Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst de sidste dages anmeldelser af Brenderup tænkte jeg at nu når 123 thai holder lukket så prøver vi da Brenderup.

Som jeg plejer ved 123 Thai og hos Suisi i Brylle bad jeg om 2 timer ialt - massage + fuldpakke. Jeg fik at vide at prisen var 1500. Ok tænkte jeg - det er lidt billigere end det plejer at være. Jeg betalte for det er jeg vant til at skulle gøre forud i Brylle og hos 123 Thai.

Pigen der tog imor var lidt buttet, efter mit skøn i trediverne, men havde et sødt smil. Undervejs ovenpå spurgte hun hele tiden om jeg ikke ville have 2 piger istedet. Men jeg tænkte, jeg prøver med en denne gang.

Jeg smed brillerne og lagde mig på briksen halvblind som en mulvarp.

Pigen begyndte på massagen som egentlig var rimeligt god, men hun var iklædt kjole og nogle irriterende ru lærredsshorts.

Undervejs kildede hun lidt ved roden af kalorius et par gange og grinte og sagde titihi titihi..

Efter et stykke tid begyndte hun igen men at sige "du ikke prøve 2 pige, meget bedre i fuldpakke. Du få tilbud - ialt 2000, Kun 500 ekstra for pige to - meget bedre. Jeg tænkte okay da og betalte de 500 ekstra.

Lidt efter kommer en anden pigen ind og de snakker lidt thai. Første pige siger (nummer 2 pige dygtig jeg får lige lidt)

Men så startede et værre oliepjaskeri. Den første pige havde masseret ryg og ben men nu blev det hele sjasket ind med olie.

Nu fulgte en ret overfladisk massage af ryg og ben endnu engang. Igen afbrudt indimellem af lidt kilderi og titihi titihi. Jeg tænkte det må være fordi der er god tid og hun venter på den anden vender tilbage. Men nej. Jeg blev vendt om, fik lidt massage på benene og så begyndte hun med den store titihi leg.

Jeg prøvede at kærtegne hende lidt på benene for at se om det ikke kunne blive lidt sjovere, men hver gang stoppede massagen og hun begyndte at grine og sagde at hun var kilden.

Jeg må indrømme jeg blev skuffet da jeg vendte mig om. Jeg havde kunnet mærke at nummer to var iklædt samme irriterende ru tøj som den første. Men nu så jeg så også at det var en noget ældre slidt model der havde taget over.

Nummer to tog nu lærredsshortsene af og begyndte på et elendigt blowjob uden den store succes.

Det tændte ihvertfald ikke. Jeg prøvede med at sige at det måske hjalp lidt hvis jeg kunne se hendes krop. Meget modvilligt trak hun lidt ned i den ene klolestrop og viste det ene bryst. Kalorius vågnede op og hun lagde sig nu ved siden af mig på kanten af briksen så jeg måtte holde hende for at hun ikke faldt ned.

Hun kiggede nu på uret og gik derefter igang med elendigt handjob. Samtidig kom tøjet på plads igen og gnisten forsvandt. Hun sagde nu bare rolig mig give nakkemassage.

Der fulgte nu en hurtig nakkemassage og derefter sagde hun "du færdig nu - 2 timer gået og du har prøvet 2 pige" Jeg fik brillerne på og konstaterede at hun næsten havde ret. Der var gået en time og fyrre minutter.

Hun smilede og sagde "vi ses igen og du prøve to pige igen."

Meen nej der tager hun fejl. Ok der var to piger der havde været inde over men det var nu ikke lige det jeg havde forestillet mig da de sagde prøv 2 pige. Men det var helt til grin.

Jeg gad ikke skændtes med dem. Men ærgrede mig over at jeg havde betalt forud for at være til grin. Og jeg kommer aldrig igen!!

Jeg må jo bare vente på at pigerne fra 123 Thai kommer tilbage for der er jeg aldrig blevet snydt på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg  må suge det ikke er min opfattelse af stedet og hae været det flere gange og altid blevet godt behandletmåske er det noget med kemien

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter at have læst de sidste dages anmeldelser af Brenderup tænkte jeg at nu når 123 thai holder lukket så prøver vi da Brenderup.

Som jeg plejer ved 123 Thai og hos Suisi i Brylle bad jeg om 2 timer ialt - massage + fuldpakke. Jeg fik at vide at prisen var 1500. Ok tænkte jeg - det er lidt billigere end det plejer at være. Jeg betalte for det er jeg vant til at skulle gøre forud i Brylle og hos 123 Thai.

Pigen der tog imor var lidt buttet, efter mit skøn i trediverne, men havde et sødt smil. Undervejs ovenpå spurgte hun hele tiden om jeg ikke ville have 2 piger istedet. Men jeg tænkte, jeg prøver med en denne gang.

Jeg smed brillerne og lagde mig på briksen halvblind som en mulvarp.

Pigen begyndte på massagen som egentlig var rimeligt god, men hun var iklædt kjole og nogle irriterende ru lærredsshorts.

Undervejs kildede hun lidt ved roden af kalorius et par gange og grinte og sagde titihi titihi..

