Hop til indhold
Guest TboneDK

FERNANDA - FITNESSDRONNING I KOBENHAVN!!! (HUN ER TILBAGE)

Recommended Posts

Guest TboneDK

Hej Drenge ... 

Så er hun tilbage, den lille frække, med den gode krop, der aldrig siger nej til en god gang Græsk ...

FERNANDA

Jeg ved at JEG skal forbi, imens hun besøger KBH (Hun var i odense sidste gang jeg forsøgte at "fange hende")

.. Og skulle du være en af dem, der IKKE har besøgt Fernanda, så JA - det er hende på alle billeder ;-)
 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej TboneDK, kan du ikke beskrive Fernanda lidt mere? Hvad er det, der gør hende speciel attraktiv - udover en god krop, som jeg godt kan se ud af hendes fotos?

På Forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun er en rigtigt sød pige, kysser dybt, lækker krop ( silicone bryster ) lækker røv og som skrevet, tager hun anal uden at pive ( jeg er 20 cm) forstår fint engelsk og taler det også godt. 

Fornuftige priser & værdi for pengene syntes jeg. 

 

Der må helt sikkert være flere, der kan bidrage med oplysninger, men hun er også anmeldt flere gange 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser Fernanda som en dyrere og bedre udgave af Lorin. Hvis man har pengene til at give de 5-700kr mere, ville jeg klart anbefale det.

Fernanda er nok den GP hvor jeg bagefter bare have haft det største smil på, fordi hun yder de ting jeg ønsker (aktiv, anal, rimming) og er bare drønlækker og fræk.

Da jeg besøgte hende var hendes muskeldefinition ikke så tydelig som de er på hendes billeder, men (efter min smag) i det perfekte feminine stadie, ikke BB men tight, med røv og balder man kunne se blev trænet. (Hvis det giver mening).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvor holder hun mon til, denne gang?

​Jaaa, altså du kunne sms, eller ringe til hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...