Hop til indhold
Gæst

fræk leg

Recommended Posts

Synes bare pigen er behagelig at være sammen med og snakke med. Men nok ikke hende man skal opsøge, hvis man er til de helt vilde BDSM-scener. Hun gør det af lyst, så hun laver aftaler de dage og med dem hun har lyst til/finder sympatiske (hvis man kan bruge det udtryk).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også godt vide noget mere om hende. Kropmæssigt osv? Er det en pige i vil besøge igen?

Kommer selv fra trekantsområdet og søger en at komme ved fast.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en lille buttet blondine :-)

lidt for dyr iforhold til prisen, men ikke skuffende på nogen måde :-) 

hun er en gfe / men ikk naboens vilde frække datter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Ingen kommentar på jeres vurdering ud over at, ja, der er lidt til gården og gaden. Men efterlyser man noget mere frækt så må man lige komme på banen. Jeg kan sagtens give og tage en ordentlig røvfuld. Jeg har en hel kurv med corsager, hofteholder, pisk, gagball osv.

Jeg annoncere med GFE da det er det de fleste vil have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Det kunne jeg da godt finde på hvis jeg boede tættere på hende. Hun kommer ikke så tit til mit område.

Jamen for den da.. Så vil jeg da gerne vide hvilket område du kommer fra? Så kunne det være at jeg skulle lægge vejen forbi? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle da have vist du havde en pisk :wink:. Har jeg så også selv (den bliver så bare aldrig brugt for ingen gider bruge den :grin: ).

Kommer så fra grænselandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...