Hop til indhold
stener

Meget skidt men også nogle guldkorn

Recommended Posts

har prøvet sd i 2 gange 1 mdr, fik også lige et brev efter den første måned, fra drømmepigen som jeg ikke havde hørt fra før, selv om det var 7 dage siden jeg havde skrevet, hørte heller ikke fra hende igen;-).

Jeg syntes der er mange piger der inde, som gerne vil have ubehageligt mange penge for sex, uden at ville give det som sugardating vel egentligt er og går ud på. Men som nogle af dem skriver, de vil have så mange penge for sex, fordi de ikke er ludere;-)

Men har også fundet flere gode oplevelser derinde og har nu fundet 2 søde piger, som jeg har  mødtes med et par gange eller mere;-) begge to under 25 og formidable pikslikkere, på hver deres måde, den ene dejlig stille og roligt, tager den helt til roden og aldrig en tand eller andet der kommer i vejen;-) Den anden er helt vild, hun nærmest voldtager ens pik med sin mund og hals, hun gagger ikke, ikke engang når man,når man halsknepper hende i flere minutter og til sidst fyre ladningen af medens man er helt i bund:-)

De to har gjort det til en super oplevelse at have været på sd, men ellers har jeg svært ved at se hvorfor jeg skal betale for at være på sd, når man på annoncelight gratis kan finde piger, der er "amatøre", hvis man laver en annonce og giver et realistisk beløb for ydelsen og ellers har jeg da også haft gode erfaringer på Badoo, hvor jeg har fået en del gratis fisse;-).

Så egentligt syntes jeg, at man bør spare pengene til sd og støtte op om nogle af de gode gratis foraer der er. Så kommer der måske retfærdighed til sd så alle kan oprette og bruge en gratis profil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

stener - helt ærligt anmeldelserne er ikke meget værd uden profil navne :-))))

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Anders, det er mere ment, som en anmeldese af sitet end af pigerne. Syntes ikke konceptet ligger op til, at man bør anmelde pigerne navngivet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...