Efter et stykke tid begyndte hun igen men at sige "du ikke prøve 2 pige, meget bedre i fuldpakke. Du få tilbud - ialt 2000, Kun 500 ekstra for pige to - meget bedre. Jeg tænkte okay da og betalte de 500 ekstra.

Lidt efter kommer en anden pigen ind og de snakker lidt thai. Første pige siger (nummer 2 pige dygtig jeg får lige lidt)

Men så startede et værre oliepjaskeri. Den første pige havde masseret ryg og ben men nu blev det hele sjasket ind med olie.

Nu fulgte en ret overfladisk massage af ryg og ben endnu engang. Igen afbrudt indimellem af lidt kilderi og titihi titihi. Jeg tænkte det må være fordi der er god tid og hun venter på den anden vender tilbage. Men nej. Jeg blev vendt om, fik lidt massage på benene og så begyndte hun med den store titihi leg.

Jeg prøvede at kærtegne hende lidt på benene for at se om det ikke kunne blive lidt sjovere, men hver gang stoppede massagen og hun begyndte at grine og sagde at hun var kilden.

Jeg må indrømme jeg blev skuffet da jeg vendte mig om. Jeg havde kunnet mærke at nummer to var iklædt samme irriterende ru tøj som den første. Men nu så jeg så også at det var en noget ældre slidt model der havde taget over.

Nummer to tog nu lærredsshortsene af og begyndte på et elendigt blowjob uden den store succes.

Det tændte ihvertfald ikke. Jeg prøvede med at sige at det måske hjalp lidt hvis jeg kunne se hendes krop. Meget modvilligt trak hun lidt ned i den ene klolestrop og viste det ene bryst. Kalorius vågnede op og hun lagde sig nu ved siden af mig på kanten af briksen så jeg måtte holde hende for at hun ikke faldt ned.

Hun kiggede nu på uret og gik derefter igang med elendigt handjob. Samtidig kom tøjet på plads igen og gnisten forsvandt. Hun sagde nu bare rolig mig give nakkemassage.

Der fulgte nu en hurtig nakkemassage og derefter sagde hun "du færdig nu - 2 timer gået og du har prøvet 2 pige" Jeg fik brillerne på og konstaterede at hun næsten havde ret. Der var gået en time og fyrre minutter.

Hun smilede og sagde "vi ses igen og du prøve to pige igen."

Meen nej der tager hun fejl. Ok der var to piger der havde været inde over men det var nu ikke lige det jeg havde forestillet mig da de sagde prøv 2 pige. Men det var helt til grin.

Jeg gad ikke skændtes med dem. Men ærgrede mig over at jeg havde betalt forud for at være til grin. Og jeg kommer aldrig igen!!

Jeg må jo bare vente på at pigerne fra 123 Thai kommer tilbage for der er jeg aldrig blevet snydt på den måde.

​Ja, Fynbofidus,

Din beskrivelse ligger ikke ret langt fra den oplevelse jeg fik på stedet sidste år. Bortset fra at der dengang kun var en pige, nemlig Nana selv.

Link til min beretning: https://www.eroguide.dk/forum/topic/26934-nana-thondan-thai-massage/?do=findComment&comment=217126

Det undre mig dybt, at der skulle være så stor forskel på hvordan man bliver behandlet på stedet, og fristes til at tro, at de gode beskrivelser ikke er helt ægte, hvis jeg skal sige det pænt. :cry:

Når jeg videre kigger på sprogkundskaberne for IC35, virker de ikke specielt danske....  ja, jeg gør mig mine tanker... ;-)

Hankat

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

måske er det noget med kemien

​Så det er kun ved kemi, at man kan forvente det der er aftalt og allerede betalt for? Hvordan vil du så forklare ønsket om mer-salg, hvis der ingen kemi er? :)

Mvh,

/Gina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldpakke inkluderer ifølge min erfaring hos thaipigerne normalt at pigen er helt nøgen fra starten af + at man får både massage + blow, samleje i flere stillinger, bodytobody og/eller handjob mm., som man nu vælger at time det - og 1 time og 40 min - er altså ikke det samme som 120 min.

Bare underligt at de sådan vælger at tørre end god kunde, der bestiller 2 timer - og som måske ville være kommet igen flere gange - tyder ikke på de har den store forretningssans :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter ikke at man vælger fuldpakker til så mange penge, når man reelt ikke ved hvad man får :shock:. De siger ét og gør noget andet. Ja det er dårlig forretningssans ikke at give den lovede ydelse. Men det forekommer mig at en hel del herinde efterhånden har prøvet at blive tørret i røven på en fuldpakke. Og hvis det tilmed ikke er blevet aftalt forinden præcis hvad man får - både tid og ydelser, så er det vist en smule naivt at forvente den helt store oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet Det er også min opfattelse af fuldpakke og det er også det jeg er vant til at få for pengene hos 123 Thai og i Brylle (pånær en gang i Brylle hvor pigen var helt ny og beholdt tøjet på under massagen). Jeg havde endda sendt en sms på forhånd da jeg bestilte tid hvor jeg skrev hvad jeg forventede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...