Hop til indhold
protek

Aromatic Sport's Thaimassage - Teglværksgade 16 Århus

Recommended Posts

Hej Alle

 

Dette er min første anmeldelse, så bær over med mig, hvis den mangler info, som i andre garvede brugere bruger.

I dag lørdag, solen stod højt og pigerne i århus var ude for at lufte sommerkjolerne, så tankerne kom hen på en fræk date i byen. Der er ca gået 1 år siden at jeg sidst har være på en massageklinik, men efter at havde gået ned af teglværksgade med hele 4 thai klinikker faldt vælget på Aromatic Sport's Thaimassage, og det var helt tilfældigt.

Blev modtaget af en lille thai pige, ca 155 høj, hun havde meget kraftig makeup og ikke det traditionelle sorte hår, nej det vare mere i den rød/bruge nuance. hun havde en god figur og var i en meget nedringet top, så der var frit udsyn til nogle store ( efter thai standard ) bryster.

Hun oplyste at 1 time massage var til 300 kr og at hun var den eneste på arbejde denne dag, hun talte fint dansk. Jeg sagde ja tak og vi gik i gang. Pænt rum med 1 massage Brix, kunne se ude foran i lokalet var der 2 små rum, men jeg blev anvist det noget større i baglokalet. Efter ca 30 min med massage, ikke ringe men har da også prøvet bedre andre steder tidligere, og uden berøring eller nogen antydning af extra ydelser, blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen.

Imens jeg blev masseret små snakkede vi lidt, hun ejede denne klinik og havde være i dk i over 10 år. Hun var meget interessert i hvad jeg lavede, hvilken bil jeg havde og hvor jeg boede..... men hun var ikke selv interessert i at svare på mange af mine spørgsmål :)  ved ikke om hun blot var genert eller ikke ønskede at dele disse info med med!

Nu lå jeg på ryggen og der gik nok kun 5 min inden af lillemanden blev strejfet flere gange, slå han kikkede op i luften også kom spørgsmålet om extra. Jeg kunne vælge lige fra håndjob, blow og sex. Alt sammen til ok priser, HJ 200 kr, blow 400 kr og sex 800 kr + de 300 for massagen. Jeg valgte den fulde pakke til 1100 kr i alt og spurgte om hun gav blow uden kondom, jaja det var med i prisen og jeg måtte også komme i munden hvis det var det jeg ønskede.

Perfekt tænkte jeg og rejste mig op og begyndte at ville tage hendes bukser og top af. MEN nej nej, hun ville beholde tøjet på og ville kun ligge nederst. blow i 1 min, på med kondom også lagde hun sig ned på Brixen og spredte benene. Vi havde sex i måske 3 min i samme missionær stilling, så rejste hun sig, tog kondomet af og sagde at jeg selv skulle spille den af hvis jeg ville komme i hendes mund, som sagt så gjort, men da ladningen blev skudt af, så lukkede hun munden og vendte ansigtet, så jeg kom på kinden af hende.

Hun tørrede min spærm af med håndklædet og sagde at det blev 1100 kr og jeg skulle skynde mig at tage mit tøj på, for nu var tiden gået. Ja, der var gået 60 min, men forventede da lige at kunne sidde i 1 min og puste ud, men nej, tøjet skulle på nu.

Hun tog en form for kimono på af afventede at jeg tog mit tøj på, herefter hurtig ud til døren og ud på gaden, uden farvel eller noget.

Konklusion:

Medium massage med en thai kvinde på ca 40-45 år med kraftig makeup, sex delen skulle blot hurtig overstået også hurtig ud.

Kommer nok ikke igen lige foreløbig.

Er der andre som også har besøgt dette sted og har haft samme oplevelse eller var jeg blot uheldig?

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Aromatic Sport's Thaimassage i dag og havde en hel anden positiv oplevelse. Jeg blev betjent af klinikkens nuværende ejer Anna, som taler glimrende dansk og er gudindesmuk. Ikke ret høj, men med et perfekt ansigt, perfekt hår, perfekte små bryster, perfekt bagdel – af udseende i den sidste halvdel af tyverne og tydeligvis intelligent, men ikke særlig snaksaglig.

Hun gav mig en særdeles kompetent massage – så god, at jeg ikke regnede med at få tilbudt ekstra. Der var ikke noget flirteri og heller ikke nogen tilfældige strejf. Men da jeg lå på ryggen uden erektion, kom der en meget diskret forespørgsel, som jeg let kunne have overhørt. Jeg kunne kun få et handjob og det ville koste mig 700. Dyrt, men med tanke på, hvor god resten af massagen havde været, takkede jeg ja – og gudskelov for det.

Hun klædte sig ikke det mindste af, men satte sig bare på briksen og leverede et fuldstændigt førsteklasses stykke håndværk med små diskrete opmuntringer, mens jeg følte på hendes former. Bagefter var der mulighed for brus og en bakke med vand og chokolade.

Jeg er efterhånden nået til den konklusion, at jeg som regel bliver bedst betjent af stedets indehaver. Det gælder her, det gælder hos Mayoree i Skødstrup, som leverer grøn massage, så englene synger, og det gælder hos gamle Nina i Marselisborggade, hvis handjob er svært at vurdere, fordi hun næsten altid ender med at give blow eller fuld pakke til samme pris.

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Nogen erfaringer for nyligt.
Er til god massage og diskret forespørgsel. Er ikke på fuld pakke, men et listet HJ så arkibals lyder godt.

Er der flere ansatte dernede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...