Hop til indhold
Gæst

Kat eller hund?

Kat eller hund?   

21 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvilket kæledyr er dit foretrukne ?



Recommended Posts

Gæst

Da der er en hel tråd om katte, men ikke om hunde, kunne det være interessant at se om katten også er det foretrukne kæledyr blandt EG brugere. 

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit favorit kæledyr er min enøjet python slange :)

​Ja jeg burde nok også have taget øgler og slanger med som afstemningskategori. Kaniner, fugle og rotter er vist også muligt at have som kæledyr. Listen kunne hurtig blive lang, så jeg fandt det passende blot at nøjes med de 2 mest populære kæledyr, og så en tredje kategori for alt det andet. Det er jo en fuldstændig uvidenskabelig afstemning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når rødderne om forhåbentligt mange år, ikke længere terroriserer mig, skal det være en tre-i-een . . 

En Chowchow ;-)

En trofast hund, men ligeså meget sin egen som en kat, og storleverandør af uld, der blandet med fåreuld giver varmere hjemmestrikkede trøjer . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja jeg burde nok også have taget øgler og slanger med som afstemningskategori. Kaniner, fugle og rotter er vist også muligt at have som kæledyr. Listen kunne hurtig blive lang, så jeg fandt det passende blot at nøjes med de 2 mest populære kæledyr, og så en tredje kategori for alt det andet. Det er jo en fuldstændig uvidenskabelig afstemning :)

​Misforståelse herfra. Jeg betragtet indlægget som en højt akademisk afstemning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min favorit i kategorien kæledyr. ;)

​Kan den gå ude hele året, med så lidt pels ? ? ? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...