Hop til indhold

Erotisk forum til salg

Featured Replies

Skrevet

Er du utilfreds med EG? er Debattonen for hård? er her for mange idioter som burde smides ud? eller har du en indre drøm om at blive Admin... Så er her chancen for at føre drømmene ud i livet.

P.S Ønsker du fra start en god aktivitet, kan du hyre Havnebumsen som skribent. Mine epokegørende indlæg er ikke gratis, men vil blive afregnet på konsulentbasis til en fair pris. Skriv en pb ved interesse :-)

Skrevet

grundlæggelsesår 2001 passer vist med Venuslogen

​Ja, er der ikke noget om, at dette skib længe har sejlet uden ror?

Skrevet

Må bedrøve jer, VL blev grundlagt i 2000.

Men det kan selvfølgelig bare være en skrivefejl.

Redigeret af Onslow

Skrevet

Nogen der kan gætte hvad det er for en side...? Tror ikke det er en jeg kender.....

Det er såmænd Venuslogen, som forsøges solgt... Den nuværende ejer er nok til at forhandle pris med, hvis nogen skulle være interesseret. 8-) 100.000 kr er nok i overkanten for dét forum, set i lyset af EroGuide's succes... :grin:

Skrevet

Det er såmænd Venuslogen, som forsøges solgt... Den nuværende ejer er nok til at forhandle pris med, hvis nogen skulle være interesseret. 8-) 100.000 kr er nok i overkanten for dét forum, set i lyset af EroGuide's succes... :grin:

​Det kunne være du skulle tage at byde ind på det.

Jeg tror der er et marked for et mere politisk korrekt forum end EG :P

Skrevet

​Det kunne være du skulle tage at byde ind på det.

Jeg tror der er et marked for et mere politisk korrekt forum end EG :P

​Ja der er jo mange som brokker sig over EG :-) Men spørgsmålet er om det stikker så dybt, så de ligefrem selv har lyst til at prøve kræfter med det. 100.000 kr er som sådan ikke alverden, men med en gratis version som EG som konkurrent er det nok svært at få alverden forretning ud af det. Der er formentlig en del løbende udgifter ved opdateringer etc

Redigeret af Havnebumsen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.