Slaven_Randers 602 Skrevet 18. April, 2015 Arhh Kan i mærke det nu hvor solen skinder, og ukrudtet er begyndt at kravle frem fra deres skjul til glæde og gavn for alle med grønne fingre Ud over disse ting så spreder de danske landmænd nu en liflig duft eller stank som min hjerne altid har forbundet med forårets komme, bøgens knopper står på spring, lige som pigernes bryster i de stramme bluser gør det fulde af saft og kraft: Alle disse forårs ting for også safterne i mig til at stige til glæde for GPerne (ihvertfald en) da mine penge sider betydelig mere løst på denne tid af året.Hvad ville jeg med dette indlæg jo blot fløjte og være glad og ønske alle et knad godt forår og pas på derude når safterne stiger Thu haj en dejlig lørdag det er med sol og varme, husk at nyde den den er forbi før vi får set os om 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 19. April, 2015 Ud over disse ting så spreder de danske landmænd nu en liflig duft eller stank som min hjerne altid har forbundet med forårets komme,Det er jo det der sætter brødet på bordet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 19. April, 2015 Det er jo det der sætter brødet på bordet. Jeg klager heller ikke over lugten på nogen måde, for mig er lugten af gylle blot et af de sikre tegn på at nu kommer forårets. De 14 dage her i foråret hvor der køres gylde er jo hurtigt overstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. April, 2015 dejligt med gylly frit område her i hovedstaden Ja det dejligt at forået er påvej, især når pigerne begynder at gå i lårkort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 21. April, 2015 Komøg eller ander fast bliver kørt ud i dag . . . ULIDELIG duft at komme hjem til . . . Snuppede 2 fra jordkøleren, og kørte til fjorden . . . DESVÆRRE var duften her stadig, da jeg kom hjem - FJORDEN ER SQU STADIG KOLD . . Legede pilskadde på hjemturen . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 22. April, 2015 Guidelines til lårkorte kjoler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 22. April, 2015 dejligt med gylly frit område her i hovedstaden Ja det dejligt at forået er påvej, især når pigerne begynder at gå i lårkort du skal ikke langt i hovedestaden , stadigvæk landbrug på amager, dog ikke i stor stil, som nogen år tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg