Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Advarsel - hvis du ikke er til en positiv lovprisning af en top GP-oplevelse, så stop her. Det gælder også, hvis du forventer intime detaljer. Ellers kan du læse videre om en positiv oplevelse i denne mixede verden.

Jeg har besøgt Rikke hos Sexy Secret to gange (find hende selv på Sexy Secrets hjemmeside). Det bliver til mere. Hvorfor - fordi hun er sød, intelligent og sexet. 

Rikke har få vagter. Jeg faldt for hendes beskrivelse som dannet og veluddannet og ikke-afhængig af hyggejobbet som GP - samt fandens fræk. 

Ved begge mine besøg var der god kemi og god sex. En anden aktuel tråd her på EG handler om, hvorvidt GP har "lyst til at have lyst". Det har Rikke, hvis man byder positivt og ordentligt ind. Det er sikker sex hele vejen igennem (godt for begge parter), men ellers uden nævneværdige grænser hos Rikke.

Hold op, der blev rusket igennem. Hun kan vist lide det (en svedetur og muskelsammentrækninger kan næppe fakes). Hun signallerer, hvad hun kan li'. Naturlige lyde undervejs, lækker duft og smag, atletisk, nem at kaste rundt med og med friske, frække opfordringer.

Lidt fakta - hun er blondine, begavet (det behøver ikke at være selvmodsigende), nem at være sammen med, smuk og indlevende. For mig var det en "Real Life Experience". Hun kan anbefales, men du skal behandle hende godt, hvis du besøger hende - så har du en god chance for en fantastisk oplevelse. 

Med risiko for, at hun fremover bliver svær at få tider hos, poster jeg denne anmeldelse (som kommer fra hjertet). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Er det bare mig eller virker denne anmeldelse lidt amatør-agtig ?

?? 

Men, alle kan vel anmelde, uanset hvor god/dårlig/amatør/prof man anmelder, eller hvad mener du PHD? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

?? 

Men, alle kan vel anmelde, uanset hvor god/dårlig/amatør/prof man anmelder, eller hvad mener du PHD? 

​Det var bare en hamrende dårlig joke, sorry!

kig på mandens nick..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke besøgt Rikke, men har kun gode erfaringer fra Sexy Secrets, så hvorfor skulle Rikke ikke også være et godt bud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt bemærkningen om det amatøragtige. Jeg synes, det er en flot og veloplagt anmeldelse.
Det er rigtigt, at muskelkramper og skedesammentrækninger ikke kan fakes. Altså endnu et eksempel på en pige, der kan lide det, hun laver – det fysiologiske viser jo, at hun lever i en virkelig virkelighed.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Har ikke besøgt Rikke, men har kun gode erfaringer fra Sexy Secrets, så hvorfor skulle Rikke ikke også være et godt bud?


Ahhh, My bad - lidt for tidligt på dagen, hahaha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, PHD, din kommentar om det amatøragtige var faktisk sjov...... rigtig sjov !!

Jeg er lidt overrasket over at Borende X ikke fangede den, han er normalt sprogets mester !!

 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, PHD, din kommentar om det amatøragtige var faktisk sjov...... rigtig sjov !!

Jeg er lidt overrasket over at Borende X ikke fangede den, han er normalt sprogets mester !!

​Tjah .... det kunne måske skyldes, at begrebet "amatøragtigt" er flertydigt? Jeg opfattede det ikke positivt, men det kan jo være min fejl :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Tjah .... det kunne måske skyldes, at begrebet "amatøragtigt" er flertydigt? Jeg opfattede det ikke positivt, men det kan jo være min fejl :cool:

Næh, nej. Men prøv at kigge på anmelderen's navn..... Han hedder Amatør  - og har lavet 4 indlæg ;)  hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, nej. Men prøv at kigge på anmelderen's navn..... Han hedder Amatør  - og har lavet 4 indlæg ;)  hehe

​Nå på den led. Det havde jeg ganske rigtigt ikke bemærket. Ganske som jeg af og til forveksler Blåjakken og Gentleman and a Scholar – deres billeder ligner jo meget hinanden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen dog - sikke et postyr PHD's glimrende joke medfører. Jeg må poste lidt mere, så jeg måske kan skifte nick til "Semiproff". Og kan I så komme ud og nyde det gode vejr gutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RikkeRødovre

Wow 1000 mange tak til den Amatør, som har skrevet disse flotte ord ! :D Det var dog overvældende :) Jeg vil se frem til endnu flere dejlige stunder med dig amatør ;) 

Kys og godnat til jer alle, som har bidraget med kække bemærkninger på denne tråd :D 

 

// Rikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...