Hop til indhold
Morten1981

Så er den GAL igen

Recommended Posts

Det var da dumt. 38000 kr uden at få noget sex ud af det... jeg ville hellere bruge dem en FKK-aften :D

Men stripklubber er dyre og man får ikke en skid for pengene udover lidt flirt og nogle piger som griner af ens røv når man bliver taget i røven med en kæmpe regning.

Vi var på en pæn stripklub i KBH for ikke så lang tid siden, på menu'en kunne jeg se en flaske champagne til 10.000 en til 100.000 osv.

toppen af poppen var en flaske til 500.000 kr ! :o

Jeg sagde helt alvorlig til en af pigerne som kom hen og flirtede med mig, vi tager den flaske til 500.000 kr. og jeg pegede over på min makker og sagde han giver ! Pigen spærrede øjnene op og vi skreg af grin :lol:  en flaske til 500.000 kr ! jeg blev født i går, jeg sagde straks til pigen: Jeg vil hellere give dig 500.000 kr. så tager vi i byen og hygger os på hotellet bagefter, det synes hun bedre om end at vi skal købe den dyre flaske hvor pengene gik til klubben. :lol: Hun kunne godt se min pointe selv om det var hendes job at sælge champagnen. Så folk kunne i realitet i en brandert "komme" til at købe en flaske til 500.000 kr hvis der var dækning på korten, dækning på 50.000-100.000 kr er ikke usandsynlig på et firmakort.

Så 38K er mange penge men det er vand i forhold til de dyre flasker i 100.000+ klassen.

Lige en advarsel, mange stripklubber er turistfælder, fx. i Østlande (plus London har også) har de forskellige priser/menu på drinks til pigerne, du får et drikkekort med "normale" priser fx du bestiller øl eller cocktails, priserne ser rimelig ud, og du bestiller også til pigerne, måske til 2-3-4 piger, man føler sig som konge med 3-4 lækre piger omkring sig, de skal have drinks.

Men Ladydrinks har en ublu pris som ofte koster 10 gange mere end dine drinks. Lad os sige en øl/cocktails koster 100 kr. så koster en Ladydrinks 1000 kr. og den naive kunde køber i løbet af aften 10 drinks eller mere, det løber op, og han bliver overrasket over at se regningen, så enten må han hoste op eller få bank eller det som er endnu værre. Politiet vil ikke hjælpe fordi kunden er dum nok til ikke at forhøre sig om prisen på Ladydrinks.

Dette scam bliver brugt så mange steder, jeg kender de fleste tricks, da jeg har rejst meget og jeg allierede mig med lokale fyre, som har styret mig uden om fælderne. Nogle steder kan man sagtens få Ladydrinks til en "normal" pris hvis jeg/vi tipper de rigtige bar-folk og managers :D Dette er tricks som de lokale kender, der har ski da ikke råd til at betale 10.000+ kr på at tage på stripklub. 

De tager røven på dumme turister.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...