Hop til indhold
PLPL

Ladyboy massage København

Recommended Posts

Gæst

Sabina er nok den mest seriøse ladyboy i miljøet - hun har styr på sin økonomi, bor i egen lejlighed og rører ikke Yaa'Baa - og ser kun de andre Ladyboys når hun selv er på Thaicorner eller i Club18.

Men ved ikke lige, om jeg syntes hun er den bedste til massage? Flere af tøserne nede i Godsbanegade 27, kld har faktisk WatPo certifikat og er noget bedre til at massere. Selv lille tynde Phokham, som dog er noget af en vildbasse, er bedre til massage. Hun er dog postOp - ikke så interessant for de fleste. Det er også hende der altid er den ene af danserne på Sunday Club, og så hiver de andre med efter tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der kender Phokham som er beskrevet højere oppe. Hende vil jeg gerne møde !

Hvis du er til frække og skinny piger / post op trans kan jeg godt sætte noget op for dig. Hun kan også være slavepige. gerne mellemhårdt

Hun er en personlig ven........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kara er en supersød pleaser. Hun er max liderlig, og hendes krop er max lækker. Bestemt et besøg værd. 

Lyder super:-) Hvornår har du besøgt hende sidst? Hvor kan man besøge hende henne? Og er der pænt og rent?

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder super:-) Hvornår har du besøgt hende sidst? Hvor kan man besøge hende henne? Og er der pænt og rent?

Vh

I annoncen står der Godsbanegade 27, Kbh. V. Jeg har været der en enkelt gang for et par år siden. Jeg husker det som værende et typisk thai kælderbordel. Om der var særligt rent og pænt, husker jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du er til frække og skinny piger / post op trans kan jeg godt sætte noget op for dig. Hun kan også være slavepige. gerne mellemhårdt

Hun er en personlig ven........

Lige præcis Phokham er jeg helt vild med. Det ville være fedt med at møde hende til lidt af hvert. Post op trans hvad er det helt præcist ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige præcis Phokham er jeg helt vild med. Det ville være fedt med at møde hende til lidt af hvert. Post op trans hvad er det helt præcist ??

Post op = efter operation, dvs. hun har fået opereret penis bort og installeret en vagina i stedet.

Pre op = før operation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Besøgte Phokham i Arkonagade på Vesterbro. Mener massagen var okay og fræk. Men sex´en var en skandale. Var blevet lovet 1 ½ time for 2000 kr. Men var sendt ud igen efter ca 40 min. Så det gentager jeg sgu aldrig igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...