Hop til indhold
lovingboobs

Godt blow af fræk dansk husmor

Recommended Posts

Hende her annoncerer jævnligt på både gul&gratis samt https://annoncelight.dk/showad/158491. Der er så vidt jeg husker skrevet om hende herinde tidligere.

Fik lavet en aftale med hende for nylig til en omgang superfransk uden slug, hvor jeg samtidig legede med hendes ægte, modne bryster. Vi mødtes et hemmeligt sted på Fyn. Dog ikke så diskret, men vi slap for at blive opdaget. Hun blev "leveret" af hendes chauffør på det aftalte sted, hvorefter hun kom over i min bil. Vi fik ordnet det formelle, hvorefter hun gik i gang med at sutte. Og det gør hun bare til topkarakter! :-) Hun går bare i gang stille og roligt og kører godt op og ned over skaftet, der på rekordtid bliver stenhårdt. Hun smasker på en fræk måde og man kan virkelig mærke, hvordan hun arbejder med tungen. Hun kører bare på ufortrødent, indtil man leverer i hendes mund. Imens havde jeg krænget hendes bluse godt op, så jeg rigtig kunne ælte hendes dejlige, naturlige bryster.

Alt i alt tog det en 10 minutters tid så havde hun gjort mig færdig. En gang i mellem tilbyder hun vidst nok mere end kun blow. Bare hold øje med annoncen. I hvert fald behandl hende ordentligt! :-) Hun er lige præcis det, der står i annoncen. Hverken mere eller mindre. Faktisk er hun lidt kedelig at se på, men det bliver så rigelig opvejet af hendes frækhed med munden. Hun tåler sagtens en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har holdt øje med hendes annoncer et stykke tid, men ser dem altid, når hun igen har lukket butikken.

Skønt at høre, hun er pengene værd, så må være lidt på forkant med hendes annoncer.

Kørte du væk med hende eller var det hendes chauffør, der kørte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er uden slug.

De 37 tror jeg passer nogenlunde, men om det er den rigtige alder, ved jeg ikke. Jeg spurgte ikke til det. Jeg stoler på det folk skriver. Men er naturligvis ikke i tvivl, når nogen prøver at "tage røven" på mig med en 8-10 år eller mere..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Har også været der og prisen var de 500 så det står i annoncen.

MEN MEN.... Køn det er hun ikke, "stinker" af røg og hendes tænder, fingre og negle bærer præg af mange års rygning.

Sutteevne = Ok

Mulig gentagelse..... Nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indsætter lige hendes tekst fra annoncen:

Lørdag formiddag - 2131 8322 - Blowjob på Syd/Midt/Vest Fyn uden gummi, 500 kr.

Fyn

Hej frække fyr. Vil du ha' suttet din pik af, uden kondom - enten i din bil eller hjemme hos dig? Du må gerne kæle for mine bryster og sperme i min mund. Jeg er en fræk kvinde på 37 år der er vild med, at betjene seriøse mænd på denne måde. Min højde er 168 cm og min vægt 63 kg. SMS chat samt opkald med hemmeligt nummer frabedes. Ring på 21318322 - kun på vest og midtFyn. Våde slik, Monica

 Det er muligt  hun ikke sluger, men det ser da ud til hun gerne tager skuddet i munden, men evt. bare ikke sluger :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...