Hop til indhold
Kan bare det der

MIss Eliss i Frederiks

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/181009

Da jeg besøgte hende for 14 dage siden kaldte hun sig Miss Eliss

Fik ordnet en aftale med hende og kørte til frederiks.

Da jeg kom ind i lejligheden var den næsten tom. Hun var ved at male og der var faktisk kun en sofa som var lidt beskidt.

Hun var en alm tynd pige ved første øjekast..... i en kæmpe sweater.

Vi aftalte tingene og hun tog tøjet af. Jeg har sjældent set så tynd en pige, min første tanke var faktisk spiseforstyrrelse!

Hun suttede lidt, men fortalte at det kunne hun ikke rigtigt lide. Så vi begyndte at kneppe. Jeg nød det slet IKKE! De der total udstrittende hofter hvor man nærmest kan føle knoglerne som lå i de bare i hænderne på en, var en rigtig træls følelse. Jeg tænkte på noget andet og kom da til sidst. Fik tøj på og skyndte mig væk!

Hun virker meget stille og nærmest lidt genert, var virkelig en kedelig og træls oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

på den ene side er det godt at få din oplevelse - på den anden side kan jeg ikke forstå at du ikke gennemførte.  De (heldigvis få) gange jeg har mødt en pige der var utilpas er jeg gået med (delvist) uforretttet sag.

 

Men noget helt andet er at din oplevelse åbenbart ligger godt i tråd med de andre ubehagelige oplevelser der har været omtalt her på EG omkring klinikken i Frederiks 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...