Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er startet igen og hun er total gak i låget. Havde lavet en aftale med hende om blid sex og pludselig skriver hun at jeg skal kneppe hende hårdt i hoved og røv uden gummi fordi hun er en lorte luder der bare fortjener at dø, jeg skal forsøge at kvæle hende mens jeg knepper hende da hun ikke fortjener andet, lidt senere får jeg en sms hvor hun undskylder og bare vil have omsorg og kærlighed. Skriver at det kan vi godt finde ud af, og så skriver hun at det kan hun ikke klare lige nu men jeg skal igen kneppe hende hårdt og tæske hende da hun fortjener det som den lille luder hun er. Dette kører frem og tilbage hele dagen og pludselig kan vi ikke mødes da hun ikke vil være luder længere og at hun er physisk syg og er sex afhængig ( havde jeg gættet ) fik 3 forskellige adresser på 16 timer så tror hun er raplene gal, hun har flere gange det seneste døgn skrevet at hun ville tage livet af sig selv men 2 min senere så skal vi mødes og kneppe eller også vil hun sutte pik på mig hele natten.

hold jer langt væk fra hende da hun er skide skør og man ikke ved hvor man har hende. Upassende bemærkning slettet. Kurator

19 cm

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De mennesker da har mødt hende er ikke i tvivl om at hun er det stik modsatte af maskinsex. Hun tilbyder den type sex hun selv tænder på, og som hun selv får noget ud af. Jeg tror at hun selv, som så mange andre har en flugt hun tager væk fra dagen trælse gøremål og tanker når hun har sex, sådan har jeg det ihvertfald selv.

Som jeg skrev i den anden tråd herinde, så var hun stoppet, fordi hun havde fundet den store kærlighed. Det var så ikke en fyr for hende alligevel. Så når kærligheden og livet går en på, så gør man ting for at slippe væk der ikke altid er helt rationelle. Men jeg tror dog ikke at du skal frygte for at hun skærer den af dig, men mindre hun selvfølgelig ser din sviner af hender herinde... Ikke så fedt 19 cm :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår godt 19 cm

dey er ikke fedt og få x-antal beskeder frem og tilbage at så vil hun og så vil hun ikke 

hvor er det at det seriøse er i det her pigerne forlanger diskretion og anonymitet og vi vil gerne det samme 

så er det jo ikke fedt og blive bombarderet med beskeder fra en pige man havde tænkt sig at besøge "anonymt"

nogen har jo også noget derhjemme som måske ikke syntes det er så fedt at man får de beskeder 

 

tak for advarsel 19 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg

De mennesker da har mødt hende er ikke i tvivl om at hun er det stik modsatte af maskinsex. Hun tilbyder den type sex hun selv tænder på, og som hun selv får noget ud af. Jeg tror at hun selv, som så mange andre har en flugt hun tager væk fra dagen trælse gøremål og tanker når hun har sex, sådan har jeg det ihvertfald selv.

Som jeg skrev i den anden tråd herinde, så var hun stoppet, fordi hun havde fundet den store kærlighed. Det var så ikke en fyr for hende alligevel. Så når kærligheden og livet går en på, så gør man ting for at slippe væk der ikke altid er helt rationelle. Men jeg tror dog ikke at du skal frygte for at hun skærer den af dig, men mindre hun selvfølgelig ser din sviner af hender herinde... Ikke så fedt 19 cm :-(

Er lidt kold over for at du ikke synes det er så fedt det jeg skriver, hun er syg og trænger til hjælp men kan ikke finde ud hvordan den hjælp skal være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Slemmert har så evigt ret, og jeg forventer INGEN sympati eller forståelse, men derfor må jeg sige, at fordi jeg har haft én rigtig lortedag i mit ellers så fantastisk rosenrøde liv, så er der bestemt ingen grund til at udlevere mig på den måde, det er barnligt og du er bare træt af du ikke fik den dyppet! Jeg kunne ALDRIG drømme om at være andet end diskret, og ulig jer fyre der skriver til mig dagen lang i tide og utide fordi i er liderlige, kunne jeg ALDRIG finde på at kontakte jer hvis ikke i kontakter mig først! Dem der ikke har forståelse for jeg OSSE er et menneske, med fejl og mangler, ja, de skal slet ikke skrive ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...