Hop til indhold
Gæst

Kan nogle anbefale hende

Recommended Posts

Gæst

Der er tit nogen der skriver om "Hende"....MUHAHAHAHA

​hmm, er der en dybere mening - "hende" i "" - er det en mand eller????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nu havde valgt en anden overskrift end "Kan nogen anbefale hende" - noget i stil med "dintid@ i kbh...(eller et navn) " så vil flere nok klikke ind og forsøge at hjælpe dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke første gang at en newbie, ikke vil modtage hjælp. At jeg udstillede dig lidt, med en sjov vinkel og lavede en smiley - at det gør mig til formyndende :-D:-D:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok, det er derfor jeg sætter et link ind, så der ikke er tvivl

​Problemet er blot, at det er forum, hvor man prøver at hjælpe hinanden. "hende" og links er ikke til megen hjælp når nogle søger efter din post senere.

Når du blot skriver "hende", kan man ikke bruge din post til noget efterfølgende. 

Havde du derimod skrevet "Mia, Amager, Happy ending, oliemassage". Så ville dit input kunne hjælpe andre senere og ikke kun dig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok, det er derfor jeg sætter et link ind, så der ikke er tvivl

Det havde givet god mening at nævne navn/sted i overskriften. Det kunne have sparet mange for at gå ind i tråden. Derfor bliver du "mobbet"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det havde givet god mening at nævne navn/sted i overskriften. Det kunne have sparet mange for at gå ind i tråden. Derfor bliver du "mobbet"

"Hende" er både efterlyst og anmeldt mange gange. Bare søg på "hende"

Hvor er det bare irriterende med brugere, som går rundt og leger små moderatorer, eller konger. 

TS har linket til den omtalte GPs annonce, så der burde ikke være nogen tvivl om hvem der er tale om!
 

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det bare irriterende med brugere, som går rundt og leger små moderatorer, eller konger. 

TS har linket til den omtalte GPs annonce, så der burde ikke være nogen tvivl om hvem der er tale om!
 

​Jo, det er der. :)

Som andre har skrevet, så kan man ikke succesfuldt søge på "hende".

Og gå ind på en tråd for at hjælpe for så blot at finde ud af, at man aldrig har hørt eller set om vedkommende, er ikke befordrende for noget som helst.

Altså, at påpege det faktum er helt ok, at det så ikke skal gå over i ren mobning, er en helt anden sag.

Måske skulle Admin konstruere en pop-up, når man vil skrive en efterlysning!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg ikke min post var/ er mobning. Jeg forsøgte blot at lede et nyt medlem på rette vej!!! :-)

 

Og hvis det så er mobning, so-be-it. Som warmgun og Harran siger er det kun for at hjælpe andre til selvhjælp, således man/vi senere kan søge vha søgefunktionen. Jeg ved godt at 80% af medlemmerne ikke kan finde ud af at bruge den, men de sidste 20% der kan finde ud af det og bl.a bruger den til at hjælpe dem der ikke kan finde ud af det skal vel ikke have det sværer end højst nødvendigt.

Personligt er jeg ved at være træt af at hjælpe, specielt set i lyset af dem mand/jeg/vi hjælper så ikke kommer med anmeldelser, eller en opdatering af et besøg hos en GP, domina, TS etc.

Jeg ved godt jeg ikke har rekorden i anmeldelser, men jeg har mange gange skrevet en opbakning ifm med et andet medlems besøg. Fordi 20 anmeldelser af den samme GP, istedet for samlet i en streng synes jeg personligt er forvirrende. :-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du nu havde valgt en anden overskrift end "Kan nogen anbefale hende" - noget i stil med "dintid@ i kbh...(eller et navn) " så vil flere nok klikke ind og forsøge at hjælpe dig ;-)

​Undrer mig, at denne er undgået det strenge øje!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan måske forekomme dig "Info9" underligt, men jeg har jo også et liv......:-D. (bl.a. at dyrke vild sex med en lækker pige :-P )

Og når nu nogen hurtigt bliver frøkenfornærmet :-), så er der jo ingen grund til at træde mere i dette.

Hvis du ikke kan eller vil forstå, at søgninger i databasen bliver lettere med forståelige søgekriterier så er det jo din sag. Og når du nu er så arrogant at du ikke kan forstå at det er hjælp til selvhjælp, så forstår så først nu ingenting - eftersom du afsporer din egen efterlysning :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...