Hop til indhold

Kat eller hund?

Kat eller hund? 21 medlemmer har stemt

1. 1. Hvilket kæledyr er dit foretrukne ?

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Da der er en hel tråd om katte, men ikke om hunde, kunne det være interessant at se om katten også er det foretrukne kæledyr blandt EG brugere. 

Redigeret af Titman

Skrevet

Mit favorit kæledyr er min enøjet python slange :)

​Ja jeg burde nok også have taget øgler og slanger med som afstemningskategori. Kaniner, fugle og rotter er vist også muligt at have som kæledyr. Listen kunne hurtig blive lang, så jeg fandt det passende blot at nøjes med de 2 mest populære kæledyr, og så en tredje kategori for alt det andet. Det er jo en fuldstændig uvidenskabelig afstemning :)

Skrevet

Får jeg nogensinde hus, så er en Alaskan Malamute drømmen. Men som jeg bor nu, så kat

Skrevet

Når rødderne om forhåbentligt mange år, ikke længere terroriserer mig, skal det være en tre-i-een . . 

En Chowchow ;-)

En trofast hund, men ligeså meget sin egen som en kat, og storleverandør af uld, der blandet med fåreuld giver varmere hjemmestrikkede trøjer . . . 

Skrevet

​Ja jeg burde nok også have taget øgler og slanger med som afstemningskategori. Kaniner, fugle og rotter er vist også muligt at have som kæledyr. Listen kunne hurtig blive lang, så jeg fandt det passende blot at nøjes med de 2 mest populære kæledyr, og så en tredje kategori for alt det andet. Det er jo en fuldstændig uvidenskabelig afstemning :)

​Misforståelse herfra. Jeg betragtet indlægget som en højt akademisk afstemning :)

Skrevet

Min favorit i kategorien kæledyr. ;)

Skrevet

Min favorit i kategorien kæledyr. ;)

​Kan den gå ude hele året, med så lidt pels ? ? ? ;-)

Skrevet

​Kan den gå ude hele året, med så lidt pels ? ? ? ;-)

Nej.  

Den bør holdes indendørs i den kolde periode.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.