Hop til indhold
afløbsrenseren

Den nye pige fra Brylle

Recommended Posts

Hejsa.

Jep så blev det dagen :wink:.        Havde fået en aftale med Lizet tidligt formiddag , hun er en lille spansk pige med et langt sort krøllet hår , øjne og læber som har let til smil, det jo altid dejligt .

Hun har bløde kurver og pæne bryste som føles lækre under B to B .      Hun spurgte om jeg ville havde hård eller blød massage, jeg valgte den bløde udgave og det gjorde hun fint , hun var god til at bruge albuerne på min ryg.   Hun brugte en hel del  tid på bagsiden men var ikke i nærheden af at pirre til de ædlere dele undervejs...

At det gik som det gjorde var måske også min fejl , jeg holdt ikke øje med klokken  ( det plejer jeg ikke her )  så da jeg endelig kom om på ryggen og fik lidt B to B  , hvor hun faktisk brugte sine bryste og læber super godt og jeg så tænkte at jeg da ville gengælde det gode tunge arbejde i en 69 pegede hun på uret og sagde der kun var 4 min tilbage -----------   jep det havde hun så godt nok ret i <_<.         ok tingene skulle jo gøres færdig og det blev det ,men jo da lidt forjaget.

Om det nu var bevist eller dårlig omtanke ved jeg ikke, som sagt jeg tjekkede heller ikke selv på tiden.

Jeg fik dog en snak med hende om det bagefter og vi blev enige om at skulle der blive en anden gang skulle tids fordelingen være noget anderledes så der også var tid til det sjove samt lidt mere pirring undervejs. .

Det er lige dyrt nok at give 1200 kr for 55 min massage og 5 min sex  :mrgreen:

 

Så konklusion er at jeg giver den en changer når der er gået et stykke tid..

 

Er der ikke andre som kan supplere ???? 

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da ingen tvivl om at det er hende der skal holde øje med klokken. Når man ligger på maven er det jo heller ikke så nemt at se uret som hænger på væggen. En halv times massage af ryggen må vel være tilstrækkeligt. Men det varer måske lidt endnu inden hun er så rutineret at hun har styr på tiden. For 1200 kr.. kan man få en hel times massage plus en halv times sex hvis man køber ydelserne hver for sig, så det er jo ikke ligefrem fordi det er billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Har også været der. Og besøgt den nye . Det var bestemt ikke lige mig. Massagen var en gang olie pjaskeri og det samme sted hele tiden..handjob blev først ud ført 3 min i lukketid og skulle bare hurtig overståes.. Det er ikke den service og pirren man plejer at få i brylle. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ellers set frem til en time med den nye pige. Men det lyder efterhånden som om der ikke er andre end Patty tilbage der ude, som ved hvordan man tager fat :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde ellers set frem til en time med den nye pige. Men det lyder efterhånden som om der ikke er andre end Patty tilbage der ude, som ved hvordan man tager fat :( 

​.... Og Patty er først tilbage fra ferie i starten af juni.....:cry:...suk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet den spanske pige ja massagen var meget sammen sted på ryggen havde bestilt b2b den første halve time med bh og trusser ikke så fedt men de sidste 25min var rigtig gode lage sig ved siden af under hj spurgte om jeg ville kysse det er hun god til fik bad bag efter rigtig sød og flot pige tror hun er lidt flov over hendes krop efter som hun er holdt op med at ryge så har taget lidt på sagde hun men dejlig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har jeg stillet svært spørgsmål til jer? Jeg ønsker, at høre om man skal snakke med hende spansk, engelsk eller hun dansk taler? hverken mere eller mindre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Engelsk snakkede jeg med hende.. Da mit spanke ikke er så godt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Huset derude er sat til salg.

Var forbi og fik omgang massage af den nye, nu har jeg glemt navnet, men massagen var tildels olie sjask og på nogle punkter ok.

Problemet var fik ikke forhandlet, hvad der skulle ske forinden, så da hun var færdig med ryggen (blev ikke tørrest af), spurgte hun om afslutning, selvom hun ikke havde forstået og tease under massagen, nå ja, ok. Det var lige så uinspirerede som massagen. Vendt om også skulle det bare overståes, hun trak godt nok op i kjole og frem med brysterne, men de var smurt ind i olie også, så klart hun ikke havde været i bad før mig, det trækker også ned.

