Hop til indhold
BigDick

TUSIND TAK…VIRKELIG FLOT… OG HOLD SÅ KÆFT…

Recommended Posts

Dette indlæg er skrevet absolut uden humor. Endnu engang er det lykkedes bestemte profiler at få låst en streng, efter diversen, jeg har ret til at skrive hvad jeg vil/har lyst til, blive personlig, og chikanere/genere hvem jeg vil”. Først i tråden

https://www.eroguide.dk/forum/topic/8240-gadepiger/?page=1

og efterfølgende, så sent som i denne tråd

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35019-gade-pigeroprettet-for-ikke-at-%C3%B8del%C3%A6gge-anmeldelsen/

og fandme nok engang, også i denne

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35336-tomgangskommentarer/

+ en helvedes masse andre tråde.

Gud fader bevares. I skal have tusind mange tak for at (i ved selv hvem i er) ødelægge tråde/strenge, som er oprettet i den bedste mening, men det fatter de pgl. åbenbart IKKE en skid af.

Forstår sgu da godt at flere profiler, deriblandt undertegnede samt BX, IKKE har lyst til at skrive anmeldelser mere, efter som disse tråde også er blevet ødelagt af (chikane) fra (ja i kan selv læse hvem), som absolut føler, det er deres forbandede pligt til at udgyde en omgang SHIT, (Åhhh nej, undskyld, havde jo helt glemt at det kaldes at udvikle tråden) i kommentarerne til disse. Og ja, gøre nar af folk kan man jo altid ty til, ikke sandt.

Nu læser jeg i et indlæg af BX følgende skriv som jeg tillader mig at citere (håber det er ok BX)

BX skrev 18.04.kl. 18.13    >Men jeg gider bare ikke længere bruge energi og kreativitet på at skrive anmeldelser, som en håndfuld på forhånd kendte profiler alligevel vil hagle sønder og sammen<.

Håber fandme i er stolte af jer selv, så LÆS OG FORSTÅ dog indlægget i, det nedenstående markerede link, ved godt det er MEGA svært, men gør nu forsøget alligevel.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35336-tomgangskommentarer/?do=findComment&comment=287779

Venligst Landsbytossen – stadig uden smart phone.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
......Nu læser jeg i et indlæg af BX følgende skriv som jeg tillader mig at citere (håber det er ok BX)

​Helt i orden med mig

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er trist, at disse individer ødelægger tråde og anmeldelser her på EG.

Jeg er også selv stoppet med at skrive anmeldelser da jeg ikke gider det her personfnidder herinde.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - Når vi igen og igen oplever at få vores indlæg/anmeldelser desavoueret af 'meningsdannerne' herinde, gider vi ikke deltage i alle debatterne . . . 

For eget vedkommende er det primært blevet på hygge- og generel siden i stedet . . . 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er trist, at disse individer ødelægger tråde og anmeldelser her på EG.

Jeg er også selv stoppet med at skrive anmeldelser da jeg ikke gider det her personfnidder herinde.

Ditto !

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også stoppet med at skrive anmeddelser 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal gerne kigge på kommentarerne til jeres anmeldelser fremover. Hvis I alligevel skriver nogen, trods ovenstående, så sletter jeg personfnidderet væk.

-Ledvogter

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er trist, at disse individer ødelægger tråde og anmeldelser her på EG.

Jeg er også selv stoppet med at skrive anmeldelser da jeg ikke gider det her personfnidder herinde.

​Jeg har ikke skrevet anmeldelser her på EG da jeg har set hvilken medfart de tit får, af samme årsag er det så som så med lysten til at orientere om hvad der politisk forgår i prostitutionsdebatten.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også stoppet med at skrive anmeddelser 

​Forstår jeg ganske ud mærket, men du ved hvor du kan læse mine. sm154   sm154   sm154

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg tidligere har konstateret så holder en anmeldelsestråd max 1-2 sider, så går der ged i den, med ping pong og pjat, jeg indrømmer gerne jeg er med til at pjatte, dog mest under Generel og Hyggesnak. Jeg kører mest ping pong med BX, han kan ikke lade være med at stikke til alle, det ved vi jo...så ruller lavinen.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal gerne kigge på kommentarerne til jeres anmeldelser fremover. Hvis I alligevel skriver nogen, trods ovenstående, så sletter jeg personfnidderet væk.

-Ledvogter

​Takker mange gange for ud meldingen fra den ærede Ledvogter, men jeg formoder at skaden allerede er sket. 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har jo så evigt ret, kom for nyligt til at skrive negativt om GP Cherie, hvorefter fanden var løs med hendes venner og ikke mindst hende selv.

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jo da, og tusind tak til Ledvogter – velkommen til et af EG's varme sæder forresten – men mine erfaringer går ikke fremover, men er derimod, sørgeligt nok, baseret bagud på det, jeg har oplevet.

Og selvom jeg har kunnet anmelde steder i det nye år, har jeg valgt at tie.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

 

;-)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det værste er alle de politiske korrekte meningsdannere og medløbere, som ødelægger enhver debat og anmeldelse med deres personfnidder !

@BD : Seriøst. Er det så slemt i forhold til det hedengangne gimel ? 

Redigeret af Titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det værste er alle de politiske korrekte meningsdannere og medløbere, som ødelægger den gode stemning herinde !

​Det der er virkelig et skud med spredehagl. Og jeg kan ikke forestille mig, at der er en eneste, der føler sig ramt. Hvem ser sig selv som politisk korrekt eller medløber?. Jeg har nogle gange en fornemmelse af, at du og jeg er enige om forskellige ting. Der er måske nogen, der vil opleve os som politisk korrekte, og mindst en af os må jo være medløber.:)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hvem er disse medløbere ?​

​Også interesseret i dette. Lytter med. Hvilke er disse medløbere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også stoppet med at skrive anmeddelser 

 

​Godt, at du i det mindste giver lyd fra dig. Det var lige før, jeg var ved at blive bekymret. Og så kan man så ellers mene om inglæggene, hvad man vil.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hvem er disse medløbere ?​

​Jeg kan forsikre dig om at det IKKE er dig jeg tænker på, men af diskretions-hensyn ønsker jeg ikke at nævne nogen navne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk nem at se medløberne, det er dem som liker hinandens indlæg. Så jeg kan godt se at mange er kede af at like funktionen blev væk, men efter meget opråb kom tilbage.

Hvis jeg får tid en dag ville jeg lave et alliance kort af folk på EG, så vi har et overblink over hvem som holder med hvem og hvem som hader hinanden, det er næsten lige så indspist og indviklet som GOT med forskellige klaner :lol:

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

​....  Jeg kører mest ping pong med BX, han kan ikke lade være med at stikke til alle, det ved vi jo...så ruller lavinen.

Fint nok med mig, Drille-Nille.

Det med stikkerierne lader jeg ligge. Jeg har, når jeg tænker tilbage, egentlig aldrig oplevet dig som decideret ondskabsfuld.

Du er er en lystig gut, der kun bliver lidt nærtagende, når man kritiserer/er negativ over for FKK​.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...