Hop til indhold
lasse666

Mali Thai Massage Århus (Nutt)

Recommended Posts

Havde enligt besluttet mig til at prøve en rigtig GP frem for thaimassage men forkellige omstændigheder som jeg ikke vil kede jer med, gjorde at jeg alligevel endte med et besøg hos Mali thai massage (Det gamle Chaba som stadig kan findes på www.chaba.dk). Jeg har før besøgt stedet mens det hed Chaba og har blandt andet haft den indtil nu bedste oplevelse med legendariske Cream.

Havde ikke bestilt tid, så ringede bare på. Døren blev ret hurtigt åbnet af en ret ung thai pige med bøjle på tænderne, tænkte straks at det nok ikke var hende der skulle give mig massage, også fordi der sad en lidt ældre model og spiste frokost inden for døren, men jo da jeg havde smidt alt tøjet og lagt mig til rette på sengen, kom hun sørme ind og begyndte massagen.

Pigens navn er Nutt, en ung smilende  thai pige, med kvindelige former uden at være tyk, hun har de dejligste små faste ungpige bryster og et yderst behageligt sind. Jeg spurgte til hendes alder og hun bad mig om at gætte. Umiddelbart kunne hun såmænd nok være alt mellem 18 og 29 og da jeg så ofte før har gættet alt for lavt startede jeg ud med 25, det var hun så ikke, hun var 21.

Hun brugte så nok ca. et kvarter på selve massagen, hvor hun bestemt ikke lagde skjul på at hun også tilbød andet end bare massage, og eftersom massagen for mig også kun var opvarmning spurgte jeg hvad hun skulle have for den fulde pakke. Ingen overraskelse der standard Århus priser 1000,-

Jeg fik så ca en halv times sex som jeg sent vil glemme, fuld pakke var virkeligt fuld pakke. Der var intet mekanisk i det hun var utroligt nærværende. For første gang oplevede jeg en thai massør der både ville kramme og tungekysse rent GFE, ikke noget jeg har oplevet før. Fransk var uden gummi resten med gummi.  

Som i nok har gættet kan jeg varmt anbefale Nutt, hun er i Danmark indtil den 27/5, så tror måske også at jeg selv skal nå en tur mere inden hun rejser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Nutt ny? Var forbi i slut februar, og fik massage + det løse af en lidt ældre kvinde, slut 30'erne måske. Hun havde ret store brytser, naturlige, men var også lidt kraftig/buttet på maven. Det var ikke noget særligt, ok massage og fuld pakke for 1000. Badefaciliteterne er dog ikke særlig hyggelige. 

Men hende Nutt lyder da lidt mere interessant må jeg indrømme.

bump

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Nutt ny? Var forbi i slut februar, og fik massage + det løse af en lidt ældre kvinde, slut 30'erne måske. Hun havde ret store brytser, naturlige, men var også lidt kraftig/buttet på maven. Det var ikke noget særligt, ok massage og fuld pakke for 1000. Badefaciliteterne er dog ikke særlig hyggelige. 

Men hende Nutt lyder da lidt mere interessant må jeg indrømme.

bump

 

​Hun har været der i 2 måneder, og det er hendes første besøg i Danmark, så måske var du bare et par dage for tidligt ude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Kære knaldebrødre

 

Så måtte jeg en tur forbi Nutt og se om hun nu også var så dejlig, som tidligere beskrevet her i tråden. Udseende og figur passer meget godt med det der tidligere er skrevet. Bøjlerne er meget markante i hendes ansigt, da hun smiler meget. Kan man abstrahere fra dette, er det helt i orden. Lige da jeg så hende, kom jeg godt nok til at tænke på, at der ikke skulle mange forkerte bevægelser til, før hun måske kom til at lave ridser i bæstet. Efterfølgende kan jeg se, at min bekymring var fuldstændig grundløs. Hun gav et BJ til UG med kryds og slange. Ganske som det tidligere er beskrevet, var det meget tæt på at være en rigtig GFE oplevelse. Hun er godt nok en smule buttet og når hun står foran een, ser der ikke ud til at være megen plads mellem de fyldige lår, men hold da helt kæft hvor ændrer det sig, når hun ligger på sengen med bagen i vejret og man selv står og knokler det bedste man har lært. Jeg har sjældent set så lækker en røv med gode runde former og lige tilpas til at holde fast i, når stemplet arbejder.

 

Nutt er sød og rar, men en anelse for fnisende til mit temperament. Hun taler meget lidt engelsk og intet dansk, men hvem har også lyst til at snakke, når der er dejlig sex på menuen. Jeg vil vurdere Nutt til at være i den bedre ende af de thaipiger, som jeg har besøgt - dog ikke i nærheden af Ten, Eive og Kayly. Nutt er helt sikkert et besøg værd og hun rejser hjem til Thailand om en måned, som det også tidligere er nævnt. Hvis det flasker sig, så kommer Cream tilbage i slutningen af maj eller i juni og det er jo ikke så ringe endda ;-)

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg ville have besøgt Ae helst eller Nong i Hedemannsgade, men jeg kunne først få en tid efter 45 min hos Ae og Nong var syg.

Så gik jeg op og besøgte Nutt.

Jeg startede med 15 mins oliepjaskeri, som intet har med massage at gøre, det fik jeg også sidst på det sted med en anden pige.

Og så var det sex det drejede sig om. Nutt taler slet ikke dansk og kan næsten ikke gøre sig forståeligt på engelsk, men hun vil meget gerne snakke, fnise, kilde og er meget lattermild.

Sexen var helt fint, rigtig godt faktisk, og næsten GFE, hun er køn men ingen skønhed og lidt buttet i forhold til thaier normalt.

Sexen var som sagt fint, massagen dårlig. Lokalerne/sengen under middel og der kunne trænge til en rengøring, der hang spindelvæv rundt om i loftet mv.

Nu er jeg den type der godt kan lide min ½ times god massage inden sex og ikke 10-15 mins oliepjaskeri, og god massage får man ikke hos Nutt.

Det begynder for mig at virke mere som et bordel end en massageklinik med happy end med de par oplevelser jeg har haft der, ja et spinkelt, og det er sådan set fint nok, bare man ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...