Nu kom jeg ikke for en alm. massage, men nu vil jeg gerne have den afslapning med afslutningen giver mig, så er det meget rart og være tirret i 40 minutter inden forløsning.

Gentagelses faktoren hos hende er ikke tilstedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Jeg har hørt der er nye piger i brylle 

nogen der har prøvet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Mener du den nye , eller en ny ny.       Denne tråd er startet om den nye pige i brylle ( spansk pige )  men det er jo et stykke tid siden. kort efter hende skulle der starte en thai pige måske er det hende ??.

Så mener du der er startet en for ganske nylig eller ?,  ved du om det er det en thai pige ? .

Jeg skal derover på onsdag så skal jeg tjekke det op .

 

VH

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i sidste uge, og dette var mit andet besøg. Jeg spurgte på SMS hvem der var på job og det var (parry og en Rezza) jeg bestilte en tid ved Perry. Blev modtaget af en anden Dame som ikke var hende, jeg gad dog ikke at kommentere det, da det ikke var altafgørende.

jeg vil skyde hende til at være omkring de 40 og massage var rigtig god, og fik afslutning jeg vil skyde hende til at være omkring de 40 og massage var rigtig god og fik afslutning med hånden.

ved ikke om hun er ny

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Skal som tidligere skrevet derover i morgen og vil prøve at få styr på hvem som er der lige nu og om der komme andre inden for nærmeste tid.

Samt om hvad de havde tænkt sig med stedet i fremtiden ..

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der flere gange, har prøvet både Patty, risa og suisi. Dog har jeg aldrig fået den fulde pakke, men kun med afslutning.

Risa er den kønneste med den flotteste krop, men giver den dårligste massage og maskinagtige afslutning. Tydeligt at hun ikke elsker sit job, men gør det for pengene.

Suisi som ejer stedet, forstår at give massage og et rimeligt godt HJ! Hun er den ældste men er en sød dame.

Patty, ja det er en anden snak. Hun er både sød og smilende og giver en super massage, samtidig ned at HJ er rigtig godt. Hun virker til at trives i det job, og derfor har jeg også været ved hende mange gange. Super sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes virkelig Patty er blevet lækker i forhold til jeg var der sidst. Jeg hilste på hende inden jeg gik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Nå så kom jeg lige et smut indenom Brylle ,selv om det er lit problematisk lige pt. da de er ved at grave hele byen op ( fjernvarme )

Jeg havde bestilt en time med dejlige Patty :-D, hun er min favorit på stedet.    Ja jeg ved godt der er skrevet om hende før ( også af mig ) Men hun fortjener den ros hun får,  hun er altid super sød og får tre 12 taller af mig ,  et for sin måde at være på - et for sin gode massage og et for en altid dejlig afslutning med stor indlevelse og nydelse :razz:.

Det er jo selvfølgelig alt sammen set med mine øjne og faktisk er jeg ikke meget for at rose hende for meget herinde, da det kan give hende for mange kunder med det resultat at hun brænder ud , hvilket vil være trist.

Nå men lige pt. arbejder hun kun to til tre dage i Brylle, ud over Patty er der Risa - Lizet ( spansk pige ) - og så en ny  ikke helt ung  thai som kun giver massage og afslutning med hånd.  Jeg har ikke set hende så ved ikke hvordan hun ser ud.

 

VH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes virkelig Patty er blevet lækker i forhold til jeg var der sidst. Jeg hilste på hende inden jeg gik. 

Hvordan er hun da forandret Now? Vel ikke noget med silikone?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Nå så kom jeg lige et smut indenom Brylle ,selv om det er lit problematisk lige pt. da de er ved at grave hele byen op ( fjernvarme )

Jeg havde bestilt en time med dejlige Patty :-D, hun er min favorit på stedet.    Ja jeg ved godt der er skrevet om hende før ( også af mig ) Men hun fortjener den ros hun får,  hun er altid super sød og får tre 12 taller af mig ,  et for sin måde at være på - et for sin gode massage og et for en altid dejlig afslutning med stor indlevelse og nydelse :razz:.

