Hop til indhold
Slaven_Randers

Foråret er på vej

Recommended Posts

Arhh Kan i mærke det nu hvor solen skinder, og ukrudtet er begyndt at kravle frem fra deres skjul til glæde og gavn for alle med grønne fingre :)

Ud over disse ting så spreder de danske landmænd nu en liflig duft eller stank som min hjerne altid har forbundet med forårets komme, bøgens knopper står på spring, lige som pigernes bryster i de stramme bluser gør det :) fulde af saft og kraft: Alle disse forårs ting for også safterne i mig til at stige til glæde for GPerne (ihvertfald en) da mine penge sider betydelig mere løst på denne tid af året.

Hvad ville jeg med dette indlæg jo blot fløjte og være glad og ønske alle et knad godt forår og pas på derude når safterne stiger :)

Thu haj en dejlig lørdag det er med sol og varme, husk at nyde den den er forbi før vi får set os om  :)  :) 

forår.thumb.jpg.ad859411e435ca905af1016

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud over disse ting så spreder de danske landmænd nu en liflig duft eller stank som min hjerne altid har forbundet med forårets komme,

Det er jo det der sætter brødet på bordet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo det der sætter brødet på bordet. 

Jeg klager heller ikke over lugten på nogen måde, for mig er lugten af gylle blot et af de sikre tegn på at nu kommer forårets. De 14 dage her i foråret hvor der køres gylde er jo hurtigt overstået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Komøg eller ander fast bliver kørt ud i dag . . . ULIDELIG duft at komme hjem til  . . . :-(

Snuppede 2 fra jordkøleren, og kørte til fjorden  . . . 

DESVÆRRE var duften her stadig, da jeg kom hjem - FJORDEN ER SQU STADIG KOLD . . Legede pilskadde på hjemturen . . . ;-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

dejligt med gylly frit område her i hovedstaden :)

Ja det dejligt at forået er påvej, især når pigerne begynder at gå i lårkort :D

​du skal ikke langt i hovedestaden , stadigvæk landbrug på amager, dog ikke i stor stil, som nogen år tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...