Hop til indhold

Recommended Posts

Fik egentlig kontakt med hende på netdating.dk, men hun har også denne profil på varmsex.dk

Hun tager 500 for en halv time. Jeg havde 20 minutter, så fik lavet en aftale om 300 kr

Hun bor i Lejlighed i Viborg midtby og er en ret kraftig pige. Med det samme man kommer ind er man klar over at hun ryger det der e-cigaret.

Nå men hun fik pengene og lagde sig på sengen. Jeg bad hende sutte lidt og det var sgu dejlig! Det er ikke så tit jeg nyder at blive suttet, men her var det godt.

Jeg fik gummi på og fik stukket Birger-drengen op! Hun nød det og så ud til at få orgasmer.

Kan man leve med hun er stor, så er det faktisk en ganske OK godkendt oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa! 

Findes der et form for link?

Ellers må du da gerne sende mig en pm med en måde at komme i kontakt med hende på! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ja hun er en dejlig tøs og hun er god til at sutte pik ,men hold godt øje med tiden jeg var der i 34 min og det takserer hun så til en time med pris for en time så jeg kommer der ikke mere 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ja hun er en dejlig tøs og hun er god til at sutte pik ,men hold godt øje med tiden jeg var der i 34 min og det takserer hun så til en time med pris for en time så jeg kommer der ikke mere 

 

​jeg holdte fint øje med tiden tak, 4 min. fra eller til tager jeg ikke så tungt.. 
jeg sagde der gik næsten en time, og du var selv enig...

Redigeret af billigsex2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...