Det er jo selvfølgelig alt sammen set med mine øjne og faktisk er jeg ikke meget for at rose hende for meget herinde, da det kan give hende for mange kunder med det resultat at hun brænder ud , hvilket vil være trist.

Nå men lige pt. arbejder hun kun to til tre dage i Brylle, ud over Patty er der Risa - Lizet ( spansk pige ) - og så en ny  ikke helt ung  thai som kun giver massage og afslutning med hånd.  Jeg har ikke set hende så ved ikke hvordan hun ser ud.

 

VH

 

Jeg må desværre sige at jeg har været lidt skuffet de sidste gange jeg har besøgt Patty. Jeg synes hun har revet løs i banditten som hun blev betalt pr. ryk. Dette selvom jeg flere gange bad hende om at sætte tempoet ned. Det kan godt være nogen synes det er dejligt, men jeg synes om et langsommere tempo, og det går lige så stærkt hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

""Jeg må desværre sige at jeg har været lidt skuffet de sidste gange jeg har besøgt Patty. Jeg synes hun har revet løs i banditten som hun blev betalt pr. ryk. Dette selvom jeg flere gange bad hende om at sætte tempoet ned. Det kan godt være nogen synes det er dejligt, men jeg synes om et langsommere tempo, og det går lige så stærkt hos mig.""

 

Hejsa.

Ja det jo træls, har du prøvet at snakke med hende inden i går i gang, jeg mener jo ellers hun er meget lyttende efter hvad vi ønsker og hendes dansk er jo fint så det kan jo ikke være der misforståelsen er .

VH 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

""Jeg må desværre sige at jeg har været lidt skuffet de sidste gange jeg har besøgt Patty. Jeg synes hun har revet løs i banditten som hun blev betalt pr. ryk. Dette selvom jeg flere gange bad hende om at sætte tempoet ned. Det kan godt være nogen synes det er dejligt, men jeg synes om et langsommere tempo, og det går lige så stærkt hos mig.""

 

Hejsa.

Ja det jo træls, har du prøvet at snakke med hende inden i går i gang, jeg mener jo ellers hun er meget lyttende efter hvad vi ønsker og hendes dansk er jo fint så det kan jo ikke være der misforståelsen er .

VH 

Næh jeg forstår det heller ikke rigtigt. Jeg synes vi snakker udmærket sammen og jeg er altid ren og i pænt og rent tøj. Men jeg kan jo måske give hende en chance mere og fortælle hende fra starten at jeg bedst kan lide det blidt og langsomt. Jeg kan ellers godt lide at komme der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er hun da forandret Now? Vel ikke noget med silikone?

lækker ny frisure, og hun så bare godt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Har været i brylle en enkelt gang før, hos Risa. Nu overvejer jeg Patty, men er simpelthen i tvivl om hvordan hun ser ud og hvor gammel hun er. Er der ikke en der vil være sød og fortælle om hendes udseende g alder og hvad man må og ikke må vedr. he.. 
De bedste hilsner, mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ham den hyggelige,

Selvom vi efterhånden er noget langt fra trådens oprindelige emne så får du lige en kommentar til dit spørgsmål :)

Hvis du vil vide mere om Patty så er hun beskrevet adskillige gange i diverse tråde her på sitet, men lidt at gå efter;

Patty er vel et sted først til midt i trediverne. Hvordan hun ser ud afhænger jo som altid af øjnene, der ser, men i mine er hun en virkelig køn kvinde :)

Men det vigtigste er, at Patty har et humør og et vidende væsen, der gør, at man altid føler sig meget velkommen og godt tilpas i hendes selskab.

Hun giver også en seriøs og god massage hvad end du måtte vælge - en for mig ikke uvæsentlig ting :)

Mht. hvad der tilbydes, så er det oftest langt lettere at tage en snak med pigerne selv. Patty snakker godt dansk, så det er ikke et problem.

Jeg kan kun give såvel Sabai Dee som Patty min varmeste anbefaling :)

BTW - og måske lidt tilbage til oprindeligt emne.

Der er mere end en ny pige i Brylle pt.

Lizet fra Spanien og ny pige fra Thailand som hedder Rasami. Tror fra beskrivelsen, at det er hende Now er stødt på. Har ikke selv haft fornøjelsen, men skulle give rigtig god massage :)

Nyd sommeren derude! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...