Hop til indhold
Kalle Fix

Lystrup - Rokhøj

Recommended Posts

Hej drenge.

Jeg har lagt mærke til at der er kommet nye billeder på annoncerne fra Lystrup

http://www.sexpiger.dk/5152

Er der nogen der har været der for nyligt ? 

Ser lidt skummelt ud udefra (jeg bor i nærheden). Er det en rockerrede med handlede piger ? For så skal jeg ikke nyde noget.

Men skinnet kan jo bedrage.

PS. Kunne Alessia så ikke lige få sin dejlige Moldaviske røv tilbage til Aarhus...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok ikke til meget hjælp her. Synes at pigen på de sidste billeder er virkelig guf for øjnene og måske kan det godt være hende, at dømme efter billedets kvalitet.

Men til sagen. Jeg var der en del gange for et par år siden. Dengang var det en russisk pige som var der på stedet i meget lang tid. Hun var skøn og reel. Lidt direkte og uden meget føleri eller GFE, måske sprogproblemerne stod lidt i vejen der. Uheldigvis var hun udsat for en voldtægt, som hun anmeldte. Det blev omtalt i den lokale presse. Hvis det var en rockerrede var det jo nok ikke sket. Stedet er nok lidt råt og sparsomt indrettet. Men på en måde ganske diskret både om dagen og om aftenen. Mit råd vil være at prøve det. Hvis pigerne lever op til annonceteksten, så er jeg også interesseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Førhen, hed alle pigerne derude Martine...:-).

På et tidspunkt havde de et meget lidt diskret diodeskilt i vinduet, der sagde: OPEN, når pigerne var der....sidst jeg tilfældigt kom forbi, var der skrevet OPEN med tusch på et stykke krydsfiner der stod ved gavlen....Ikke så prof.

Har ikke været inde i hulen i ca 2 år, men havde et par ok oplevelser derinde, dengang.

Enig i at pigen på billederne er fin. Dog nævnes der 2 navne....den ene lyder til at være med på alt, bare man spørger pænt...:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...