Hop til indhold
snois

EvaQ fra AL

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge mor26 eller EvaQ som hun går under på annoncelight.dk

Jeg fandt ud af at hun annoncerede i tirsdags og efter lidt mailen frem og tilbage, fik vi aftalt at jeg skred fra jobbet i en lille time og kørte op til hende til en omgang fransk til hende og en selvhjælper til mig. 

Jeg fik direktionerne og efter lidt hjælp fandt jeg frem (adressen kan være lidt svær at finde). Eva mødte mig i en morgenkåbe og jeg skyndte mig at smutte i et lynbad, for at komme af med den værste lugt. Eva og jeg sludrede lidt mens jeg var i bad og inden jeg var blevet helt tør, hev hun mig med ind i sengen. Jeg fik lige hilst lidt på hendes frække bryster inden jeg fandt frem til hendes dejlige bløde og glatte fisse. Jeg fandt hurtigt ud af at hun var godt kilden dernede, så efter hendes opfordring til at gå lidt hårdere til den, så fik jeg tændt hende godt og grundigt. hun endte med at sidde på mit ansigt, hvor hun endte med at komme i en rigtig god orgasme. Eftersom jeg var overtændt inden jeg kom op til hende, så var det ikke et problem at komme ud over hende.

 

Et rigtig dejligt besøg, hvor jeg nok ender med at komme igen for at få hele turen ;-) 

 

Hvis du kigger med Eva, så håber jeg at hørelsen er kommet tilbage ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...