Hop til indhold
Guest Blondine Zine

Erotisk forum til salg

Recommended Posts

Gæst

Er du utilfreds med EG? er Debattonen for hård? er her for mange idioter som burde smides ud? eller har du en indre drøm om at blive Admin... Så er her chancen for at føre drømmene ud i livet.

P.S Ønsker du fra start en god aktivitet, kan du hyre Havnebumsen som skribent. Mine epokegørende indlæg er ikke gratis, men vil blive afregnet på konsulentbasis til en fair pris. Skriv en pb ved interesse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

grundlæggelsesår 2001 passer vist med Venuslogen

​Ja, er der ikke noget om, at dette skib længe har sejlet uden ror?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må bedrøve jer, VL blev grundlagt i 2000.

Men det kan selvfølgelig bare være en skrivefejl.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Nogen der kan gætte hvad det er for en side...? Tror ikke det er en jeg kender.....

 

Det er såmænd Venuslogen, som forsøges solgt... Den nuværende ejer er nok til at forhandle pris med, hvis nogen skulle være interesseret. 8-) 100.000 kr er nok i overkanten for dét forum, set i lyset af EroGuide's succes... :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er såmænd Venuslogen, som forsøges solgt... Den nuværende ejer er nok til at forhandle pris med, hvis nogen skulle være interesseret. 8-) 100.000 kr er nok i overkanten for dét forum, set i lyset af EroGuide's succes... :grin:

 

​Det kunne være du skulle tage at byde ind på det.

Jeg tror der er et marked for et mere politisk korrekt forum end EG :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det kunne være du skulle tage at byde ind på det.

Jeg tror der er et marked for et mere politisk korrekt forum end EG :P

​Ja der er jo mange som brokker sig over EG :-) Men spørgsmålet er om det stikker så dybt, så de ligefrem selv har lyst til at prøve kræfter med det. 100.000 kr er som sådan ikke alverden, men med en gratis version som EG som konkurrent er det nok svært at få alverden forretning ud af det. Der er formentlig en del løbende udgifter ved opdateringer etc

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...