Hop til indhold
Luksus

Stærkere orgasmer

Recommended Posts

Kan kvinder opnå stærkere orgasmer ved at holde igen lige inden en klitoris-orgasme og så fortsætte igen når den værste trang har lagt sig? (Ligesom mænd kan) 

 

Hvad kan kvinder ellers gøre for at forstærke en klitoris-orgasme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan ikke - tvært om - at holde igen ødelægger det totalt og gør  det umuligt for mig at komme

jeg  ved ikke noget værre end en mand der stopper lige inden jeg kommer og siger "nej - du skal ikke komme" - for så er det game over - så kommer jeg ikke overhovedet og han har fucket den sex op permanent...  

så stopper festen og jeg håber han bliver hurtigt færdig for min lyst er forsvundet ... punktum.. 

for mig skal orgasmen for alt i verden køres igennem så jeg når i mål.....  nu er klit-orgasmer min gebet og ikke mandens - jeg kan ikke klit-orgasme med manden - kun med en bruser... men det er nøjagtig samme surdej  med alle de andre orgasmer... både skede, sprøjte og g-punkt ... hvis han stopper ødelægger han det hele... 

hvis jeg skal have VIRKELIG stærke orgasmer - så er det strength in numbers - nr 4-5... 8...9 ...25  jeg får bliver vildere og vildere..... men udebliver totalt hvis manden ikke lader min krop gøre det den skal... 

Det her er min modus... der vil nok være lige så  mange svar som der er GPer ..... så som  altid - spørg pigen hvordan du gør hendes orgasmer  stærkest...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt holde en orgasme, men så er det ikke pga pauser, som Jasmin kommer ind på, men fordi at jeg kontrollerer hvornår jeg kommer- det gør jeg enten fordi at fyren er dygtig til sit arbejde og at jeg nyder det eller for at 'følges lidt ad' mod slutningen..

Piger har nemmere ved at få orgasme flere gange i træk, så det er ikke nødvendigvis en dårlig ting.. Personligt bliver jeg dog lidt mat efter 3-4 i træk.. 

Jeg har dog prøvet at blive pirret helt rigtigt, hvor jeg bliver holdt hen af fyren, men det er lidt en balancegang.. Nu har jeg jo dyrket pirringsbondage en del, hvor mange sanser er i spil og så er det jo superfrækt med lækker oliemassage blandet med kys og berøring.. Langsom indførelse af pikken osv.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...