Hop til indhold
Gæst

Sød kvinde sønderborg

Recommended Posts

Gæst

Der er forskellige tråde der henviser til en der kalder sig sød kvinde i sønderborg.

hun annoncerede i guloggratis. Jeg snakkede med hende for 10 dage siden om et møde på mandag men fik ikke gemt hendes nr og nu er hendes annonce fra guloggratis væk! Nogen der ved hvor hn ellers annoncerer eller har hendes nr så jeg kan bekræfte min aftale med hende.

på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holder vel blot en pause, respekter venligst det.

Jeg har besøgt hende flere gange, men ind i mellem holder hun velfortjent pause

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er det godt jeg har hendes nummer :-) 

Jeg ville da blive glad hvis du ville sende nummeret i privat besked så jeg kan få af eller bekræftet min aftale med hende mandag.. Det ville være ærgerligt det hele beror på en misforståelse og hun så oplevede jeg brændte hende af 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaps skrev, for 11 minutter siden:

Er hun stoppet

Har ikke set annonce fra hende i lang tid, kan godt se ud til at hun er stoppet.

Zaps du kan prøve skrive til Cenia https://annoncelight.dk/showad/204347  Det er dog ikke sikkert hun har mulighed for aftale lige idag. Men det skader ikke at prøve.

Cenia har fået gode ros her inde:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 9 minutter siden:

Har ikke set annonce fra hende i lang tid, kan godt se ud til at hun er stoppet.

Zaps du kan prøve skrive til Cenia https://annoncelight.dk/showad/204347  Det er dog ikke sikkert hun har mulighed for aftale lige idag. Men det skader ikke at prøve.

Cenia har fået gode ros her inde:

 

Har du været der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaps skrev, for 2 minutter siden:

Har du været der

Nej, jeg har kun skrevet lidt med Cenia men jeg har ikke haft fornøjelsen at et besøg endnu. Ud fra de mails er hun dog seriøs og lyder til at leve op til de anmeldelser der er her på sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 15 minutter siden:

Nej, jeg har kun skrevet lidt med Cenia men jeg har ikke haft fornøjelsen at et besøg endnu. Ud fra de mails er hun dog seriøs og lyder til at leve op til de anmeldelser der er her på sitet.

Ok har skrevet for nogle dage siden men ingen svar. Så er der jo Holly og dejligemarie tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hornydog skrev, for 25 minutter siden:

Nej, jeg har kun skrevet lidt med Cenia men jeg har ikke haft fornøjelsen at et besøg endnu. Ud fra de mails er hun dog seriøs og lyder til at leve op til de anmeldelser der er her på sitet.

Hvorhenne?

Redigeret af Jofas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jofas skrev, for 2 minutter siden:

Cenia er 100% seriøs. Hun er 200% lækker. OG ikke mindst er hun 300% med på de frækkeste ideer. VARM anbefaling herfra!!

Ok må se om hun svare. Hun skiftede da også mail

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...