne tror jo de er guds gave til 'sultne' mænd, men i sidste ende er det samme slags piger som bare sætter forskellige priser og de skal arbejde enten mere eller mindre for de samme penge.

måske det var en ide for flere af GP'erne herinde til at sætte deres priser ned, så vi liderlige handyr med beskidte pikke, kan få ordnede forhold og pigerne på klinik kan modtage kunder uden rifter på pikken fra hækkens lange grene, nu de så gerne vil hjælpe de stakkels gadepiger.

sæt priserne ned GP'ere, så laver vi en undersøgelse af om det hele virker ?

eller har i det hele i munden  :D:D

​...nåå....din foreslåede hjælp består i at fjerne forretningsgrundlaget for gadeprostituerede....

Dvs. du ønsker de udkonkurreres?

Eller tror du ikke bare, det forarmer dem yderligere....!?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nu ellers en ganske kreativ og livlig tænkegang :-) Men ikke kreativ nok til at følge med i den logik :-?

Synes Sex er skide dyrt, har jeg vist nævnt en enkelt gang eller 2. Men det skal vist sammenholdes med min pung.. pengepung..og ikke så meget gadeludere. Eller måske det faktisk er fordi jeg tænker på de stakkels Gadeludere jeg synes sex er dyrt, nu bliver jeg forvirret :grin: ……………………….. og dog

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Nogen tror at de er guds gave til mænd"....

Jeg sætter selv mine priser, og jeg ligger nok i den høje ende. Men i bund og grund, er det mig der skal kunne kigge mig selv i spejlet, når jeg kommer hjem. Jeg ville personligt ikke have det godt med mig selv, hvis jeg sælger en ydelse for billigt - og på hver vagt er der mindst én der mener at mine priser er for høje. Det er helt ok med mig. Jeg vil hellere have færre gæster, end lavere priser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Vi kan forhåbentlig blive enige om at udbud og efterspørgsel bestemmer priserne.

Så mon ikke det ville ende med at gadepiger, måtte sænke deres priser tilsvarende ... og så er vi vist lige vidt

mon ikke trådstarter var ude i et spøg og skæmt ærinde :grin:

(jeg noterer mig straks trådstarters signatur ...)

Redigeret af MM40

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Nogen tror at de er guds gave til mænd"....

Jeg sætter selv mine priser, og jeg ligger nok i den høje ende. Men i bund og grund, er det mig der skal kunne kigge mig selv i spejlet, når jeg kommer hjem.

Præcis! Og mændene vil også gerne have velfungerende og glade glædespiger, uanset hvor meget de brokker sig over høje priser. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...