Hop til indhold
Tip toe

Tænder piger på dyre, åbne biler? Virkelig?

Recommended Posts

Jeg cyklede gennem byen på min non-attraktive tohjulede, da jeg pludselig fik en abstraktion fra gamle klicheer. En nypoleret og tydeligvis dyr BMW holdte ved siden af mig. Det var forår og solskin, så toppen var taget af og eksponerede noget lækker, lysebrunt læder. I den sad to lettere kvabsede fyrer med dyre solbriller, dyre polo shirts og antydningen af en dyr frisørregning. I ved Nordsjællandske typer, nok ikke de skarpeste i skuffen. Føreren trådte lidt ekstra på speederen mens bilen holdte i tomgang, for at tiltrække ekstra opmærksomhed i gadebilledet.

Så tænkte jeg: synes piger virkelig det er fedt? Får I spontant lyst til at hoppe ind på bagsædet og lade jer forføre. Er dette scenarie virkelig stadig et ... Undskyld udtrykket ... kussemagnet? Eller har disse to fyre misforstået virkeligheden og ikke opdaget at deres karikerede iscenesættelse er forældede. Eller er det mig som har misforstået virkeligheden og tror at en hjerne er det bedste kort en mand kan have.

Det var dagens filosof. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det er så uattraktivt som noget kan være! Behold du bare den tohjulede. :D

Husk cykelhjelm! 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det virker stadig, tricket.

Når bimboer kan lugte penge, magt og status, så springer elastikken i trusserne.

Og jeg skrev bimboer, ikke piger eller kvinder. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg cyklede gennem byen på min non-attraktive tohjulede, da jeg pludselig fik en abstraktion fra gamle klicheer. En nypoleret og tydeligvis dyr BMW holdte ved siden af mig. Det var forår og solskin, så toppen var taget af og eksponerede noget lækker, lysebrunt læder. I den sad to lettere kvabsede fyrer med dyre solbriller, dyre polo shirts og antydningen af en dyr frisørregning. I ved Nordsjællandske typer, nok ikke de skarpeste i skuffen. Føreren trådte lidt ekstra på speederen mens bilen holdte i tomgang, for at tiltrække ekstra opmærksomhed i gadebilledet.

Så tænkte jeg: synes piger virkelig det er fedt? Får I spontant lyst til at hoppe ind på bagsædet og lade jer forføre. Er dette scenarie virkelig stadig et ... Undskyld udtrykket ... kussemagnet? Eller har disse to fyre misforstået virkeligheden og ikke opdaget at deres karikerede iscenesættelse er forældede. Eller er det mig som har misforstået virkeligheden og tror at en hjerne er det bedste kort en mand kan have.

Det var dagens filosof. :D

De to fyre kunne vel også være mand og kone (læs mand) og bare udleve deres drøm i kraft af at køre i en bil som de har drømt om/ sparet sammen til over lang tid?

Det kunne også være at der for en gang skyld lå en ordentlig motor under hjelmen, der virkelig havde noget at byde på i stedet for alle de andre "Brian biler" med store eftermonterede lydpotter, og hvor dem i BMW'en bare nyder lyden af det brøl som deres motor nu en gang kan levere?

At køre med taget nede ER nu en gang en fed oplevelse....det giver en helt anden følelse af at køre bil. Man er bare tættere på alt hvad der foregår udenfor bilen........og derfor er man naturligvis også udsat for flere nysgerrige blikke og folks jantelov.

 

 

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænder kun på en bil, hvis den er min. 

Dog er der nu noget lækkert ved åbne biler. Ikke på grund af pris eller status, men fordi man mærker farten på en helt anden måde (samme princip som når man kører MC). Men at sidde og lege med gassen mens koblingen er trykket i bund, kun for opmærksomhedens skyld, er bare... hehe. :D Ikke ligefrem noget der får mit hoved til at spinne eller missen til at gå i magnet-mode.

Wroom,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min kammerat har en dyr åben mercedes og når han vil score, kører han blot en tur i sin bil og vinker pigerne hen til ham - som han selv beskriver det.
Det er selvfølgelig ikke alle, det virker på, men han har altid en pige med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg cyklede gennem byen på min non-attraktive tohjulede, da jeg pludselig fik en abstraktion fra gamle klicheer. En nypoleret og tydeligvis dyr BMW holdte ved siden af mig. Det var forår og solskin, så toppen var taget af og eksponerede noget lækker, lysebrunt læder. I den sad to lettere kvabsede fyrer med dyre solbriller, dyre polo shirts og antydningen af en dyr frisørregning. I ved Nordsjællandske typer, nok ikke de skarpeste i skuffen. Føreren trådte lidt ekstra på speederen mens bilen holdte i tomgang, for at tiltrække ekstra opmærksomhed i gadebilledet.

Så tænkte jeg: synes piger virkelig det er fedt? Får I spontant lyst til at hoppe ind på bagsædet og lade jer forføre. Er dette scenarie virkelig stadig et ... Undskyld udtrykket ... kussemagnet? Eller har disse to fyre misforstået virkeligheden og ikke opdaget at deres karikerede iscenesættelse er forældede. Eller er det mig som har misforstået virkeligheden og tror at en hjerne er det bedste kort en mand kan have.

Det var dagens filosof. :D

​Misundelse er en grim ting, der er ingen grund til at snakke dårligt om folk fordi de har dyre ting  ;-)  

Piger/ bimboer kan rigtig godt lide når man oser af succes 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig er der kvinder der tænder på det. Ikke alle, men nogen. Dem der tror, at en forhutlet bistandsklient på en slidt havelåge har ligeså gode chancer som en velfriseret duksedreng i en åben luksusbil, er imo ret naive. Der er masser af kvinder, der tænder på status, magt og penge (som alle er korrelerede) ... og så er det lige meget om manden ligner Klaus Risikokær :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føreren trådte lidt ekstra på speederen mens bilen holdte i tomgang, for at tiltrække ekstra opmærksomhed i gadebilledet.

Det er bare SÅ plat... jeg ved ganske enkelt ikke noget dummere eller brian-agtigt end den slags.... piss-ant umodne drengerøve... ellers tak

især fordi - ofte er der bare ikke en skid  under hjelmen - og hvad skal den gorilla-adfærd så til for.... 

jeg havde på et tidspunkt en lidt ældre bmw... jeg havde sat "520" på bagklappen for at maskere hvad det var for en motor der lå i - og ofte kom der unge fyre hen og lavede  nøjagtig det  trick det... DOH!!!

Så trådte jeg blot let på speederen når lyset skiftede - og ved næste lyskryds når de omsider nåede frem - så var de jo helt vilde - og så måtte jeg jo fortælle dem at jeg ikke var  til store drenge i små biler men kun til rigtige mænd i RIGTIGE biler... 

Så tænkte jeg: synes piger virkelig det er fedt? Får I spontant lyst til at hoppe ind på bagsædet og lade jer forføre. Er dette scenarie virkelig stadig et ... Undskyld udtrykket ... kussemagnet? Eller har disse to fyre misforstået virkeligheden og ikke opdaget at deres karikerede iscenesættelse er forældede. Eller er det mig som har misforstået virkeligheden og tror at en hjerne er det bedste kort en mand kan have.

ingen mand ville nogensinde 1. kunne vinke  mig over fordi han kører en bil til en million eller mere...  jeg kommer over fordi jeg er venlig - og spiller han smart... så får han at vide nøjagtig hvor taberagtigt det er at tro at jeg kan scores med materielle småting

2 forføre mig - for hvis idioten overhovedet tror der er noget at hente fordi han har penge - så er han så dum at han ikke er værd at bruge tid på.... 

Det er kun piger uden integritet og stolthed der falder for den slags.... dem der har  noget at byde på ville aldrigvælge sådan en taber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Bimmer 520i = Bil med 5 tyrker i :P

​Det minder også om visse debatører herinde - Jo færre hestekræfter, jo højere motorlyd. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu summen af mange mænds handlinger og valg i livet er latent motiveret af muligheden for at få sex med en lækker kvinde. Især hvis man trækker kortet med evolutionspsykologi, men mænd gør forskellige ting. Jeg har nok valgt min vej og min type uddannelse, fordi jeg ville møde en særlige kategori af brainy kvinder. Mænd der blærer sig med BMW'en om sommeren på Belleveu, søger nok en anden kategori af kvinder end jeg gør. :) Så spørgsmålet er nok nærmere om deres kategori af BMW fikserede kvinder der gladeligt vil gi' den op på bagsædet faktisk findes. Og det gør den jo nok :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu summen af mange mænds handlinger og valg i livet er latent motiveret af muligheden for at få sex med en lækker kvinde. Især hvis man trækker kortet med evolutionspsykologi, men mænd gør forskellige ting. Jeg har nok valgt min vej og min type uddannelse, fordi jeg ville møde en særlige kategori af brainy kvinder. Mænd der blærer sig med BMW'en om sommeren på Belleveu, søger nok en anden kategori af kvinder end jeg gør. :) Så spørgsmålet er nok nærmere om deres kategori af BMW fikserede kvinder der gladeligt vil gi' den op på bagsædet faktisk findes. Og det gør den jo nok :D

​Kvinder er kvinder, jeg knalder gerne dem alle... ingen siger jeg skal indlede et forhold med alle de kvinder jeg knalder :P Sommetider er jeg til hurtige biler og hurtige kvinder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sådan én, åben med 6-cylindret motor og 4 åbne udstødningsrør, og jeg må med skam melde: DET VIRKER !! på nogenlunde samme måde som når man går tur med en hundehvalp. Men..... kun til at komme i kontakt - om det så bliver til mere er 100% op til mig og ikke bilen. I det hele taget er det skuffende sjældent, at jeg bliver udsat for voldtægtsforsøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er så uattraktivt som noget kan være! Behold du bare den tohjulede. :D

Husk cykelhjelm! 

Vil det så ikke være en fordel at have en tandem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At køre med taget nede ER nu en gang en fed oplevelse....det giver en helt anden følelse af at køre bil. Man er bare tættere på alt hvad der foregår udenfor bilen........og derfor er man naturligvis også udsat for flere nysgerrige blikke og folks jantelov.

 

 

​Det er betydeligt federe, at køre MC!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...